Sude Çetin
Gamze bugün oldukça kötüydü bugün dogum günü olduğunu unutacak kadar her yıl 1 hafta önceden hazırlıklara başlayan gamze bu yıl doğum gününü unutmuştu. Onun için bütün okul bir şeyler hazırladık sonuçta 18 yaşına giriyordu ve artık özgür olacaktı onu sınıftan kolunu çekerek götürdüm. Nereye gidiyoruz diye sorup duruyordu bir de bana çok konuşuyorsun diyip duruyor. Eyşan'a telefon edip geliyoruz dedim.
-Sude hiç eglenecek durumda değilim saçma sapan şeyler yapma bırak kolumu lütfen.
-Sus gamze çok konuşma yürü hadi
Okulun en alt katına indik baya karanlıktı her şey tam istediğim gibi kapıdan içeriye girdik önce ışıklar ve herkes bir ağızdan
-Iyi ki doğdun gamzeeeeee diye bağırdı.
Canım arkadaşım ya mutluluktan ağlamaya başladı. Boynuma sarıldı bir An boyun fıtığı olacağımı düşündüm o nasıl sarılış gamze..!-Hadi gamze bugün ağlamak yok gel mumlar sönecek...
Gamze Uçar
Sude bugün benim için çok güzel bir şey hazırlamıştı. Evet doğum günümü unutmuştum. Bu aralar kafam allak bullak... Sevinçten napacagimi şaşırdım ve Sude nin boynuna sarıldım her zaman ki gibi göz yaşlarımı tutamadım ama bu sefer farklıydı sevinçten ağlıyordum.
-Hadi gamze bugün ağlamak yok gel mumlar sönecek.
Bunu söyleyen Semih'ti. Sanane ya ister ağlarım ister gülerim salak bugün okula geldi ve kendini bir şey sanıyor. Neyse bugün çok mutlu olmam gerekiyordu. Mumları üflemeden önce dilek tutmalıydım.
"Umarım burda bulunan herkes için mutlu sonsuz olur..."Sude Çetin
Uzun zaman sonra arkadaşımı bu kadar mutlu gördüm tekrar gözleri parlıyordu. Pastaları yedik ve sıra danstaydı. Bu biraz kötü oldu İşte herkes dans ederken gamze etmiyordu çünkü herkes sevgilisiyle dans ediyordu ve dün gece o pislik yüzünden bugün tekti. Oha inanamıyorum o semih mi gamze ile dans ediyorlardı. Bu çocuk çok kesin gamze den hoşlanıyor. Onları izlerken gamze nin zor durumda olduğunu anladım çünkü semih dans etmeyi bilmiyordu ve kızın ayağına basıp özür diliyordu bu çok komikti ama arkadaşımı böyle bir durumda bırakmazdım. Hemen şarkıyı değiştirdim ve arkadaşımın yüzündeki rahatlama ifadesini görecektiniz 3. Dünya savaşından zaferle çıkmış gibiydi.
Ve en sevdiğim zaman diye bağırdım hediye zamanıııı... Herkes çok güzel hediyeler almıştı. Bir kişi hariç o da Semih ya bu çocukta ki öz güven ne böyle... Ne aldığını hiç sormayın.
Ve ben de hediye mi verdim 8 yıldır çektiğimiz tüm fotoları bir deftere yapıştırıp altına da notlar yazmıştım tekrardan çok mutlu oldu...Herkes çok eglenmişti. Gamze de öyle. Çok mutluydu taa ki o zamana kadar yani onun geldiği zamana kadar....