Kaanla birlikte yürüyorduk. Sessizdik ve birbirimize bakmiyorduk. Nedenini sorarsanız bende bilmiyorum. Ama öyleydi işte. İkimizinde aklında tek soru vardı. Katil kimdi ve neden bizimle oynuyordu. Neden direk karşımıza çıkmıyordu. Korkuyor muydu? Cinayet işlemekten korkmayan kişi bizdenmi korkuyordu? Bu söz konusu bile olamazdı. Yürüyüşümüz benim eve gelince sona erdi. Birbirimizle kısaca vedalaşıp ayrıldık. İkimizinde konuşak hali yoktu. Cevabını bulamadığımız soruları konuşmak çokta gerekli değildi zaten. Eve girdikten sonra anahtarları bi köşeye fırlattım. Uzerimdekilerden kurtulmaya başladım. Duş alsam iyi olurdu. Gergin vücudumun gevsemeye ve birazcık olsun rahatlamaya ihtiyacı vardı. Banyoya girip kapıyı kilitledim. Sıcak suyu açtım. Su vücuduma çok iyi geliyordu. Kötü düşüncelerden biraz olsun arındıgimi hissettim. Ne zamandır dustaydim bilmiyorum ama tenim burusmaya başladığına göre yeterince suda kalmıştım. Suyu kapatıp dolaptan bi havlu alıp vücuduma sardım. Kapıyı açmak için anahtara uzanıyordum ki içeriden bi takırtı duymamla olduğum yerde kalakaldım. Kahretsin! Evde biri vardı. Ve ben yalnızdım. Hemen Kaan ı aramalıyim. Hemen telefonumu alıp Kaani aradım. Çalıyor.. Çalıyor hadi Kaan aç şu lanet olası telefonunu.
Aradığınız numaraya şuanda ulaşılamıyor. Sinyal sesinden sonra mesaj bırakınız." Dıt "
-" Kaan şuanda banyodayim ve evde biri var. Lütfen buraya gel. Ve lütfen çabuk ol. Tamam mı? "
Kaan umarım zamanında yetisir. Peki o gelene kadar ne yapmalıyım? Bi dakika ya ben napiyorum. Ben koskoca mafyanın kızıyım. Mafyanın korkusuz, acımasız kızı. Hiçbirşey den korkmayan ölümü göze alan kişiyim. Tıpkı babamın küçükken öğrettiği gibi. Şöyle söylediğini hazırlıyorum. "Bak kızım bu dünyada iki tip insan vardır, biri kazanan diğeri ise mağlup olan. Eğer kazanan taraf olmak istiyorsan hicbirseyden korkmamalisin. Bir korkak olarak yaşamaktansa gururla ölmeyi seçmelisin."
Babam haklıydı,korkmamaliydim. O anda ne olacaksa olsun dedim. Anahtarı hızla çevirip kapıyı açtım. Ve gördüğüm şey karşısında gerçekten şok oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Gölgesinde
Novela JuvenilAilesinin katilini bulmaya çalışan yakışıklı bir gençle Masum gözüken ama hiçte masum olmayan mafyanın kızı Bu iki duygudan yoksun kişilerin Birbirini sevme ihtimali ne kadardır? Yada öyle bir ihtimal varmıdır? Gece Özberk & Kaan Üngör