Po wydarzeniach z wczoraj poszłam do hotelu. Umyłam się i poszłam spać. Budząc się rano podeszłam do wielkiego lustra i zdecydowałam że pujdę do fryziera który jest nie daleko. Niestety po drodze spotkałam Korosensei który szedł do mnie do hotelu.
- Dzieńdobry.
- Hej Asuna. Gdzie to się wybierasz ?
- Zdecydowałam się zmienić wygląd więc wybieram się do fryziera.
- Mam pomysł. Zabiorę cię do najlepszego fryziera w Nowym Yorku to będzie w ramach opuszczonych lekcji z angielskiego no i w końcu jesteś moją córką muszę o ciebie dbać.
Zanim się zorientowałam, już byłam w powietrzu. Po niecałych 25 min byliśmy w Nowym Yorku pod "Arte Salon". Weszliśmy do środka i podeszłam do kasy.
- Hello. I want to get a hair cut. Do you have any time free ?
- Yes, we have. You can seat on the sofa and wait five minutes and I go get the hairdresser for you.
- Ok.
Usiadłam na sofie i poczekałam aż fryzier zawoła mnie do siebie. Podszedł do mnie wysoki blondyn o ciemniej cerze i zaprosił mnie na fotel.
- So, what kind of haircut do you want ?
- I'm give it all to you.
- Ok, but to effect be more surprising I'm going to put a blind on a mirror.
- That's fine by me.
Po 30 minutach czekania moja fryzura była gotowa. Blondyn odsłonił lustro i zobaczyłam swoją nową fryzurę
- It's perfect thank you. How much do I pay?
- It will be 300 $.
- There you go. Bye.
Wyszłam z salonu i zobaczyłam jak zwykle uśmiechniętego Korosensei.
- I jak wyglądam.
- Genialnie córeczko wyglądasz prześlicznie. A teraz wracajmy bo za niedługo idziemy z powrotm do szkoły. Tylko nic nie kombinuj tym razem.
- Dobrze tato.
W czasie podróży trochę sobie porozmawialiśmy i zanim się obejrałam byliśmy już na miejscu. Pierwszą osobą która mnie zobaczyła był jak zwykle Karma.
- Pięknie wyglądasz Asuna.
- Dzięki. Chcesz siedzieć ze mną w autobusie.
- Oczywiście co to za pytanie.
Tak więc weszliśmy do autobusu i zanim się zorientowałam zasnełam na ramieniu Karmy.
CZYTASZ
Assassination Classroom [Edytowanie]
FanficHej jestem Asuna, lecz to nie jest moje prawdziwe imię. Nikomu nie podaje swoich prawdziwych danych, bo służby specjalne od razu by mnie złapały, a tego bym nie chciała. Jestem jedną z dziesiątki najlepszych płatnych morderców, którzy chodzi po tej...