Capitolul 4

56 7 4
                                    

-Da ! Ii spun fericita.
Am mers la un restaurant cu Zayn si Harry.Harry cu Zayn s.au dus pana afara ,sa vorbeasca,stateau cam mult asa ca m.am dus si eu ,sa vad ce fac.

-Ba tu chiar o iubesti ? De ai cerut.o in casatorie ? Il intreaba Zayn pe Harry.

-Esti prost ? Cum sa o iubesc pe curva aia ? Faza cu cerutul a fost o provocare!!Nu am nicio treaba cu aia ! Ii raspunde Harry.

Cee ?Am fost doar o provocare ? Nu ma iubeste cu adevarat ?

-Te urasc !tip la el si arunc inelul pe jos.
ESTI UN NIMIC ! tip si fug plangand.

Dupa 2 ore.
Ma plimbam prin parc , pana cand il vad pe Luke.

-Luke ! Il strig eu ,si merg langa el.

-Ce vrei ? Imi spune el.

-Luke , te rog ascultama ! Ii spun eu si il iau de mana.

-Nu mai am ce sa ascult ! Imi spune si isi ia mana din mainile mele.

-Ba ai ! Ii spun eu.

-Ai 5 minute ! Imi spune el.

-Luke , te rog crede.ma ca eu te iubesc ,sunt intr.o situatie complicata,il iubesc si pe el ,dar si pe tine ! Te iubesc mai mult decat orice ! Te rog crede.ma ! Nu te.as face sa suferi ! Ii spun si ii zambesc sincer.

-Nu stiu Rebecca !Ai zis azi ca il iubesti mai mult decat oricine !Eu eram nevoit sa fac totul pentru tine ! Dar totul sa transformat in nimic ! Imi spune cu ura si pleaca.

-Te rog Luke ! Ii spun,dar e prea tarziu ,a plecat , eu stau ca proasta si plang , pe o banca.Langa mine vin Ema si Katty.

-Rebecca esti bine ? Imi spune Katty si ma imbratiseaza.

-Ce ai mai facut ,Rebecca ? Imi spune Ema si ma ia in brate.

-Chiar nu mai conteaza !Hai acasa ! Le spun eu si le imbratisez.

Am ajuns acasa si am stat cu fetele.Le.am povestit.

-Ce proasta esti ! Luke chiar te iubeste !si tu te.ai despartit ca proasta de el! Imi spune Katty.

-A zis ca sunt un nimic ! Ii spun eu

-Si tu chiar il crezi ?Te iubeste prea mult ! Acum miscati fundul acasa la el. Imi spune Katty.

Am iesit din casa si am urcat in masina.Am ajuns si am urcat sus in camera lui.El statea pe pat si se droga

-Luke , inceteaza !ii spun si ii iau chestiile alea scarboase din mana lui.

-Rebecca , te iubesc ! Imi spune si ma ia in brate.

-Si eu iubitule ! Ii spun si il sarut

Ne.am pus in pat si am adormit.

Gata si capitolul asta !
Va iubesccc !
Pareri va rogg !
Credeti ca mai are rost sa o continui ?

Maria ❤

THE ENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum