Sabah o korkunç alarm sesiyle uyandım hemen üzerimi giyinip aşşağıya indim annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı oturdum ve biraz atıştırdım annemle yine klasik konuşmamızı yaptık
-Kızım çok az yedin biraz daha yeseydin sonra zihnin çalışmaz ve hiçbir şey de başarılı olamazsın birtanem.
-Annecim merak etme bir şey olmaz hem benim derslerim gayet iyi sende biliyorsun zaten.
-Biliyorum kızım ama çok az yiyorsun ve bu yüzden de çok zayıfsın.
-Sen beni merak etme annecim ben kendime dikkat ediyorum neyse ben geç kalıyorum hadi bay bay görüşürüz.
-Görüşürüz kızım.
Annemin yanağına küçük bir öpücük kondurdum ve evden çıktım.Kulaklığımı çantamdan çıkardım sözde durağa kadar müzik dinleyecektim ama durağa gelene kadar anca açabildim kulaklığımın dolaşıklığını.Kulaklığımı görende çantamda 3. Dünya Savaşı çıktı zanneder.5-10 dakika bekledikten sonra otobüs geldi şansıma boş bir yer vardıda oturabilmıştim kulaklığımi taktım ve yol boyunca "Anıl Piyancı" dinledim.İneceğim durağa geldiğimde kulaklığımı düzgün bir şekilde bulabilme umuduyla tekrar çantama koydum ve otobüsten indim.Sınıfa doğru yürürken vücudumda birden sert bir tepki hissettim ve dönüp bana çarpan kişiye baktım tabikide yine o çocuktu.
-Önüne baksana be ayı.
-Ne bağırıyorsun be görmedim.
-Şuna bak ya hem suçlu hem güçlü sen ne yüzsüz bir çocuksun be tabi görmezsin artık hangi kızı koşturuyosan peşinde önüne bile bakmıyorsun.
-Bak güzelim şuan seninle uğraşamam acelem var.
-Bana bir daha güzelim deme insan bir özür diler be sen tam bir öküzsün ya.
Tabi bunları arkasından bağırarak söyledim çünkü bu seferde o benim ona yaptığımı yapıp ne söylediğimi bile dinlemeden koşarak gitti.Bu çocuk beni çok sinir ediyordu.Çok ukala ve kendini beğenmiş züppenin tekiydi işte,baba parası yiyen kızları peşinde koşturan bir piç.Ediz'in yanından ayrıldıktan sonra derse girdim o konuşmamızdan sonra Ediz'i bir daha görmedim ve buna çok sevindim.Bugün çok sıkıcıydı ve her zaman ki gibi eve gidip kendimi yatağa bıraktım ve yorgunluğumu üzerimden attım.
-BÖLÜM SONU-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLU SON
Romance-Naber güzellik buldum seni artık kaçamazsın. O öyle dediğinde hem yüzüm kızardı hemde sinirlendim. -Ben kaçmadım zaten derse geç kalıyordum o yüzden hızlıca yürüdüm. -Hep öyle olur zaten. -Sana yalan söylemiyorum hem yenisini alacağımıda söyledim z...