Elif

81 13 0
                                    

Neresiydi burası böyle, babam nereden bulmuştu burayı. Herhalde yeni işini yapacağı yerdi. Babam valizlerimizi mi indirmişti, yoksa biz burada mı yaşayacağız. Nasıl olur nasıl yaşarız? Ben bunlar düşünürken yanımıza bir kadın geldi ve annemle sıkıca sarıldılar. Annem nerden tanıyordu bu kadını, bana ne zaman anlatacaktı acaba burada neler olduğunu? Kadın bizi bir apartmanın içine doğru götürdü ve bir eve girdik. Etrafı dolaşırken bir odanın içinde durdu ve bana bakarak "Elifcim bu oda senin 2 oda var biri annenle babanın buda senin. İstersen girip valizini bırak." Ne nasıl!!!! Burası bizim yaşayacağımız ev miydi ? Anneme bir an döndüm ve soru dolu bakış attım. Sonrada kadına dönüp " Tamam." Dedim. Tam arkamı dönüyordum ki kadın bana adının Açelya olduğunu söyledi. Eğer yanlış hatırlamıyorsam bu annemin çocukluk arkadaşıydı. Valizlerimi köşeye bir yere koyup dışarı çıktım. Annemler kendi odalarına gitmişlerdi diye düşünüp diğer odayı aramaya koyuldum. Zaten küçücük alan hemen buldum. Ama Açelya teyze ve annemin konuşmasına kulak misafiri olunca duraksadım ve dinledim." Sinem Elif''e nasıl söylemezsin böyle bir şeyi. Kız ordan buraya yol boyunca İzmir'de tatil yapacağını mı düşündü yani."
" Ne yapabilirdim Açelya söyleyemedim işte, bizim ona bunu yaşatmaya hakkımız yok. Önce söyleyeceğim şeyleri kafamda toparlamak istedim, gelip buraya yerleşmek istedim. Önce seni, Onur'u Sezen'i ve Egemen'i tanısın istedim. Sonra ilk fırsatta anlatacaktım gerçekten."
"Hayır Sinem! Elif şimdi Egemen'le tanışamaz. Seninle konuşmuştuk Egemen şu an çok kötü ve Elif''e bunu yansıtmasına izin veremem."
" Haklısın hayatım, tamam onların tanışmaması için elimizden ne geliyorsa yapacağız."
" Ama Sezen yakında gelicek tatil için, onunla tanışabilir. Sezen'i ilk fırsatta çağırdık. Egemen'le konuşursa belki düzelir diye o yüzden Sezen'de 2-3 güne gelecek."
"Egemen hala aynı demek, güçlü ol arkadaşım, ben geldim artık birlikte olacağız merak etme."
"Sağ ol Sinem iyi ki varsın."
Annemin bana anlatacağı şey bu kadar mühimdi demek ama artık tahminim var. Tabi bunun olmasından korkuyorum. Söylemeyeceğim o yüzden. Peki bu Egemen kimdi böyle, Açelya teyzenin iki çocuğu vardı demek. Biri Sezen biri Egemen. Sezen'le konuşabilirdim ama Egemen'le konuşamazdım. Engelleyeceklerdi demek. Nesi var acaba bu Egemen'in gerçekten çok merak ettim. Artık konuşmayı bırakmışlardı bende sesli bir şekilde aralarına girdim. Valizlerimi bir yere koyduğumu söyledim anneme, annem Açelya teyze ile bakıştıktan sonra bana dönüp " Kızım seninle konuşacaktık ya hani, bence şimdi sırası gel şöyle oturalım. Sana anlatayım neler olduğunu. Hadi gel." 
Anneme tamam anlamında bakış attıktan sonra salona doğru ilerledik ve oturduk. Sonunda her şeyi anlatacaktı, bakalım neler oldu...

Hayat Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin