Bölüm - 7

20 2 0
                                    

Seni seviyorum baş belası...
Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum. Oda ne dediğinin farkına varmış olacakki toparlamaya çalıştı
-y-yani şey arkadaşımsın sonuçta o yüzden öyle dedim yanlış anlama
-yok canım niye yanlış anlayim" diyip konuyu kapattım. Birsure sessiz kaldık. O bu sessizliğe son verdi.
-" o zaman ben şimdi gidiyorum sonuçta baban burda ve ne olacağı belli olmaz. "
-" tamam sonra görüşürüz " dedim o da gitti zaten. Babamın onun ailesine zarar verdiğini sanmıyorum ama yinede garantilemeliyim. Hemen babamın yanına gittim.
-" babacım? "
-" kızım o çocuğu seviyormusun? "
Yuh baba hemen böyle konuyami girilir. Bi dakika bi dakika o çocuğu seviyormusun? Ne
-" baba ne? , ne zaman? , nerede? , kim? , noluyo burda? ben kimi seviyorum. Lan ben birinimi seviyorum?
-"kızım bi sakin ol alt tarafı bi soru sordum. O çocuğu seviyormusun diye
-"hayır baba ne sevmesi ya. Nereden çıkardın bunu? "
-" ne biliyim kızım sen en yakın arkadaşına acımadan neler yaptın ama bu çocuğa dokunmadin bile?
-"baba. Evet emir en yakinimdi. Ama ne yaptığını sende biliyosun. Kaan öyle değil suçsuz o. Ve ayrıca ben buraya senle birşey konuşmaya gelmiştim. Ama konu nereye gidiyor. Biraz daha ileri gitseydik kendimi çocukla nikah masasında bulucaktim resmen. Neyse konumuza dönelim. Baba Kaanin ailesini sen mi öldürdün?
-"hayır kızım ben yapmadım. Onlarla ilgili bi bağım yok. " bunu duyunca çok rahatladım.
-" baba ben kaana ailesinin katilini bulmaya yardım edeceğime söz verdim. Ve seninde yardım edebileceğini söyledim. Sence bulabilirmiyiz katili?
-" tabiki buluruz kızım sen yeterki iste hatta hemen araştırmaya başlayalım"
Arkasina dönüp Samet 'e seslendi (babamın en iyi adamlarından) araştırmalar konusunda. Bende biraz daha oyalandiktan sonra dinlenmek için eve gittim. Duş alıp yattım. Tam uykuya dalacagim sırada aşağıdan tıkırtılar gelince evde biri olduğunu anladım sessizce kalktım hemen çekmeceden silahımı aldım merdivenlere doğru ilerledim. Adamın arkası dönüktu zaten karanlık olduğu için kim olduğunu anlayamiyordum. Sessizce yanına yaklaşıp silahı ensesine vurdum. O sokla arkasını dönünce dizimi kiymetlisine sertçe geçirdim tam tekmelere başlayacakken
-" Ahh dur gece benim Kaan " hemen lambayı açtım. Gerçekten kaandi. Yerde kivraniyordu. Yanina gittim.
-" Kaan iyimisin? "
-" tabi ya iyiyim ilerde çocuğumun olmayacağı gerçeği dışında gayet iyiyim "
-" ya çok özür dilerim of kızarmıştir şimdi istersen bakıyım." bunu diyince pis pis sırıtmaya başladı. Bende tam ne oldu diye sorucakken jeton düştü. Ne dediğimi algılayinca istemsizce elim ağzıma gitti.
-"eminmisin gerçekten bakmak istermisin? Eğer çok isti- ahh " cimcikleyerek susturdum onu.
-" off ne kadar fesatsin bi an nereye vurduğumu unuttum öyle dedim sende ne fırsatçısın ya açığımı bulunca hemen saldırıya geciyon. Hem ayrıca sen niye geldin.?
-" uyku tutmadı ayrıca babanla konusucaktin noldu diye merak ettim. - "bunun için kapıdan gizlicemi girdin. Zil diye bişey var bilmem biliyomusun??
-" off biliyoz heralde belki uyumussundur diye zile basmadim ayrıca konumuza dönelim ee babanmiymis ailemin katili?
-" hayırdır. Babamsa bana mı zarar vereceksin yoksa onun içinmi geldin "diyip sırıttım. Oda göz devirmekle yetindi. Bende daha fazla uzatmadan konuya girmiştim.
-" hayır ailenin katili babam deil tahmin ettiğim gibi ayrıca babama söyledim arastiriyorlar." böyle deyince rahatladı sanki. Saatine baktı ve ayağa kalktı.
-" saat geç oldu ben gidiyim he bide telefon numaranı ver haberleşiriz. " verdim numaramı tam kapıdan çıkıyordu ki birşey unutmuş gibi bana doğru döndü.
-" zarar vermezdim "
-" anlamadım "
-" eğer baban ailemin katili olsaydı sana zarar vermezdim. " şaşırmaya başladım.
-" n-neden peki? " bunu diyince kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı. Bakışları dudaklarıma kayinca içimden hayır sakın sakın düşündüğüm şeyi yapma yaklaşma hayır. Diye soyleniyordum ama o yaklaşıyor. Tam dudağımı opecegi sırada durdu gözlerimin içine baktı
Yaklaştı... Yaklaştı... Yaklaştı...
Ve...

Sizce Kaan geceyi öpecek mi?
Diğer bölümde neler olabilir?
Gece Emir ı neden öldürdü?
:) :) vote ve yorumlarınızı bekliyorum sizi çok seviyorum :)

Karanlığın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin