Capitolul 13

44 2 2
                                    

Rebecca pov

Mi.am deschis incet ochii,si m.am intors pe o parte.Harry nu era in pat.M.am ridicat ,si am observat un biletel pe noptiera.

"Iubito,m.am intalnit cu baietii,ca sa rezolvam niste probleme,afaceri,te iubesc mult ,si ai grija de tine "

Am pus biletelul inapoi ,si m.am imbracat sport..ca sa ma duc sa alerg.
Am iesit din casa ,mi.am pus castile in urechi..si am inceput sa alerg.M.am oprit ca schimb melodia.L.am vazut pe Harry , cu un barbat.M.am ascuns ,si am ascultat discutia.

-Ti.am zis sa le iei, ok ? Nu stiu cum faci dar pana maine ,le iei .Spune acel om si se urca in masina.Harry si.a pus mana la ceafa.Am alergat pana la el.

-Rebecca ? Imi spune.

-Cu ce te ocupi ? Ii spun.

-Iubito,sunt afaceri ! Imi raspunde.

-Zi-mi cu ce te ocupi ,acum Harry ! Tip la el

-Cu droguri ,ok ? Gata ti.am spus!.Imi spune si isi duce mana prin par.

-Si ce trebuie sa faci pana maine ? Il intreb

-Sa ridic o comanda.

-Ca daca nu , ce ? Ii spun

-Ca daca nu..imi spune dar se opreste.

-Continua Harry! Tip la el.

-Ca daca nu te omoara ,ne omoara ! Imi spune si se uita la mine.

-Nu pot sa cred ! Spun si plec.Dar el ma prinde de mana.

-Promit ca daca se va atinge de tine ,il voi omora eu primul ,si crede.ma nu va scapa asa usor! Imi spune el nervos.

-Nici nu stiu ce sa mai cred ! Ii spun.

-Iubito ,iti jur ca nu isi va permite niciodata sa puna un deget pe tine ! Imi spune.

-Si daca o sa ne omoare ? Ii spun , si deja am ochii inlacrimati.

-Rebecca,te rog doar ai incredere in mine ! Imi spune si ma imbratiseaza
Ma simt atat de protejata cand ma tine in brate.

-Bine,ok ! Ii spun si imi sterg o lacrima.

Dupa ne.am dus acasa.Am mancat ,am favut dus ,ne.am schimbat si ne.am pus in pat
M.am pus pe o parte ,cu spatele la Harry.Si am inceput sa plang.

-Rebecca  de ce plangi ? Imi spune si se ridica intr.un cot.

-Nu vreau sa riscam , vreau sa ne mutam , nu vreau sa murim Harry ! Ii spun si incep sa plang mai tare.

-De cate ori trebuie sa iti mai spun ,Rebecca ? Nu se va atinge de tine.

-De mine , dar de tine ?ii spun

-Tu esti mai importanta decat mine ! Imi spune si isi baga capul in scobitura gatului meu.

-Te iubesc atat de mult Harry ! Ii spun.

-Esti cea mai importanta persoana din viata mea! Imi spune si isi freaca capul de obrazul meu.Telefonul ii suna.

Harry sa ridicat din pat si sa dus in balcon.

-Uite ,pana maine rezolv ok ?  Ii spune Harry nervos.

-Nu ma intreseaza ca tu astepti , ti.am zis ca o sa le iau ! Ii spune el tot nervos.

-Imi bag p***(nu stiu daca sunt copii mici pe aici 😂😂)  in tine !! Ii spune Harry.A venit in camera injurand.

-Ce e ? Il intreb.

-Nimic , hai sa dormim ! Imi spune si se baga in pat.

-Noapte buna ! Ii spun si il sarut apasat.

-Noapte buna iubire ! Imi spune si zambeste.

Gata si capitolul asta !
Sper sa va placa !
Succes la scoala ! ❤
Nu stiu daca o sa mai postez des !Am concursuri ,teme,am de invatat!Deci incerc sa postez cand am timp !
Va iubescc ! ❤
Pareri ?

THE ENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum