6.Bölüm-"Gerçek İlişki"

193 10 1
                                    


Mystery,gece yarısı olduğunun farkındaydı ama onu şimdiden özlemişti bile.Yalnızca 2 gün aynı evde kalmışlardı,ama o Minwoo'yu yıllardır tanıyormuş gibi hissediyordu.Şimdi ise,sıradan yaşantısına,kuzenini de ekleyip devam mı edecekti?''HAYIR!''Destiny,kulaklarını adeta patlatan çığlığı duyar duymaz kendisine 2 metre kadar uzakta olan kuzeninin yatağına doğru baktı.''Mystery,1 hafta oldu.Ve sen hala Minwoo ile ilgili kabuslar görüyorsun.Aş şunu.''Mystery hızla yatağından kalkıp Destiny'nin yanına kadar geldi.''Olamaz!Bu böyle bitemez!''Destiny gözlerini devirdi.''Tanrım,numarasını aldın ya.Fotoğraf da çekindiniz.-Binlerce-,Daha ne istiyorsun?Evlenme teklifi mi bekliyorsun?''Mystery dolmuş gözlerini kuzenine çevirdi.''Buraya geldin ve sıradan olan hayatımı mahvettin.Mahvetmişken,neden buna devam etmiyorsun?Ne diye Youngmin'den kaçıyorsun?Medyaya hala gerçekten sevgili olmadığınızı söylemedi.Bence senden...''Destiny ayağa kalktı.''Ne?Hoşlanıyor mu benden?Bu kadar aşağılık mıyım ki ben?Sırf ünlü ve yakışıklı diye bir erkeğin kollarına atlayacak kadar mı?''Mystery gülümseyerek başını iki yana salladı.''Hayır...Youngmin değil...''Destiny ellerini saçının arasından geçirdi.''Ne?''Kuzeni yavaş yavaş yüzünü kaplayan gülümsemesini Destiny'ye çevirdi.''Sen...Kwangmin'den hoşlanıyorsun!''Destiny'nin gözleri kocaman olmuştu.''Ne söylüyorsun sen?O insan bile değil!Saçma sapan konuşuyorsun!'' Mystery gülümseyerek geriye doğru çekildi.''Ayrıca o da senden hoşlanıyor.Yaptığı son hareketle bunu açıkça belli etti.''Destiny yatağa geri oturdu.''Kes artık şunu!Uyumam gerekiyor...Hangi son hareket?'' Mystery saçlarını arkasında topladı.''Bilmiyor musun?Kwangmin sayesinde üniversiteye geri girdin ya.''Destiny içerisinde büyüyen boşluğu şimdi hissedebiliyordu.                                                                              '' Dess,azıcık yavaşla!Kwangmin bir yere kaçmayacak.Hem bizi binaya almazlarsa ya?''Destiny kararlı ve çabuk adımlarla Starship Entertainment'in ana binasına doğru yürüyordu.''Minwoo'yu arayacaksın.''Mystery gülümsedi.''Yok artık.Sen Donghyun'u falan ara.Öyle ihtiyacım varmış gibi görünemem ben Min'e.''Destiny başını alaycı bir ifadeyle öne salladı.''Hadi oradan be!Sanki onu aramak için bahane bulamaman yalanmış gibi.''Mystery kuzenini kolundan tutup kendine çekti.''Dur, arayacağım.''Destiny zaferini gösteren bir gülümseme takındı.Minwoo 2. çalışta telefonu açmıştı.''Min,bunu öylesine soruyorum da,bana 2. çalış numarası mı yapıyorsun?''Destiny gözlerini devirdi.Minwoo'nun gülüşünü buğulu da olsa duymuştu.''Kuzenin neden Youngmin'den deli gibi kaçıyor?''Mystery kaşlarını kaldırdı.''Neden ona sormuyorsun?Starship'in tam önünde duruyor...'' Minwoo'nun tepkisi telefonu düşürmük olmuştu.Tekrar kaldırırken çıkardığı sesler Mystery'nin telefonunu kulağından uzaklaştırmasına sebep olmuştu.''Onu birileri orada görürse neler olur,tahmin edebiliyor musunuz?Şimdi hemen size tarif ettiğim arka kapıya gelin.Derhal.''Minwoo telefonu kapatmıştı.''Tarif etmemişti...''Ve hemen ardından Mystery'nin telefonuna mesaj geldi.

''Giriş kapısından uzaklaşın ve ana binanın arkasına doğru yürüyün.Ayrıca Destiny gözlük takmalı. Sağdaki dev kapının önünde takım elbiseli adamlar var.Onlardan olabildiğince uzakta yürüyün.Sağa doğru yürümeye devam edin ve büyük siyah cipi görünce durun.Cipin tam önünde personal girişi var. Sizi orada bekliyor olacağım.''

Mystery mesajı sesli olarak kuzenine okudu.Ve sonra herhangi bir komut beklemeden çantasından çıkardığı güneş gözlüğünü Destiny'ye taktı,saçlarıyla yüzünü kapatmaya çalıştı.''Haydi gidelim.''Destiny onu durdurdu.''Bekle.''Mystery'' yine ne var''dercesine ona baktı.''Bundan emin değilim.Oraya gidip Kwangmin'e hesap sormam,Youngmin'i üstüme salmaya neden olacaktır.Sonra ne olacak?Bu role devam etmek zorunda mı kalacağım?Bunu istediğimi sanmıyorum.''Mystery kuzeninin koluna girdi.''Aptalca konuşuyorsun.Alevlendin ve buraya geldik,şimdi maymun iştahına yenik düşmeni istemiyorum.Yürü.''Destiny,Mystery'nin haklı olduğunu biliyordu.Çocukluklarından beri bu böyleydi,Mystery patrondu ve onun dediğinin kabule sunulması gerekmiyordu.Ama hiç bir zaman onun kararı başlarına iş açmamıştı,bu daha çok Destiny'nin yapacağı türden bir şeydi.Minwoo'nun bahsettiği yere dikkatli bir şekilde ulaştıktan sonra Minwoo onları Hyunseong ile birlikte bekliyordu.''Tanrım,size inanamıyorum!Tek bir kamera görüntüsü hepimizi öldürebilir.''Minwoo bunu söylerken ikisine birer tişört uzattı.''Bunları giyerseniz,buranın birer çalışanı gibi görünürsünüz.''Hyunseong kuzenlere gülümsedi.''Minwoo'nun karşılaması için üzgünüm,ama Destiny,Youngmin deliye döndü.''Destiny tişörtü kıyafetinin üzerinden geçirirken ''Youngmin için burada değilim.''dedi.Mystery onu tamamladı.''Kwangmin onu üniversiteye geri almaları için okula bağış yaptı ve ben bunu Destiny'den önce öğrendim.Kayıt işlemleriyle ilgilenirken görevliyle biraz sohbet etmiştim ve...''Destiny atıldı.''Kwangmin burada,değil mi?''Hyunseong başını öne salladı.''Herkes prova odasında.''

Youngmin Destiny'yi görür görmez onu kolundan tutup kendisine çekti.''Ne yaptığını sanıyorsun sen?''Destiny kolunu kurtarmaya çalıştı.''Önce kardeşimle el ele görüntüleniyorsun ve sonra telefonlarımı bile açmıyorsun!Benimle resmen dalga geçtin Destiny!''Şimdi herkes onların başına toplanmıştı.Donghyun odanın kapısını işaret ederek ''Minwoo,hemen kapat şunu!''dedi.Kwangmin Youngmin'i Destiny'den uzaklaştırarak onları ayırmaya çalıştı.Destiny atıldı.''Asıl sen benimle dalga geçtin!Bana sormadan nasıl insanlara sevgilin olduğumu söyleyebildin?Senin yüzünden üniversiteye giremedim!''Youngmin Mystery'ye baktı.''Bu doğru mu?''Kwangmin Youngmin'i omzundan tutup kendisine çevirdi.''Onaya mı ihtiyacın var?Yanlışlıkla fermuarına gömleği sıkıştı diye bir kızı sevgilin rolünü yapması için zorlayamazsın.''Youngmin Kwangmin'i ittirdi.''Bu seni zerre ilgilendirmez soğuk nevale.'' Minwoo araya girdi.''İlgilendirir.''Youngmin Minwoo'ya baktı.''Ne söylüyorsun?''Jeongmin, ''Destiny'yi Kwangmin kurtardı da ondan.''diyerek olaya noktayı koydu.''Bunu neden yaptın,Kwangmin?''dedi sessizce Destiny.Kwangmin derin bir iç çekti.''Hak etmiyordun.''Destiny yanağından süzülen göz yaşlarını elinin tersiyle sildi.''Hayır,ettim.Unuttun mu,başına bir bela açtıysan sonuçlarına katlanmalısın.Bana bunu sen söylemiştin.''Kwangmin onu düzeltti.''Tek başına katlanmak zorunda olduğunu söylemedim.Alt tarafı bir el attım ayrıca.Bunun bu kadar yayılabileceğini tahmin edememiştim.''İğneleyen gözlerle Mystery'ye baktı.Mystery sırıtarak bir adım geriye çekildi.Youngmin kendini Destiny'nin önüne atarak Kwangmin'i gölgeledi.''Bunu bilmiyordum,ama eğer bana söyleseydin elim kolum bağlı oturmazdım.Hem madem sen bir hata yaptın ve Kwangmin de gerçek bir el uzattı,bu yaptığı da doğru bir davranış ise onu örnek alarak sahte ilişkimize neden gerçek bir şans vermiyorsun?''Youngmin'in söylediklerine tepki olarak,Hyunseong,Jeongmin ve Mystery'nin ağızları ayaklarına varmıştı.Minwoo,Donghyun ve Kwangmin ise,zaten bunun olacağını biliyorlardı.''Bu neydi?''dedi Destiny neye uğradığını şaşırmış bir biçimde.''Gerçek bir çıkma teklifiydi.''diyen Donghyun oldu,resmen telaffuz sözlüğü gibiydi.''Beni kısa süredir tanıdığını biliyorum ama,seni görmediğim koca hafta boyu aklımdan bir kere bile çıkmadın.Provalara gitmedim,tek yaptığım Kore'yi gezip seni aramaktı.Ayrıca eğer telefonuna bakarsan her saat başı bir cevapsız arama görürsün.''Destiny bunu hatırlayarak kendini gülümsememeye zorladı.''Ne diyorsun?''dedi Youngmin. ''Gerçek bir ilişki?''Destiny,dudaklarına kadar gelen ''Hayır''ı geriye itti.Ona dikkatle bakan insanların üzerinde göz gezdirdi.Ve son olarak Kwangmin'in gözlerinde takılı kaldı.Gözlerini onunkilerden ayırmayarak ''Tamam,olur.''dedi.

TESADÜFLER ÜLKESİ;''KORE''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin