Luke pov.M.am trezit , si am vazut telefonul Rebeccai care suna.O suna Katty.
Apel
-Da ? Ii spun eu plictisit
-Rebecca ,e la tine ? Imi spune si rade.
-Da.
-Asta inseamna ca v.ati impacat ? Imi spune si rade mai tare
-Cred ! Ii soun si rad si eu.De la rasul meu sa trezit si Rebecca.Am inchis si m.am dus langa ea.
-Neata iubito ! Ii spun si o sarut.
-Neata ! Imi spune ea frecandu.se la ochi.
Ma sunat Scooter si mia spus ca trebuie sa rezolvam o afacere.
Rebecca pov.
L.am vazut pe Luky cum isi ea telefonul si il pune la ureche ,sa dus in balcon am auzit conversatia.
-La dracu cu tine ! Ii spune el.
-Si chiar nu putem sa ne intalnim in alta zi ?M.am saturat de afacerile asta ! Spune si inchide nervos.Se imbraca si iese pe usa fara sa mai spuna nimic.Am iesit si eu din casa si m.am intalnit cu Katty , asa ca am mers la un suc.Am intrat incofetarie si ne.am pus la masa.Pe usa intra Harry, cu Justin.Ne.au vazut asa ca au venit la masa noastra.Harry sa pus langa mine
-Ce faci iubito ? Spune el punandu.si telefonul pe masa.
Eu nu i.am zis nimic,doar ma uitam in gol.
-Nu vrei sa raspunzi ? Imi spune si rade usor.
-Lasa.ma dracu in pace ,Harry ! Ii spun eu nervoasa.
-Dar ti.am facut ceva ? De imi scoti ochii ! Imi spune el.
-Dupa ce ca "CERUTUL IN CASATORIE "a fost o provocare , mai ai si curajul sa imi spui ce mi.ai facut ! Te porti ca un copil ,imatur ! Te urasc ! Spun si imi iau haina de pe spatarul scaunului si plec , trantind usa cofetariei duma mine.Harry alerga spre mine.
-Rebecca,asteapta ! Tipa el la mine si ma prinde de mana.
-Lasa.ma te rog ! Spun eu linistita.
-Iubito !Te rog asculta.ma ! Imi spune si se apropie sa ma sarute ,dar eu ma indepartez usor ,ca sa nu reuseasca.
-Nu mai am ce sa ascult , te rog acum lasa.ma , iubitul meu ,ma asteapta !
Spun si incerc sa scap din stransoarea lui.-Iubitul tau ? Dar sunt chiar aici Rebecca ! Spune si rade incet.
-Nu tu idiotule ! Ii raspund ,si insfarsit am scapat.Am ajuns acasa la Luky, si am urcat sus in camera lui,am incercat sa il sun ,dar nu raspundea ,m.am ingrijorat!Cred ca l.am sunat de cel putin 200 de ori ! Am decis sa las balta, pentru ca eram obosita !M.am schimbat in pijamale , si am asteptat ca somnul sa puna stapanire pe mine !
Gata si capitolul asta !
Cu cine credeti ca o sa fie Rebecca ? Luke sau Harry ?
Va multumesc ca imi cititi cartea !Sunteti GENIALI !
Va iubesc !!
CITEȘTI
THE END
Random"Am preferat sa sufar..decat sa stiu ca am un demon langa mine " -Rebecca "Si chiar credeai ..ca eu tin la tine ?"-Harry Se vor intelege ,cei doi ? Vor mai fii ca inainte ?Harry e un incapatanat , Rebecca la fel , se potrivesc prea mult , dar ei...