Capitolul 6

53 5 0
                                    


Rebecca pov.

M.am trezit , m.am imbracat si m.am dus sa ma plimb.Ma plimbam prin parc pana cand il vad pe Harry in fata mea.

-Rebecca !imi spune el si ma ia de mana.

-Lasa.ma Harry !

-Te rog asculta.ma ! Imi spune.

-Daca pleci fara motiv , nu te intoarce cu o scuza ! Ii spun si ma uit cu ura la el.

-Ti-as putea gasi o scuza pentru fiecare greseala ,doar ca sa nu te pierd !

-Scuzele , nu mai pot sa repare nimic ! Ii spun si imi continui plimbarea.Dar nu apuc bine sa plec pentru ca el ma ia pe sus si ma pune intr.o masina.Am ajuns in fata unui club si am intrat fortata de Harry.

-Acum o sa te distrezi , bine ? Imi spune si imi toarna ceva pe gat.

Ma luat ameteala si i.am raspuns.

-Da baby! Ii spun si il sarut apasat.

-Asa papusa , asa te vreau! spune si ma saruta el.

-Merg pana la baie ! Ii spun si ma indepartez de el.Muzica se auzea tare.L.am vazut pe Luke.

-Iubito ? Imi spune Luke si ma imbratiseaza.

-Iubito ? Eu am iubit.Ii spun eu dansand.

-Ce dracu ? Esti drogata ? Imi spune si vine mai aproape de mine.

-Cine???Euu??Nu ! Tip ca sa ma auda din cauza melodiei.

-Rebecca ! Hai acasa ! Imi spune si ma ia de mana.

-Nu merg nicaieri cu tine ! Ii spun si ma smucesc din mana lui si merg spre Harry.

-Rebecca , trebuie sa te duci la omul de acolo si sa ii spui ca vrei sa te distrezi in camera.!!imi spune si imi face cu ochiul.Atunci ma ia ameteala si imi revin.

-Nu ! Ii spun.

El ma ia de mana si mergem intr.un loc mai retras.

Luke pov

Am vazut.o pe Rebecca cum e luata de mana , si dusa intr.un loc mai retras.I.am urmat.Am auzit conversatia.

-Curvo , am zis sa te duci la omul !Tipa el la ea.

-Harry ,termina , si nu imi mai ordona lucruri ! Tipa si ea la el.Se aude un zgomot.Ce dracu ? A plesnito.

-Poti sa iti ordon ce vreau eu ! M.am dus spre el si l.am batut pe umar.Sa intors si pumnul meu sa dus in gura lui.El cazand pe jos.

-Printesa , hai!ii spun si o iau in brate.

-Luke , ce ma bucur ca esti aici ! Imi spune ea.

-Iubito ! Ii spun si intram in masina.

-Te iubesc ! Imi spune ea si ma saruta.

-Si eu ! Ii raspund.

Am ajuns acasa si am intrat.

-Dragii mei ,vreti sa mancati ? Ne spune mama si zambeste.

-Da ! Spune Rebecca.

Ne.am pus la masa.Si am mancat.Dupa ne.am dus in camera si ne.am pus sa dormim !

Gata si capitolul asta !
Va pup! ❤

THE ENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum