Bölüm - 9

10 0 0
                                    

İnsan eli!! 
Gördüğüm şey gercekmiydi?
-K-kaan şuraya bak " diyip çöp konteynirini gösterdim. Kaan söylediğim yere bakınca gözlerini 180 derece açtı ve yavaşça konteynira yaklaşmaya başladı onla birlikte bende yaklaşıyordum. Konteynirin önüne gelince birbirimize baktık. Kaan yavaşca kapağa dokundu. Ve bana döndü.
-"görebileceğimiz şey karşısında hazirmisin? " dedi. Sanki hazır değilim desem açmadan çekip gidecez.
-" hazırım" diyip merakla beklemeye koyuldum. Kaan derin bir nefes alarak kapağı hızlıca kaldırdı. A-ama ama bu nası ya. Bu plastik. Yani şu alışveriş merkezlerinde olurya plastikten o işte. Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Tuş kilidini açıp mesaja tıkladım.
"KÜÇÜK OYUNUMU BEĞENDİNİZ Mİ? SİZİ BİRAZ FAZLA KORKUTTUM GALİBA KEDİCİKLER "
hah! Resmen bizimle dalga geçiyor ya. Bu oyuna inandığıma inanamıyorum. Yalnız cümlenin muhtesemligine bakarmisiniz!
-" Gecee!! " ah kulağım!
-" Ne bağırıyosun be! " diye birden cırlayınca Kaan sıçradı. Ay yazık yavruma.
-" Bir saattir sana sesleniyorum daldın gittin mesaja. Kimden geldi? "
-" bay katilden "
-"?"
-"bize oyun oynamış şerefsiz. Dalga geçmiş resmen "
Bu sırada gene mesaj geldi telefonuma. Sesli bi şekilde okudum.
-" LAFLARINA DİKKAT ETSEN İYİ EDERSİN. SONUÇTA SENİN KARŞINDA KOSKOCA KATİL VAR. AYRICA DALGA DENİZDE OLUR :P"
Kaan eliyle alkış yapmaya başladı.
-" Harika! Şuanda bay katilimiz hakkında iki ipucu öğrendik. Egoist ve kötü espri anlayışlı. " Kaan ın bunu güldürmek için söylediğini düşündüğüm için ufak bi kahkaha attım. Ama Kaan hiç gülmüyordu. Hatta baya korkmuş görünüyordu. Onun bu kadar etkilenecegini düşünmemiştim. Tabi o benim gibi mafyanın kızı olmadığı için bu tür olaylardan etkilenmesi normal. Ona teselli vermek amacıyla gidip sarıldım. O bana daha da sıkı sarıldı. Sanki gücünü benden alırmışcasina. Ortam sessizdi sadece ikimizin nefes alış verişleri duyuluyordu. O benim saçlarımı oksuyordu bense onun kokusunu içime çekiyordum. İkimizde mutlu olamasak bile huzurluyduk. Ve bu bizim için bi ilk gibiydi. Bizim için yeterliydi. Hatta fazla bileydi...

Karanlığın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin