4.BÖLÜM "YENİ ÖĞRENCİLER"

232 5 0
                                    

Multimedyda Toprak Var.
İyi Okumalar.

" Dünya başlı başına bir ekosistemdir. Atmosfer, hidrosfer, litosfer Dünya ekosistemindeki cansız unsurları, biyosfer ise canlı unsurları ifade eder. Bunların hepsine birlikte ekosfer adı verilir. "

Ne yalan söyleyeyim hocanın anlattığı hiçbir şeyi dinlemiyordum. En kısa zamanda yeniden kavga çıkartıp uzaklaştırma almam bu okuldakiler için en hayırlısıydı. Yoksa şu lanet coğrafya hocasına saldırmama az kalmıştı.

Sınıfı inceleme işime devam ettim. Acaba başını sıraya yaslamış iyi bir uyku çeken Cenk'i mi dövsem yoksa birbirine kağıt atan Elif ve Ceyda'yı mı ? Yok ya ben en iyisi sıra arkadaşım Rima'yı döveyim. Çünkü dersin başından beri sıranın altında yeni sevgilisine mesaj atıyor ve salak salak gülüyordu.

" Canlı..." kapının çalınmasıyla hocanın lafı yarıda kesilmişti. Her kim geldiyse çok mübarek insandı. Yani tam dersin ortasında gelmesi ve hocanın sözünün kesilmesine neden olması bile onu benim gözümde cami imamı yapabilirdi.

Kapı açıldı ve içeriye müdür girdi. Bu okulda okumasam bu adamın müdür olduğuna kesinlikle inanmazdım. Bir kere kafasında saç vardı, gözlük takmıyordu, göbeği yoktu. Yok olmamış bu müdür, başka müdür yollayın bize.

" Evet çocuklar ayağa kalkmayın siz, evet böyle devam edin." dedi müdür sınıftaki herkesle tek tek göz teması kurarken. Şöyle sınıfa bir baktım da, evet kimse ayağa kalkmamıştı. Neyse. Müdür ile göz göze geldiğimizde bana yüzünü buruşturarak baktı. Ahh ! Ne kadar da üzünç bir olay.

" Her neyse." diye lafa başladı müdür. " Dersi böldüm zaten konuya gelecek olursak.. " yok Müdür Bey amca ne bölmesi böyle iyi.

" Aramıza iki yeni arkadaş daha katıldı. " müdürün bu lafı üzerine Cenk başını sıradan kaldırdı ve " Kız mı ? " diye sordu ve sınıftaki birkaç salak da güldü. Rima da dahil. Allah'ım o gülmesin.

Müdür de ' salak mısın evladım sen ' der gibi Cenk'e baktı. Cenk ise ciddi bir şekilde oturduğu sırada yan döndü ve tüm kızlara baktı. Tabi ki de bana bakmadı. Çünkü yemez. Sonra tekrar önüne döndü ve müdüre " Hocam lütfen kız olsun ya şu tiplere bakın kız demeye şahit lazım. Hepsi çirkin." diye iğrenç bir espri yapıp kendi tayfası ile gülmeye başladı.

" Dedi. " dedi Rima. " Daha iki gün önce bu Dünyadaki en güzel kız sensin Rima. Benimle çıkar mısın Rima diyen çocuk. " diye Cenk'i taklit etti. Bunun üzerine sınıfta ki herkes gülmeye başladı. Vay yavşak ! Hem de Rima'ya. Cenk de Rimayı taklit etmeye başlamıştı. " Didi dıha iki gin inci..."

" Kesin artık ! " diye müdürün bağırmasıyla Cenk dahil herkes sustu. Zaten ben hiç konuşmamıştım.

" Evladım tanıtın kendinizi." dedi müdür sağına bakarak. Bu sefer ben bile gülmüştüm çünkü kimse yoktu. Sonra yeterince fazla güldüğümü düşünüp eski somurtkan halime geri döndüm. İki saniye. Yeterince fazlaydı.

Sınıfın salağı Barış " Arkadaşlar ! " diye bağırdı. Gözleri büyümüş tek bir noktaya bakıyordu ve ellerini iki yana açmıştı. Tövbe Bismillah dedim içimden. Acaba cin falan mı görmüştü. Barış işaret parmağı ile beni gösterdi. Aha, demek benim olduğum taraftaydı cinler.

Bütün sınıf full konsantre bir Barış'a bir bana bakıyordu. " Güldü." dedi tek nefeste. Ben bıkkınca nefesimi dışarıya üflerken birkaç kişi de homurdandı. Bazıları ise inanamamış gibi bana baktı. GÜLMÜŞTÜM. Hemde sınıfta. Aptal ben.

Sınıf yeniden sustuğunda bakışlarımı tahtanın olduğu yere çıkardım. İki tane izbandut gibi çocuk tahtanın önünde dikiliyordu. Kızlar da salyalarını akıtmış onlara bakıyordu.

NEFES#Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin