Profesör Quirrell Ve Voldemort Bağlantısı

4.4K 242 4
                                    

Quirrell, biraz meraktan, biraz da önemi konusunda nedeni bilinmeyen bir tutkudan dolayı kasten Karanlık Lord'dan kalanları bulmak için seyahate koyulmuştu. En azından, Quirrell Voldemort'un izini bulan kişi olmanın hayalini kurar oldu, ancak en iyisi, Voldemort'tan bir daha asla yeniden gülemeyeceğini garanti eden beceriler öğrenebilirdi.

Voldemort, genç adamın Hogwarts'a bir görevi olduğunu fark ettiğinde hemen itiraz etmekten yoksun olan Quirrell'in vücuduna yerleşti.

Quirrell, ruhunu kaybetmese de onu vücudunda korkunç bir mutualist yaşam süren Voldemort tarafından tamamıyla ele geçirildi: Voldemort Quirrell'in başının arkasından bakıyordu ve onun hareketlerini yönetiyor, hatta onu cinayet işlemeye zorluyordu.

Quirrell aslında Voldemort tarafından geçici bir Hortkuluk'a dönüşmüştü. İçinde yaşayan ve ondan kat ve kat güçlü olan şeytani ruha karşı direnmenin getirdiği fiziksel gerginlikten son derece tükenmişti. Voldemort ve Quirrell'in paylaştığı vücut Harry ile olan temasında yanmaya başladığında, Voldemort yaralanmış ve zayıf düşmüş Quirrell'i yıkılıp ölmeye mahkum bırakarak tam zamanında sıvıştı ve kendisini kurtardı.

JK Rowling'in Düşünceleri

Ben Quirrell'i yetenekli ama hassas bir çocuk olarak gördüm, büyük ihtimalle okul hayatı boyunca korkaklığı ve sinirleri konusunda alay edilen biri olmuştu. Kendini yetersiz hissedip kanatlamak isteyen biri, başlangıçta Karanlık Sanatlarla teorik olarak ilgilendi. Kendini önemsiz hatta gülünç hisseden birçok insan gibi Quirell'in da kendini dünyaya uyanık göstermek ve farkettirmek gibi gizli bir isteği vardı.

Pottermore ÇevirileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin