Umarım beğenmişsinizdir.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Umarım beğenirsiniz...:)
Gitar sesi gelimeye başladı.Ve o ses bir anlık şaşkınlıkla arkama döndüm.Toprak elindeki gitarla gözlerimin içine bakarak şarkı söylüyordu.Gözümden akan yaşlara engel olamıyordum.
"Her gün silsemde bir an unutmadım
Bazen sevilsemde uzaktan duyamadım"Başımı bir kaç saniyeliğine yere eğip gözlerimi kapattım.Son kez baktığım gözler onun olsun istiyordum.Nefesi nefesime karışan tek o olsun...
Sesi kulağımdayken kalbim yerinde duramıyordu.
"Her şey çok basitse neden ben yapamadım
Her şey tükenmişse bu satırlar neden"Nakarata girdiğinde bende başımı kaldırıp gözlerine bakıp ona eşlik ettim.Benim eşlik etmemle aramızdaki mesafeyi kapattı.Önüme oturdu bir yandan da şarkı yı söylemeye devam ediyordu.Gitarı yanına bırakıp elimi tuttu.Ellerimize baktım.Gözlerime daha dikkatli baktı.
"Bunlar aşk izi günahımın ilk izi Yazdım ikimizi herkes bilsin bizi"Biraz daha yaklaşıp alnını alnıma dayadı.Gözlerini kapatmıştı.
Bunlar aşk izi günahının ilk izi
Sevdik birbirimizi herkes bilsin bizi
Bizden bir şey kalmadıysaYutkunarak gözlerini açtı.Elimi avuçlarını içine alıp yanağına koydu.Gözlerimi kapatıp onu ezberlemek istedim.
Canımı yakan bu heyecan ne için Diğer elinide ben tutup yanağıma çıkarttım.
Kimin için her gece...
Son sözleride beraber söyledik.Gözleri yavaş yavaş dudaklarıma iniyordu.Bende yutkunarak dudaklarına baktım.Gözlerimiz buluştuğunda her şeyi anlatmak istedim.Şarkı bitmiş etrafta sadece dalga sesleri duyuluyordu.Yavaşça dudaklarıma eğildi.Fısıldayarak "Sonsuza kadar benim olmaya var mısın?" .Dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum.Ben öperken gülümsedi.Dudaklarından ayrılıp kulağına fısıldadım. "Sonsuzum sen ol" beni kendine çekti.Özlediğim kokusuna sarılıp başımı boynuna gömdüm.
*****
Kalkarken boynumdaki tarifsiz acıyla uyandım.Elimi boynuma götürüp acıyan yere bastırarak ovdum.Koltuktan kalkarken diğer koltukta yatan Berki gördüm.Bir insana yakışan şekilde yatmadığı kesindi.Aynı soydan olduğumuz aşikar.Kollarını iki tarafa açmış ayaklarını koltuğun üstünden sallandırmıştı.Arkamda duran yastığı çekip aldım.Hizalayıp hedefe tam 12 den atışımı yaptım.
Yastık yüzüne çarpıp geri düştü.Sıçradığında takla atıp kafa üstü düştü.Hunharca gülüyordum.Gülmekten karnımı tutuyordum.
"Kesinlikle bir aksiyon filminde rol almalısın"
"Adam gibi uyandırsana"
Doğrulurken bir eliyle saçlarını karıştırdı.
"Yapımda yok cnm ya"
Ağzını eğerek taklidimi yaptı.Kötü kız kahkahalarımı atıp odama üstümü değiştirmeye gittim.Malum bugün okul vardı.Soyluların Nazi Kampı gerçi Toprağın veliaht olduğunu öğrenene kadar gayet memnundum okuldan.Seke seke odaya girip okul formalarını bir çırpıda giydim.Etraftaki dağıklığı görmemezlikten geldim.
Saçlarım dümdüzdü zaten tarayıp omuzumun arkasına ittim.Dudaklarıma nemlendirici sürüp odadan çıktım.İçimdeki vicdan azabı odayı öyle bırakmamam gerektiğini söylüyordu.Tekrar odaya girdim.Etraftaki kıyafetleri katlayıp dolabıma yerleştirdim.Annemin hırkası da burda kalmıştı.Hırkayı bırakmaya annemin odasına girdim.
