Zella1.5

94 47 7
                                    

Öncelikle herkese tekrardan merhaba!Tabi orada gerçekten okuyanlar varsa.Artmayan okuyucu sayılarından dolayı fazlasıyla üzülmüyorum değil de,neyse.

Şu dün yayınladığım bölümde yazdığım "büyük değişim" olayı hala içime sinmemiş olsa da belki gerçekten okuyucu sayısı artar diye yazmaya devam edeceğim. Aslında o kadar güzel,orijinal bir kurgu var ki kafamda,sevileceğini bildiğim halde inadına günlerdir bir okuyucu bile artmayınca hevesim kaçıyor.

Gelelim Zella'ya.Zella karakteri kesinlikle ve kesinlikle Halsey olacak.Ondan başkasını Zella olarak kafamda canlandıramıyorum bile.Hem yaşam tarzı olarak,hem müzik olarak hem de istediğim yüz, fizik, saç tam olarak bu.Önceki bölümlerde Zella için sarışın ve renkli gözlü dediysem affola, düzenleme yaptığım zaman hepsini değiştireceğim.

Son olarak da,eğer bu kadar uğraşıma rağmen hala inadına okuyucu sayısı artmaz ise,hikayeyi silmeyi düşünüyorum. 1-2 ay daha süre tanıyıp devam edeceğim ama okunmadıkça yazasım gelmiyor.

Önceki hesabımda yazdığım iki hikayem de ailem tarafından bulup okundu,bir tanesi tamamen kendi hayatım üzerineydi ve ailem bu şekilde onlardan gizlediğim her şeyi öğrendiği için hepsini silmek zorunda kaldım. Şuan belki tekrar bulurlar diye doğru düzgün reklamını bile yapamıyorum.

Her neyse, orada gerçekten okuyanlar varsa onlara gökkuşağından aşağıya kayan unicornlar tarafından öpücükler!

ZellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin