Beril okulu bitirmiş yeni mezun olmuştu. İş hayatına atılmanın zamanı gelmişti artık, asistan olarak bir işe başlayacaktı. Görüşmeler yapması gerekiyordu bunun için araştırmalara başladı şirketler, holdingler.. ne ararsanız artık tek tek araştırdı sabah akşam yorulmadan ve sonunda bir şirket buldu AKINCILAR ŞİRKETLER GRUBU.. Çok bilindik bir şirketmiş Beril'in haberi bile yoktu oysa "Acaba başvursam alırlar mı?" diye düşünmedi değil.. Ve kendine güvenerek telefonu eline aldı yavaşça numaraları tuşluyordu bir iki kere çaldı ama açan olmadı hayal kırıklığıyla tam telefonu kapatacakken bir "-Alo" sesi duydu..
"İyigünler dedi nazikçe"
"Buyrun ne için aramıştınız.."
"Ben asistanlık için iş başvurusunda bulunacaktım da. O yüzden aradım."
"Tabi yarın saat 14:00'de gelin görüşelim"dedi kadın ve telefonu kapattı.
Beril şimdiden heyecanlanmıştı.. Hemen Damla'yı aradı ve yardım istedi Damla onun ev arkadaşıydı 5 yıldır beraber yaşıyorlardı Beril'in ailesi ise Balıkesir'de oturuyordu.
"-Alo Damla acil yardımın lazım"
"-Ne oldu ki?" dedi telaşla
"-Alışverişe çıkmamız lazım."
"-Bunun için mi heyecan yapıyordun kızım ya bende bir şey oldu sandım.Tamam evden çık yolda buluşalım oradan gideriz"
"-Tamam." diye telefonu kapattı ve hemen hazırlanıp evden çıktı..
Serkan ise yıllarca emek harcayıp kurduğu kendi işinin patronuydu. Beril ile bir geçmişleri vardı ama yarım kaldı, belki bu hikaye onlarındır.. Yarım kalan geçmiş şimdi tamamlanır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri..
RomanceBirbirlerinden asla kopamayacaklarından habersiz iki aşık herşey tamam yarım kalan tek şey Aşkları.. Kendi karanlığında kaybolan bir geçmiş geleceğe ışık tutabilecek mi dersiniz?