''Omo!!Siz ciddi misiniz?''Mystery kocaman olmuş gözleriyle çantasını yere fırlattı ve dayanamayıp Jeongmin'in boynuna atladı.Destiny onun bu haline gülmeden edemedi.''Bunun için teşekkürler çocuklar ama bence başınıza yeterince bela oldum.''Donghyun öne çıktı.''Biz yabancıları hep sevmişizdir.Bela falan değilsin.Ayrıca..Bizimle gelmen bence Kwangmin'in hoşuna gidecektir.''Kwangmin adının geçtiğini hissedince onunla artık bir bütün olmuş kulaklıklarını çıkardı.''Ne?''Hyunseong onun koluna vurdu.''Destiny ve Mystery konserimize gelecekler...Belki onLARI etkileyebilirsin...Ve bir fan daha kazanırız falan...''Kwangmin Destiny'ye bir bakış attı.Ve bu,Destiny'nin inanılmaz hoşuna gitmişti.
''Defalarca kez konserlerinize geldim.Ama hiç arabanızda bulunmamıştım.Buna inanamıyorum.Boyfriend'in arabasındayım!''Mystery bunları söylerken Destiny'nin karşısındaki koltuğa oturmuştu.Minwoo Youngmin'e doğru eğilip fısıldadı ve Mystery'yi gösterdi.''Bu kız biraz fazla şeker değil mi?'' hemen ardından gülümsedi.Youngmin gözlerini tedirginlikle etrafı inceleyen Destiny'çevirdi.''Bilmem.'' diye karşılık verdi.Donghyun bağırdı.''Gidiyoruz chingue su^^''
Yaklaşık 10 dakikadır trafiktelerdi,ve Donghyun,Hyunseong,Jeongmin bağırarak şarkı söylerken,Minwoo ile Mystery sohbetin dibine vurmuşlardı.Youngmin ve Kwangmin sessizdi ama Destiny aralarında bir tür psişik iletişim olduğuna inanıyordu.Kendi kendine sırıttı.Bu gülümseme Youngmin'in gözünden kaçmamıştı.''Yorgun olmalısın.''dedi arabadaki herkesten daha alçak bir ses tonuyla.Destiny gülümsedi.''Aslında daha çok yorulduğum olmuştu.''Youngmin gözlerini Destiny'nin gözlerinden ayırmadan ''Hep böyle neşeli misindir?''diye sordu.Bu sırada ikisi de Kwangmin'in bakışlarının onların üzerinde olduğunun farkına vardı.Destiny bakışlarını Kwangmin'e yöneltti.''Neşeli olduğumu mu düşünüyorsun?''Destiny bunu söylerken gözleri hala Kwangmin'in üzerindeydi.Sonunda ''Sadece her zamanki Youngmin çekingenliğini korumaya devam ediyor.''diyebildi Kwangmin.''Neşeli değilsin.Aksine,sen yağmurlu ve fırtınalı bir günsün.''Destiny kendini gülmeye zorladı.''Ne?''Bir an kelime benzerliğinden dolayı anlamca farklı iki kelimeyi karıştırdığını düşündü.Kwangmin sırıtıp tekrar kulaklıklarını taktı.Mystery Destiny'i dürtükledi.''Kwangmin grubun en sessiz üyesidir.Dikkat çekmeyi sevmez,o yüzden senin için 2 cümle kurduysa bile,woa.Yani onun ne söylediğine o kadar takılma..''Minwoo devam etti.''Ama gizemli şeyleri seviyorsan böyle devam et.''Youngmin aniden konuşmaya dahil oldu.''Minwoo!Gizem falan yok.''Destiny ciddileşip Kwangmin'e baktı.''İyi ama onu böyle yapan ne?''Youngmin cevapladı.''Kardeşi olarak ben bile bilmiyorum.Kişiliği gereği insanlarla iletişimi...''Minwoo konuştu. ''Yok denecek kadar az.''Mystery atıldı.''Fan sitenizdeki bilgiler yanlış değilmiş!Az önce Minwoo Youngmin'i tamamladı ve ben buna şahit oldum!''Minwoo gülüp elini yüzüne götürdü.''Tanrım,sen acayip bir şeysin.''Bunun üzerine Mystery aniden sessizleşti ve Minwoo da farkına varınca gülmeyi kesip ciddileşti.Youngmin Destiny'ye bakıp gülümsedi ve''Yağmurlu falan değilsin sen.''dedi.
''İnanılmaz!Sanki tüm Kore konserde gibi!''Destiny kulisten sahneye doğru baktı ve Mystery'nin onu aniden geriye çekmesiyle tökezledi.''Sahnede Boyfriend'den başkası görünürse bu tehlikeli olabilir!''