Benim odamın aksine annemin odası oldukça düzenliydi.Tuttuğum hırkayı yatağın üstüne bıraktım.Yatağın baş ucundaki zarf dikkatimi çekti.Yaklaşıp elime aldım.Üzerinde siyah el yazısıyla Affet yazıyordu.Anneme ne gibi bir hata yapılmıştı.Açmak için zarfı ters çevirdim.
"Kumsal"
Biraz daha oyalanırsak okula geç kalacaktık.Bir elimdeki zarfı diğer elime vurdum.
"Geldim"
Bir tenefüs arasında okuyabilirdim.Zarfı cebime koyup odadan çıktım.
Bir şeylerden şüphelenmemesi için yüzüme sahte gülümsememi takındım.
Onu apartmanın önünde ayakkabısını bağlarken yakaladım.Ben merdivenden indiğimde o çoktan bağcıklarını bağlayıp telefonu eline almıştı.
"Berkcim senin adın ne kağ güzel haberin var mı?"
Telefonundan kafasını kaldırıp sırıtarak gözlerini kıstı.Güneş de bugün erken işbaşı yapıyordu.
"Bunu söyleyen tek kız sen değilsin?"
Kıkırdayıp omzuna yumruğumu indirdim.Kolumu itti
"O ne biçim el "
"Alış alış artık komşu sayılırız"
Berk kaydını bizim okula geçirdi ve karşı daireye taşındı.Annem ne kadar biz de kalmasında ısrar etse de Berk böylesinin daha iyi olacağını söyledi.Tabi onun biz de kalmasın da ısrar etmiştim.Bir ton tehditler 'Seni pıçaklar çöp kontrynırına atarım leşini kedi köpek yer'
'Çıktığın bütün kızları bulur bu çocuk öyle böyle derim'
'Seni kaçırır anandan fidye isterim o parayla da seni paralarım"
gibi gibi...
Kolunu omzumdan atıp eliyle yanağımı sünger gibi sıkıyordu.Ellerini tutup geri itmeye çalışıyordum.Okula nerdeyse gelmiştik.
"Yoğ bğrak sono zağlomon evlodığ"
Elimi yumruk yapıp karnına vurdum.Yanaklarımda ki elleri gevseyip sonunda çözüldü.Karnını tuttu.
"Yanaklarımı rahat bıraksana ulen"
Okulun kapısından girerken çoğunun gözleri üzerimizdeydi.Tabi çoğunluk kızları oluşturuyordu.Berki baştan aşağı süzerken sinir olsunlar diye Berke iyice sokuldum.
"Kısmetimi kapatıyorsun ama güzelim"
Bunu yapmacık bir üzüntüyle söylemişti.Gözlerimi devirdim.Berk kolunu omzuma attı.Ben de kolumu beline sardım.Çarpık bir gülüş atıp cool bakışlarla ilerliyordu.Bize doğru yaklaşan kız beni farkedince ona dil çıkarttım.Berk yaptığıma kıkırdadı
"Senden korkulur elekçi"
Profesör edasıyla elimi kaldırdığımda sınıfa yaklaşıyorduk.
"Ben burada hangi kız fanfinifonfon hangisi değil iyi bilirim"
Sınıfa kapısına bir kaç adım kala duraksadık.Kolunun altından yavaşca sıyrıldım.Tek kaşını kaldırıp Rıza Baba bakışlarını atıyordu.
"Boşver gereksiz"
Dudaklarını peki gibisinden büzdü.O 12/A da bense 12/B de zaten sınınflar karşı karşıyaydı.Sınıfıma giderken onu yanağından öptüm.Kardeş gibiydik bu zamana kadar hep birbirimize destek olmuş canımızı sıkanları beraber halletmiştik.
"Kendine dikkat et ne zaman aşırı parfüm kokan porselen bebek gördün yönünü değiştir uzaklaş"