Gamze Uçar
Semih'in yaptıklarına rağmen çok mutluydum ama bu mutluluğum onun sesini duyunca bitti...
-Gamze hanım doğum günün kutlu olsun iyi ki doğdun.. diyip beni öptü şoktaydım. Dün gece beni mahveden saatlerce ağlamama Sebep olan pislik yanimdaydi amacı neydi.? Onu defalarca aramama rağmen açmayan bana küfür edip evinden kovan şerefsiz doğum günümü kutluyordu. Onu ittim ve tokat attım... Herkes bana bakıyordu ama umrumda değil..
-ya sen nasıl bir insansın doğru ya sen insan bile değilsin. Allah belanı versin senin yüzünden ben kendime gelemiyorum attığın mesajları defalarca okuyor ağlıyorum dediklerin kulağımda çınlıyor senden nefret ediyorum hani sende benden nefret ediyordun neden geldin söyle neden pislik neden.?
Ağlıyor ve bağırıyordum. Sude yanıma koşarak geldi ve beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Bırak dedim. Herkes tuhaf gözlerle bana bakıyordu.
-Her şeyi anlatacam gamze ama lütfen sakin ol ve burdan gidelim hadi canım.
-Bana canım deme farkında mısın? Bir aralar canınım sanıyordum ama değilmişim her şey yalanmış. Çok güldün mü bana söylesene söyleee ne salak kızmış dedin mi.?
-Gamze nolur böyle konuşma ben seni seviyorum...
Kahkaha atarak ,
-Duydunuz değil mi? Beni seviyormuş emre karaman beni seviyormuş çok mutlu oldum...
Dans etmeye başladım. Sinir krizi geçiriyordum. Semih kolumdan tuttu. Aaaa bırak beni semih görmüyor musun emre aşkını yeni itiraf etmeye başlamıştı.
-Gamze hadi gel lütfen...
Hayır anlamında kafamı salladım. Ve gerisi karanlık...Semih Güngör
Gamze... O benim hakkımda hiçbir şey bilmiyor fakat ben onun hakkında Çok şey biliyordum. Eski sevgilisi yüzünden sinir krizi geçiriyordu. Onu götürmek için kolundan tuttum fakat o hala kendinde değildi. Onunla konuşuyordum ki bayıldı. Hemen kucağıma alıp arabaya bindirdim arkamdan gelen Sude ye hocalarla ve o pislikle konuşmasını söyledim ve Gamze'yi hastaneye götürdüm...
-Doktor bey gamze nasıl?
-Durumu iyi Semih Bey görebilirsiniz fakat ailesine haber vermeniz gerekmektedir.
-peki neden bayıldı.
-Sinir nöbeti geçirmiş ilaçlarını da içmediginden dolayı bayılmış.
-Tamam teşekkür ederim.
-Iyi günler efendim.
Gamze nin yanına gittim. Uyanmasını bekledim uyandığında her şeyi anlattım ve ailesine haber vermemi isteyip istememesini sordum. Hayır dedi. Israr etmedim çünkü yarım saat sonra taburcu olacaktı.
-Nereye gidelim küçük hanım.
-Ben yanlız kalacağım bir yere gitmek istiyorum Semih.
-Sahil de yürümeye ne dersin?
-Eve götür beni lütfen.
-TamamGamze Uçar
1 gündür tanıdığım biriyle aynı arabadaydım. Ama su anda bunu düşünmek istemiyordum sadece eve gidip uyumak istiyorum...Sude Çetin
Olayın şokunu atlatacak gibi değildim ama halletmem gereken bir sürü iş vardı. Önce herkes sınıfına gidebilir mi.? Herkes odadan çıkana kadar bekledim tek bir kişi kalmıştı emre şerefsizi...
-Gamze'nin yanında ki kim?
-Emre sen nasıl birisin ya bir daha gamze nin gözüne gözükme git burdan kötü bir şey olmadan defol git bir daha gelmemek üzere...Emre Karaman
Gamze'yi ilk defa bu kadar kötü gördüm. Ve bunun hepsi benim yüzümdendi. Benden nefret ediyordu. Bunu sözlerinde değil gözlerinden anlamıştım bana nefret ile bakıyordu. Haklıydı. Ama ben hala onu çok seviyordum. Bunun için ondan uzak durmalıydım. Ama kimse Benim yerimi alamazdı. Semih Güngör...
İkimiz için de en iyisi buydu ilk uçakla İsviçre...Gamze Uçar
Evdeydim. Annem ve babam yine evde yoktu. Odama gittim soğuk bir duş alıp uyudum.
................... ................... ..............-Hadi kızım uyan ya kış uykusuna mi yattın uyansana.
-ya baba biraz daha.
-Ne babası ya ben Semihne Semih'i ya benim odamda ne işin var senin salak derken uyandım oh rüyaymış...
Immm çok lezzetli kokular geliyor. Annem omlet yapıyor. Aşağıya indim. Oha inanamıyorum o annem değil o buradaydı. Bizim Evdeydi..
-Günaydın canım...!