Bu bölüm biraz gecikti farkındayım ama şehir dışındaydım o yüzden yazamadım
Kapıda duran çocuk o sabah kavga ettiği çocuktu çocuk hemen içeri girdi ve hoca boş bir yere oturmasını söyledi boş tek yer benim yanımdı ve çocuk mecburen benim yanıma oturdu otururken yüzünde piç bir gülUmseme vardı oturdu sonra kulağıma fısıltıyla birşeyler söylüyordu.
-Naber güzellik buldum seni artık kaçamazsın.
O öyle dediğinde hem yüzüm kızardı hemde sinirlendim.
-Ben kaçmadım zaten derse geç kalıyordum o yüzden hızlıca yürüdüm.
-Hep öyle olur zaten.
-Sana yalan söylemiyorum hem yenisini alacağımıda söyledim zaten.
Konuşmamızı hoca böldü.Hoca çoktan derse başlamıştı dikkatli bir şekilde hocayı dinlemeye başladım.Biran boş bulunup sağıma baktığımda ise o çocuğun beni izlediğini gördüm.
-Ne bakıyorsun be.
-Güzele bakmak sevaptır canım.
Bu çocuk beni hep böyle utandırıcak mi ya.
-Sanane benim güzelliğimden.
-Sevaplarım çoğalsın diye bakıyorum.
-Git başka kızlara bak etrafında benden daha güzel kızlar vardır.
Yine hocanın sesi böldü konuşmamızı.
-Çocuklar zil çaldı dışarı çıkabilirsiniz.
Hoca öyle diyince bende hemen kalkıp Ceyda'nın yanına gitmek için kalkmıştım ki o çocuk önümde oturduğu için kalkmama izin vermedi.
-Kalkar mısın dışarı çıkacağım.
-Hayır kalkamam.
-Nedenmiş.
-Rahatımı bozamam çünkü.
-Senin rahatın bozulmasın diye ben burada hapiste gibi mi oturacağım.
-Malesef güzelim.
Oflayıp yerime oturdum.Daha sonra bütün hocalar derslere girdi çıktı ve bütün dersler bittikten sonra çantamı topladım ve çıktım.Evet bu sefer çıkabildim çünkü o uyuz çocuk çoktan çıkmıştı.Ceyda ile kapıda buluşacaktık ve kapının önünde beklemeye başladım.Ceyda geldi ve otobüs durağına kadar yürüdük.Ceyda günümün nasıl geçtiğini sorxu bende olanları anlattım.
-Elis bu çocuk çok kaba biri.
-Evet tatlım aynen öyle.
Sonra hiç konuşmadık ve otobüse bindik.İneceğim durağa geldiğimde hazırlandım ve indim.Kendimi eve zor attım bugün çok yorucu geçmişti hemen kendimi yatağıma atıp uykunun kollarına bıraktım.
-BÖLÜM SONU-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLU SON
Romance-Naber güzellik buldum seni artık kaçamazsın. O öyle dediğinde hem yüzüm kızardı hemde sinirlendim. -Ben kaçmadım zaten derse geç kalıyordum o yüzden hızlıca yürüdüm. -Hep öyle olur zaten. -Sana yalan söylemiyorum hem yenisini alacağımıda söyledim z...