Prolog

2.3K 83 79
                                    

Hej jak już wiecie jestem Asuna. Aktualnie jestem na swojej misji, w której mam wyeliminować pewnego bogatego faceta, za którego dostanę $500,000, co jest nawet niską stawką, ale przyjęłam tę misję dla samej zabawy bo mieli mieć wymagające zabezpieczenia. Dla mnie to była czysta formalność, ponieważ jak co sobotę muszę włamywać się do archiwów, żeby zdobyć jakiekolwiek informację, które potem sprzedaje na czarnym rynku. 

Pewnie zazdrościcie ale nie macie czego. Cały czas muszę czasami uciekać przed służbami specjalnymi bo chcą mnie wsadzić za kratki. Zawsze im uciekam bo mam pewne sposoby, lecz dwa dni temu zaczęłam dostawać dziwne zlecenia. Było w nich napisane, żeby zabić pewnego nauczyciela w szkole, który jest kosmitą. Za te zlecenie miałam dostać od 5,000,000 do 150,000,000, całkiem duża suma dlatego musiał być jakiś haczyk. Nie przyjęłam żadnego ze zleceń. 

Pewnego dnia zadzwonił do mnie jeden z nauczycieli tej oto klasy który jest ważniakiem w organizacji trenującej zabójców i zawsze próbuje mnie namierzyć lub złapać. Byłam z szokowana, ponieważ nie spodziewałam się że znajdzie mój numer bo bardzo ciężko go zdobyć. Trzeba mieć bardzo dobre kontakty. Zaproponował mi spotkanie w wyznaczonym przeze mnie miejscu bo chciał mi dać zlecenie, które miało być dla mnie wyzwaniem. Zaproponował mi to samo zlecenie co inni, czyli zabicie nauczyciela. Byłam bardzo zaintrygowana tym wszystkim dlatego przyjęłam to zlecenie. Byłam pewna, że muszę się na to dobrze przygotować na to spotkanie. Zabrałam z piwnicy potrzebne mi pistolety i noże. 

Miałam bardzo dobre przeczucie, ponieważ jak tylko przybyłam na miejsce, od razu zostałam zaatakowana przez mojego pracodawcę, na szczęście mój instynkt samozachowawczy zadziałał bez zarzutów i obeszło się bez krwi. Dowiedziałam się od mojego pracodawcy, że to ten kosmita zniszczył 70 % powierzchni księżyca. Od jutra miałam zostać nową uczennicą klasy 3-E.

Assassination Classroom [Edytowanie]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz