GALİBA KISKANDIM

28 5 0
                                    

Sabah yine o iğrenç sesle uyandım tabikide o iğrenç ses çalar saatime ait ve ben o saati çok beğenerek aldım nerden bilecektim ki ileride o saatin en nefret ettiğim şey olacağını.Ayy yine düşüncelere daldım ve biraz daha düşünürsem otobüsü kaçıracağım ve geç kalacağım.Bir an önce kalktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve banyodan çıkıp dolabıma ayarladım her zaman ki gibi dağınıktı ve formalarımı biraz zor buldum neden forma giyinme zorunluluğu diye birşey vardı ki ama olmasa daha kötü olurdu o zaman da giyecek bir şey bulamıyoruz diye yakınırdık.Formalarımı bulup hızlıca giyindim ve tekrar banyoya gidip sade bir makyaj yaptım ve aşağıya indim.Annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı annemi bir türlü anlamıyorum neden bu saatte kalkıyor ki ben olsam yatardım.

-Günaydın anne.

-Günaydın kızım bu ne güzellik.

-Ne güzelliği anne ya biraz makyaj yaptım o kadar.

-Yok kızım bugün ayrı bir güzellik var sende.

Her zaman ki annem işte abartmayı çok seviyor.Ama benim annem bir tanedir ya her zaman beni mutlu etmek için elinden geleni yapar.Babamla boşandıktan sonra daha fazla üzerime düştü her zaman ben ne istersem onu yaptı.Kahvaltımı bitirdim ve annemin yanağına kocaman bir öpücük kondurup çıktım.Otobüs durağına doğru yürümeye başladım.Durağa geldikten 10 dakika sonra otobüs geldi ve bindim.Her zaman ki gibi cam kenarına oturdum ve kulaklığımı takıp okulun oraya gelene kadar müzik dinledim.İneceğim durağa yaklaştığımda kulaklığımı çantama koydum ve otobüsten indim.Sınıfın kapısından girdiğimde gözüme Ediz çarptı.Hayretler içerisinde baktım ona bu derse girmezdi genellikle şaşkın bir şekilde gidip sırama oturdum.Zaten bir süre sonra da hoca geldi.Edebiyat dersiydi ve bu dersi severdim.Edebiyat dersinden çıktık çok susamıştım kantine gidip bir su almaya karar verdim.Kantine yaklaştığımda masada oturan iki kişi gözüme çarptı ve dikkatlice baktığımda Ediz ve Ceyda'yı gördüm karşılıklı oturuyorlardı ve Ceyda'nın yanında da güzel bir kız vardı ve Ediz'in yanında da iki tane erkek vardı.Ceyda'ya görünmeden suyumu aldım ve kantinden çıktım.Bu konuyu Ceyda ile sonra konuşmaya karar verdim.Bugün de aynı monotonlukla geçti ve eve gidip kendimi yatağa bıraktım ve düşüncelere daldım aklıma bugün kantinde gördüklerim geldi.Bir an da içimi kıskançlık duygusu kapladı.Bu kıskançlık arkadaşımın bende başkaları ile konuşmasından dolayı mıydı?Yoksa Ediz'in kızlarla konuşması mıydı?Bu düşüncelerle birlikte uykuya daldım.

-BÖLÜM SONU-

Arkadaşlar sizce bu bölüm nasıldı?
Beğendiniz mi yoksa beğenmediniz mi?
Ve bu hikaye hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum beğenmiyorsanız artık yazmayacağım.
Lütfen yorumlayın..😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MUTLU SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin