4.Bölüm-Kötü Şans

247 15 2
                                    

''Boyfriend'den de bu beklenirdi.''dedi Mystery tamamen camdan yapılmış asansöre binerken.''Aslında bu daire Youngmin'in fikriydi.''diyen Minwoo 21.katı tuşladı.Youngmin o an asansörde gibi değildi,kafasını geriye yaslamış gülümsüyordu.''Sanırım fazla yoruldun.''dedi Minwoo,kaşlarını kaldırıp her zamanki masum ifadesini takındı.''Aslında,yorgun olmalıyım ama bunu hissedemiyorum.''Youngmin gözlerini sıkıp gülümsedi.Minwoo bir kahkaha attı.''Seni en son viskili çikolata yediğinde böyle görmüştüm.''Mystery etrafını hayranlıkla incelemeyi bırakıp ikiliye kulak kesildi.''Bir şey mi kaçırdım?''Tatlı,aydınlık bir sessizlik.''Hayır.Aslında sen topun ağzındaydın.Yoksa fermuar mı demeliydim?''Minwoo tekrar güldü.Youngmin onu dürtükledi.''Kes şunu.''Sonunda asansör,21. kata ulaştıklarını gösteren bir tür ses çıkardı ve indiler.Youngmin önden,hızla açık kapıdan içeriye girdiler. ''Destiny?''dedi Youngmin,gergin bir ifadeyle.Salonda Jeongmin ve Kwangmin vardı.Jeongmin gözleriyle Kwangmin'i işaret etti.Ve sanki Kwangmin bunu hissetmiş gibi ayaklandı.''Rol yapıyorsun Youngmin.Sanki sahnede olanlardan hoşnut değilmişsin ve onu kız arkadaşın olarak tanıtmak zorundaymışsın gibi.''Youngmin önce etrafına bakındı,sonra tekrar Kwangmin'e döndü.''Ne zamandır hissettiklerim bu kadar umrunda?''Kwangmin güldü.''Yapma, Youngmin.Sanatçı kaprisi işte.Kendini bir kıza öylece kaptırıvermek de ne demek? Duygulara inanmayı uzun süre önce bırakmış olmalıydın.Kafanı topla.''Youngmin başını öne eğdi.''Toplamak istemiyorum.Senin buzlarını eritmeye çalışmaktan bıktım.Duygulara inanmıyorsan bu senin sorunun.Her şey konusunda o kadar inançsızsın ki,bazen bir hastalığın olduğunu düşünüyorum.''Mystery ve Minwoo ortamı yumuşatmak için öylesine ani bir giriş yaptılar ki,kendilerini daha fazla belli edemezlerdi.Jeongmin,''Destiny ve Donghyun koridorun sonundalar.''diye fısıldadı.

Youngmin Destiny  ve Donghyun'un seslerinin geldiği odaya aniden daldı.Destiny'nin elleri yüzündeydi ve Donghyun onunla konuşmaya çalışıyordu.Youngmin Destiny'nin yanına oturdu.   ''Orada senin elini tutup havaya kaldırmam benim seçimimdi.''dedi.Destiny ellerini yüzünden çekmedi ama parmaklarını birbirinden ayırarak gözlerini açtı.''Böyle söyleme.''Donghyun kollarını göğsünde birleştirip ikisini izlemeye başladı.''Neden söylemeyecekmişim?Senin hiç suçun yok ki. Fermuarımı düzeltmeye çalıştın çünkü biri sana yardım ettiğinde sen ona hep karşılık vermeyi istersin.Aynı hissi ben de taşıyorum.''Destiny oturuşunu dikleştirdi ve ellerini birbirine kenetledi.''O zaman insanlara doğruyu söyle,Youngmin.Zorunda kaldığını açıkla.''Donghyun,''Artık açıklama yapması bir şeyi değiştirmeyecektir.''dedi yükselmiş ses tonuyla.''Aksine ortalığı karıştırmış olur.'' Youngmin ellerini saçlarına götürdü.''Neden bundan bu kadar rahatsızsın ki?''Destiny ayağa kalktı. ''Normal bir insan rahatsız olur,Youngmin.Kore'ye bu gün geldim.BU gün.Olanlar ise,Kore'den beklediğim şeyler değillerdi.Çok üzgünüm.''

Sabahın ilk ışıkları Seul'un 45-50 katlı camla kaplı gökdelenlerine çarpıyordu,bu camlardan biri de,

Boyfriend'in dairesine aitti.''Üniversite öğrencilerinin bu saate kadar çoktan kalkması
gerekmez miydi?''Destiny,bu sesi tanıyordu.Aslında,tanımıyordu da.Hızla doğrulup oturma pozisyonunu aldı. Dün Donghyun ile konuşma hazırlarlarken salonda uyuya kalmış olmalıydı.''Sanırım üniversite öğrencileri hakkında çok şey bilmiyorsun,Kwangmin.''dedi Destiny gözlerini ovuştururken.''Kalk ve yüzünü yıka,seni ben götüreceğim.''Destiny güldü.''Öyle bir şey olmayacak.Mystery nerede?'' Kwangmin de bu soruya gülerek yanıt verdi.''Aslında evde kimse olmadığı için seni ben götürmek zorundayım.''Destiny ayağa kalktı.''Ne?''Mystery,hayran olduğu grupla arkadaş olma raddesine geldiğinden kuzenini burada,insanlıktan nasibini almamış bir k-pop rapçisiyle mi bırakmıştı? ''Minwoo ile dün bir çok ortak noktaları çıkmıştı,ya da öyle bir şeydi sanırım.Mystery ona onun için internet üzerinde hazırladığı her şeyi gösterdi.Ve sonra,hayalinin Starship'te çalışmak olduğuna dair bir şeyler saçmaladı.Minwoo'da onu götürdü.''Destiny şaşkınlıktan ölecekti.''D-diğerleri?''Kwangmin sabırla iç çekti.''Hyunseong ve Jeongmin gece daireden ayrıldılar,Donghyun'un ise hastaneye,küçük kardeşinin yanına gitmesi gerekti.Ve giderken bana seni üniversiteye götürmem gerektiğini söyledi. Çünkü kaybolabilirmişsin de.''Kwangmin arkasını dönüp salondan ayrılacak gibi oldu ve sonra tekrar içeri girdi.''Ve yeni sevgilin,bir röportaj için az önce çıktı,eğer bu röportajı yapmassa medya onun bir sahtekar olduğunu anlayacak.Neyseki iyi rol yapabiliyor.''Eğilip sehpanın üzerinden bir not kağıdı aldı.''Sana numarasını bıraktı.Üniversitedeki işin bitince onu araman gerekiyormuş.''Kwangmin kollarını göğsünde birleştirdi.''Ne tatlı,değil mi?''

TESADÜFLER ÜLKESİ;''KORE''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin