Arkadaşlar bu benim ilk hikayem okuyup beğenirseniz ve arkadaşlarınıza da önerirseniz çok mutlu olurum
(Elis'in ağzından)
Bugün tatilin son günü yarın yeni okuluma başlayacağım ama nasıl yeni kişilerle tanışacağımı bilmiyorum biraz utangaç olduğum için tek arkadaşım Ceyda oldu bu zamana kadar iyiki de Ceyda da benimle birlikte aynı okula gelicek o arkadaş edinir ve benimlede tanıştırır.Ben bir Ceydayı arasam iyi olucak.-Alo Ceyda nasılsın canım.
-İyiyim tatlım sen nasılsın.
-Bende iyiyim ben çok heyecanlıyım ya yeni okul için.
-Bende heyecanlıyım ama çok güzel bir gün olacağına eminim
-İnşAllah canım ya en iyisi yatıp dinlenmek ve yarın dinç bir şekilde uyanmak.
-Haklısın tatlım hadi sana iyi geceler.
-Sanada iyi geceler canım.
Ceyda ile konuştuktan sonra telefonu kapattım çantamı hazırlayıp yattım.
Sabah kalktığımda dersin başlamasına 1 saat kaldığını fark ettim zaten okul çokda uzak değildi hemen hazırlanıp çıktım.Otobüs durağına kadar yürüdüm.Otobüse bindim her zaman ki gibi cam kenarına oturdum ve kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.Otobüsten indiğimde dersin başlamasına 10 dakika kaldığını fark ettim hızlıca merdivenleri çıkmaya başladım bir taraftan da kulaklığımı çantama koymaya çalışıyordum ama çantamın fermuarı sıkışmıştı bir türlü açamadım kafam eğikti sonra birden çok sert birşeye çarptığımı fark ettim başımı kaldırıp baktığımda ise çok kaslı bir çocuğun bana ters ters baktığını gördüm.
-Önüne baksana be.
-Pardon görmedim özür dilerim.
-Bide özür diliyor ya özür dileyince unutulmuyor güzelim mahflvettin üzerimi her tarafım kahve oldu.
-Özür diledik ya işte ne uzatıyosun yenisini alırım.
Bu çocuk kendini ne zannediyor ya yürüyen ego.
-Bide üste çıkıyor ya kıza bak.
-Seninle uğraşıcak vaktim yok derse geç kalıyorum.
Dedikten sonra derse yetişmek için hızla yürümeye başladım arkamdan seslendi ama duymamazliktan geldim.-Hey hey nereye kaçıyosun buraya gel.
Hızla sınıfımı buldum kapıyı çalıp içeri girdim hoca çoktan derse girmişti.İçeri girip hocadan özür dileyerek boş sadece yan yana iki sıra vardı hemen birine geçip oturdum.Hoca tam yoklamayı alıcakken kapı açıldı bende dahil herkes kapının önündeki kişiye baktık şaşkınlıktan gözlerim faltaşı gibi açıldı.
-BÖLÜM SONU-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLU SON
Romance-Naber güzellik buldum seni artık kaçamazsın. O öyle dediğinde hem yüzüm kızardı hemde sinirlendim. -Ben kaçmadım zaten derse geç kalıyordum o yüzden hızlıca yürüdüm. -Hep öyle olur zaten. -Sana yalan söylemiyorum hem yenisini alacağımıda söyledim z...