Bölüm - 5

21 3 0
                                    

Harika bir sabahla uyandım. Ah tabikide şaka yapıyorum sabahın köründe ne işimiz var şu okulda off neyse bırakıyim bıdı bıdıyıda şu Elanur u kaldiriyim. Bugün o sarı öküz görecek. Hemen Elanur un odasına gittim hızlıca üstüne atladım.
Elanur korktu tabi sıçradı kız resmen yere kapaklandi. peki ben nemi yapıyorum gülüyorum pardon duzeltiyim aniriyorum.
-gece ben senin azına sıçayım.
-şhh yakisiyomu sana o laflar göthoş.
-O ne lan öyle. Gaylarin konuşması gibi.
-Elanur boş boş konuşacağına dolu dolu konuşsan hatta hiç konuşmasan direk kalkıp duş alıp giyinsen. Hatırlatırım bugün görev günü. Bugün merti mors etme günü. Hadi kalk kalk daha co işimiz var. " Elanur bunu duyunca fırladı yerinden banyoya girdi 15 dk sonra çıktı.
-" Gece ne giyincem. " bunu diyince ona mini, göğüs dekolteli siyah elbiseyi gösterdim.
-" Gece farkındaysan ne giyincem dedim çıplak gidicem demedim bu ne Allah aşkına varla yok arasında. Giymem ben bunu!!
-"Elanur saçmalama hele bi giyme napiyorum ben sana? He yada giyme mert seni üzmeye kırmaya devam etsin. " bunu diyince Elanur
-" tamam" kazanmiscasina gülümsedim. Elo elbiseyi giydi.
-lan elo sanki bu elbiseyi senin için tasarlamislar çok taş olmuşsun. Hadi gel saçını ve makyajinida yapalım. Oturdu sandalyeye bende saçını dalgalandırdım göz makyajına ağırlık vererek makyajı tamamladım. Ve sonra eserime gururla baktım. Elanur tam bir afet olmuştu...
1 saat sonra
Elanur dan
Okula gelmiştik gece işinin olduğunu söyleyince vedalaştık. Okula girince tüm gözlerin bana cevrilmesiyle mutlu oldum diyebilirim. Etrafıma göz gezdirirken gözlerim biyerde takılı kaldı sevdiğim adamda. Beni daha farketmemisti. Arkadaşları onu dürtüp beni işaret ettiler. Sonunda kafasına çevirdi ve uğruna öleceğim gözlerini benimle buluşturdu. Kalbim yerinden çıkacaktı sanki öyle isyanla atıyorduki. Mert şaşkın birşekilde bana bakıyordu. Aşık olduğum gözleri vücudumu arsızca taradı. Ama ben ona istediğini vermemekle kararlıydim. Madem o beni üzdü karşılığını alması gerek dimi. Bakalım mert efendi sen bensizliğe dayanabilecekmisin?
Bindik bir alamete gidiyoz kıyamete!
Gece den
Babam aramıştı, halledilmesi gereken kişiler varmış. Bu yüzden Elanur a isim olduğunu söyledim. Şuanda babamın deposuna gidiyorum. Hatta geldim bile. Arabadan inince tüm adamlar sıra olup selam verdiler. Güç güzeldi. Herkesin sana boyun eğmesi gurulanacak birşeydi. Ve ben pişman değildim. Ne mafya olduğum için nede işkence ettiğim öldürdüğüm adamlar için. Evet adam öldürdüm. Hiç katile benzemiyorum değilmi? Aslında değilim zaten çünkü yaşamayı haketmeyenleri öldürmek suç sayılmaz bence. Hatta bir onur dünyayı birkaç pislikten arındırmak. Düşüncelerimi bana doğru gelen babamla sona erdirdim. Gidip ona sarıldım özlemiştim sonuçta.
-"Babacımm"
-"güzel kızım hoşgeldin içeride senin halletmen için bir adam var birşey yapmadım sen yaparsın diye. "bunu duyunca mutlulukla gülümsedim.
-" tamam baba sen merak etme o iş bende. "diyip depoya doğru ilerledim. Korumalara selam verip içeri girdim. İçeri girdiğimde sandalyeye bağlı arkası dönük bir adam vardı. Yüzünü görmek için ona yaklaştım. Ama karşılaştığım görüntüyle şok oldum.
Bu nasıl olabilir?

Karanlığın GölgesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin