Sırtımı apartman duvarına yaslamış Emreyi bekliyorum.Normalde kızların bekletmesi gerek miyomuydu? Saatime oflayarak baktım bir kaç dakika vardı zilin çalmasına "Günaydın"Emrenin sesiyle arkamı döndüm gözlerimi devirdim.Ne çok gözlerimi deviriyordum."İki günde bir gelde sula bari kök saldım burada"sesli bir şekilde güldü gözlerimi devirdim ve yerdeki çantamı omzuma atarak yürümeye başladım.Okul iyiki evimize yakın adımlarımı hızlandırmaya başladım.O da benimle birlikte adımlarını hızlandırdı.Ortamda bir sessizlik hakimdi "Sevgilin var mı?" ani gelen ama beklediğim soru karşısında Emreye baktım cevap vermekle vermemek arasında kaldım ve sonunda "Yok" hafif bir gülümseme oluştu yüzünde okul binası görüş alanıma girerken zil sesini duydum.Öğretmen sınıfa girmeden yetişmem gerekiyodu"Görüşürüz" diyerek tam gidecekken kolumdan tuttu ve beni kendine çekti yüzlerimiz arasında santim fark olduğunda "Benimle çıkar mısın ?" tedirgince sorduğu soruya yüzündeki endişeli bakış eşlik ediyordu.Ona üzüldüğümü farkettim.Gözleri dudaklarıma kaydı ve yavaşça eğilmeye başladı.Kafamı geri çektim."Emre özür dilerim ama hayır" yüzü düşmüştü.Birine aşık olmadan sevgili olmayacağıma emindim ve o kişinin Emre olmayacağına da emindim.Askın nasıl olduğu hakkında da bir fikrim yoktu hiç sevgilim olmamıştı.Hâlâ kolumu tutuyordu ve gözlerimin içine bakıyordu.Kolunu çektim ve arkamı döndüğüm de bir çocuğun sinirle bana baktığını gördüm.Yüzü tanıdıktı.Önceden onu gördüğüme eminim.Dik dik bakıyordu.Yani çaktırmadan bakarsın anlarım ama bu çocuk dikilmiş bana bakıyordu arkamı döndüğümde Emre yere dikmişti gözlerini Ona gerçekten üzülüyordum.
Yalı kazığı gibi dikilen çocuğa la oğlum sen hayırdır bakışlarımı atıp okul merdivenlerini çıkıp sınıfa girdim.Hoca daha gelmemişti.Sıramın yanına çantamı astım ve oturdum."Nerede kaldın Kumsal Kaanı okula girerken gördüm sen yoktun bir sorun mu var" Beste benim can dostum.Öğretmen çok konusuyorsunuz diye yanımdan aldığı can dostum ne gıcık hoca.Sınıfa hocanın girdiğini görüp Besteye "Sorun yok tenefuste anlatirim"deyip kitaplarimi cikarttım.Dün yapmayı unuttuğum matematik ödevini yapmaya başladım.Hoca yanında ki bizim yaşıtlarımızda 3 öğrenciyle sınıfa girdi girdiğinde kimse kalkmadığında bende kalkmadım ve ödevimi yapmaya devam ettim.Bu hocayı seviyordum halbuki tatlı bir sesi var "Sınıfımıza yeni öğrenciler geldi gençler" hâlâ soruyu çözüyordum ama kızların erime seslerini duyabiliyordum."Beste koş kova getir kızlar eriyo boşa gitmesin ağaç sular sevaba gireriz malum ihtiyacımız var " dedin gulerek.Aklima yaltiklarimiz gelmişti. Zillere basıp kaçmıştık.Bize uyan bir kızı okulda rezil etmiştik bunlar daha birazıydı.Ama masum seylerdi bence."Haksızda sayılmazlar bence "dedi beste kıkırdayarak omzuna yavaşca vurdum.Soruyu çözünce derin bir oh çektim şu soruya uğraştığım kadar Marsa gitmeye çalışsaydım şuan marsta domates dikiyo olurdum.Tamam biraz abartmayı seviyorum ama biraz.Gelenlere bakmaya başladım.3 kişiydiler."Gençler bu Araf " dedi hoca eliyle kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü kasları gomleginin düğmelerini koparacak sandığım çocuğu göstererek."Bu Anıl" sarı saçlı ve kahverengi gözlüydü.Bu da kaslıydı.Ve Araf kadar yakışıklıydı."Bu da Melih" kahverengi saçlı ve kahverengi gozluydü diğerleri gibi kaslari yoktu ama olduğu belli oluyordu.Melih de en az onlar kadar yakışıklıydı. Miss Turkeydemiyim diye.bizim sınıfın ineğine baktim hala soru çözüyordu .Evet isimlerini öğrendiğime göre diğer soruya geçebilirdim.Kapının açılma sesini duydum "Evet gencler bu arkadaşınızda sınıfımıza katildi." Kizlardan öncekilere gore daha çok iç çekiş duydum."Adın neydi oğlum?"(Şarkı burada açılacak :)
"Toprak" bu ses tanıdıktı kalem elimden kayarak yere düştü gözlerime siyah bir perde indi görüntüler gelmeye başladı.Giderek nefes alamamaya baslıyordum."Yavaş git!! ,Ben sana inandım ,Sen bana inanmadın çarpma sesi sesin kesilmesi ve her yer karanlık son olarak anneme sarılırken saate bakışım saat 12:00 " perde gözlerimden yavaşça kalktı toprağa bakıyordum o da bana bakıyordu gözleri ne kadar güzeldi ve sadece bakmıyordu bakışları beni cezbetmişti bogazimdaki yumruyla yutkundum kalbim deli gibi atıyordu "Kumsal iyi misin kızım" Hala Toprağa bakıyordum. "Efendim he iyiyim " sesim kısık ve tırtışlı çıkmıştı.Bakışlarını kaçıran ilk ben olmuştum.Hemen gözlerimi sıraya çevirdim." Tamam çocuklar yerlerinize geçebilirsiniz" Yanıma birinin oturduğunu anladım kafamı çevirdiğimde Toprak olduğunu farkettim.Yan sıra çaprazımda bestenin yanina anil ,önümüzdeki iki sıraya Melih ve Araf oturmuştu.Toprağa dikkatli baktığımda Emreyle konuştuktan sonra arkamı döndüğümde gördüğüm Topraktı "Baya etkiledim seni heralde"yanaklarim kizarmisti.Burası biraz fazla sıcak degil mi kısmen haklıydı ona bakıyordum uzun zamandır."Evet baya ilgimi çektin ilk kez iki ayaklı öküz görüyorum."Hafif sesli bir şekilde güldü Allahim sanirim ışığı görüyorum.Sen gülme insafsızın oğlu ince yüz hatlarina sahipti.Saçları yana yatırdığı hafif rampa şeklindeki kahverengi saçları vardı.Gözleri kahverengiydi küpe takıyordu okul formasını kimseye bu kadar yakıştırmamıstım. Gülünce gözleri kısılıyordu.Ona baktigimi farkedip hemen önüme dondum.Yine gülmustü of rezil oldum ya.Elimdeki kalemi boynuma sürtmeye basladim.Heyecanlanmışmıydım.Heyecanlandığımda elimi boynuma surterdim.Yok ya ne heyecanı Hemen elimdeki kalemi attım attığım kalem Melihin kafasına gelmişti.Allahım bugün duble rezillik fazla değil mi?Melih bana baktığında "Özür dilerim istemeyerek oldu" şirin bir şekilde çıkmıştı sesim yüzü yumuşadı gülümseyecek sandığım anda Toprağa baktı gülümsemesi kayboldu ve önüne döndü.
***********************
Sıkıntıdan besteye baktım Anılla tartışıyordu.Anıl sıraya yatmış gözlerini kapatmis siritiyordu.Besteye kas göz hareketleriyle ne oluyo dedim Anılı göstererek "Sıramı yatak sanıp kıs uykusuna yatti ayı "dedi Anıl hemen kafasını kaldırıp Besteye baktı Beste de karşılık olarak tek kaşını kaldırarak ne dedi.Gülerek önüme döndüm.Döndüğümde Toprak bana bakıyordu."Baya etkiledim seni herhalde " gülümseyip önüne döndü bende belki utanir sanmistim gözlerimi devirip önüme döndüm hoca soruyu bitirmiş sinifi susturmaya calisiyordu.Başardığında gülerek açıklama yaptı"Çocuklar hafta sonu okulun düzenlediği bir parti var gelmeniz zorunlu"