Destiny perdenin arkasındaki koltuğa oturdu.''Belki de onlar giyinirken seyircilerinin arasına karışmalıyız.''Mystery alaycı bir şekilde güldü.''Alo?Kulisteyiz.Ben bu anı değerlendiririm.Daha hepsiyle fotoğraf çekmem gerek.''Mystery elinde tuttuğu fotoğraf makinesini Destiny'nin önünde salladı.Ayak seslerini duyduklarında ikisi de hızla arkalarını döndüler.Boyfriend,ışıltılı sahne kıyafetleri içerisinde karşılarında duruyordu.''Youngmin,bir rahat dur!Belli olmuyor.''Jeongmin Youngmin'in ceketindeki takılan fermuarla uğraşıyordu.Tüm üyeler perdenin arkasına kadar yürüyüp sahne zamanını beklemeye başladılar.Destiny''Sanırım düzeltebilirim.''diyerek gülümsedi ve Youngmin'in yanına geldi.Bu kez de Destiny Youngmin'in fermuarını kapatmaya uğraşıyordu.Ama ne yazık ki Destiny'nin gömleğinin ucu Youngmin'in fermuarına sıkışmıştı.''Bu lanet şey ayrılmıyor!''Destiny hızla gömleğini çekip kurtarmaya çalıştı.Youngmin,''Sakin ol,şimdi daha kötü olacak!''diye fısıldadı,ama daha kötüsü olamazdı.İkisi bağlı kalmışlardı.Diğer üyeler de bunun farkındaydılar,ama 5 saniye sonra perde açılacaktı.''Boyfriend ALIVE!IN 5,4,3...''Youngmin hızla ceketini kurtarmaya çalıştığında Destiny ile birlikte yere yığılmışlardı,ve perde açılmıştı.Destiny Youngmin'in üzerinden kalkmaya çalışırken ''Çok,çok üzgünüm!''diye mırıldanıyordu.Elbette bu sırada fanlar adeta deliye dönmüş,ayrıca tüm kameralar onların üzerine zoomlamıştı.Bunun üzerine Mystery hızla sahneye daldı ve Destiny'nin kalkmasına yardımcı olup onu kulise çekti.Hemen ardından Boyfriend,bir şey olmamış gibi yaparak şarkıya girdi.
Kuliste ise her şey son derece gergindi,Mystery peşinden koşan kameraları hiçe sayarak Destiny'nin kolundan tuttuğu gibi Boyfriend'in soyunma odasına daldı.Hemen ardından kapıyı kilitledi.''Destiny, ne halt yedin farkında mısın?''Destiny ellerini yüzüne götürdü.''İnan şuan ölmek istiyorum.''Mystery sırıttı.''Öleceksin zaten!Kim bilir seni kim sandılar,resmen birlikte...''Destiny onu durdurdu.''Yapma! Bu da unutulacaktır.Sahnede çok şey yaşandı...Ama genelde tarih olur...''Mystery atıldı.''Justin Bieber'ın kusması gibi mi?''Destiny omuz silkti.''Aynen.''Mystery kaşlarını havaya kaldırdı.''O zaman neden hala hatırlıyorum?''Destiny kuzeninin koluna vurdu.''Yeterince rezil oldum,kes sesini.'' Mystery kapıyı gösterdi.''Onları ne yapacağız?''
Jeongmin soyunma odasına doğru yürürlerken kahkaha atıyordu.''Var ya çok iyiydi!''Youngmin sırıttı.''Kes sesini.''Kwangmin onları dinlerken bir iç çekip elini alnına götürdü.''Rezillikti.Soyunma odasının önündekiler de bu rezilliğinizi karşılıyor.''Donghyun atıldı.''Tamam Youngmin,onlara akraban olduğunu söyleyeceksin.Kız arkadaş durumu resmen skandal yaratacaktır.''Minwoo güldü.''Kız koreli değil,hyung.''Youngmin hiç birini dinlemeden öne çıktı,kamera ve mikrofon tutan 5-6 kişiyi ittirerek soyunma odasının kapısını açtı. ''Destiny,buraya gel.''Destiny ona ne yapıyorsun dercesine baktı ama başka çaresi olmadığını fark edince dışarı çıktı.Youngmin tüm ciddiyetiyle aniden onun elini tuttu ve kaldırdı.''Çok haklısınız.Yakaladınız.Destiny,benim sevgilim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜFLER ÜLKESİ;''KORE''
FanfictionSeul'a henüz yeni gelmiş bir kız,tesadüf eseri dünyaca ünlü-Koreli idollerden oluşan-bir grubun arabasına binerse ne olur? Destiny bir lise öğrencisidir ve bazı önemli sınavlara girer.Düşündüğünden daha başarılı sonuçlar elde eder,Güney Kore'nin en...