4.BÖLÜM "RED?GREY?"

12 0 0
                                    

 EMİNEM:the monster ft.RİHANNA

 I'm friends with the monster that's under my bed 

Yatağımın altında bir canavarla arkadaşım

Get along with the voices inside of my head 

Kafamın içindeki ses ile birlikte alın 

You're trying to save me, stop holding your breath 

Nefesini tutarak beni kurtarmaya çalışıyorsun 

And you think I'm crazy, yeah, you think I'm crazy 

Ve deli olduğumu düşünüyorsun,evet,deli olduğumu düşünüyorsun.


    Alev yavaşça kalktığında sertçe elinin tersiyle gözlerini silmiş ve üstünü düzeltmişti.Güçsüz olmayacaktı.Bu sefer kanmayacaktı.Ayrıca Alain neden Rüzgar'ı öldürmek istemişti ki?Tüm bu sorularla Rüzgar'a döndü.Gördüğü şey ise o yeşil gözlerinde ki boşluktu.Ne olduğunu anlamaz bir şekilde Rüzgar'ı sarsmaya başladı.Ne bir tepki veriyordu,ne de konuşuyordu.En sonunda güzel bir tokat attığında kendine gelmişti.

  -Nasıl yaptın bunu Alev?Nasıl buldun beni?Çok tehlikeli işlere bulaşıyorsun,diye sinirle soludu Rüzgar.Alev ona şaşkınlıkla bakıyordu.Onu ölümden kurtarmıştı.Ama o anca bağırıyordu.Bir adım atıp işaret parmağını göğsüne bastırdı.Neredeyse Alev'in tırnağı t-shirtü parçalayıp geçecekti.

  -Senin hayatını kurtardım ve bana teşekkürün bu mu?Bence teşekkür olarak burada ne aradığını anlatıp o gri adamlarla ne yaptığını anlatabilirsin Rüzgar.Demediysem de diyim beni diğer kızlarla karşılaştırma.Ayrıca bu bıçağı alıyorum.Elime çok yakıştı bence,dedi alayla.Rüzgar biraz gevşerken Alev'in elini çekti.

 -Evet bıçak yakışmış.Ama sana hiçbir şey anlatmayacağım.Ayrıca ben asla teşekkür etmem Alev.Seni hiç diğer kızlarla karıştırmamıştı.Şimdi hemen arabaya.Bana buraya nasıl geldiğini anlatacaksın,dedi ve Alev'i sürüklemeye başladı.Kapıya geldiklerinde Alev sertçe Rüzgar'ı iterek dışarıya koşarak çıktı.Rüzgar da arkasından geliyordu.

  -Eğer bana anlatmaz isen asla o arabaya binmem.Ben olsam beni ciddiye alırdım.Çünkü bir şey ağzımdan çıktıysa kimse beni geri döndüremez,dedi hırsla.Rüzgar ise afallamıştı.İlk defa bir kıza karşı bu durumdaydı.Pes etmek zorundaydı.Çünkü Alev'i ilk gördüğü günden beri az çok tanımıştı.Dediğini büyük olasılıkla yapardı.

  -Bak tamam genel olarak anlatıcam.Ama ben yeter dediğimde zorlamak yok.Okey?,diye en masum ses tonunu kullandı.Alev şimdi nasıl hayır diyecekti ki.Bir zaafını kullanmıştı.O masum yeşil gözleri iyice belertmişti.Ayrıca duymak istiyordu.Arabaya binerek kabul ettiğini ifade etti.Rüzgar da arabaya bindiğinde birkaç dakika aralarında ölüm sessizliği vardı.Bunu ise Rüzgar bozmuştu.

 -Grey,Red,Black ve White...Biz dört topluluğuz.Nasıl anlatsam?Bir çesşit bölünme oldu ve biz bu isimleri aldık.Biz ise Black olma yolundayız.Bu garip bir şey.Black topluluğu başımız.Grey'ler ihanet etti ve bizde Black'lerin emri üzerine onlara cezalarını verecektik.Ama galiba ben ceza vermek yerine,ölüyordu,dedi.Bu sırada Alev düşünceli bir hal almıştı.

 -Siz yani biz neyiz?,dedi.

 -Red,diye kısa ve net bir cevap verdi.

 -Peki isimlerin anlamı ne?,dedi

 -White,sadece bizim haksız yere eziyetlerimizi engelliyor.Bir nevi koruyucu melek.Grey,her zaman eziyet taraftarı.Red,yani biz direk ölüm taraftarıyız.Black ise Karlos Patron'un başkanlığını yaptığı bizleri yöneten topluluk.Karlos patron bu örgütü oluşturdu.Şu anda ise kızınıarıyor.Kızını bulan ve ona getiren Karlos patron'un yardımcısı olucak.Ama kızla ilgili hiçbir iz yok.Sadece annesinin ismini biliyoruz.Neyse çok bile anlattım sıra sende,dedi.

  -Alain,ilk aşkım.Sadece bunu söyleyebilirim.Bir de ondan nefret ediyorum.Anladığım kadarı ile o Grey'lerin başı.Peki Red'in başı kim?,diye sordu

  .-Red'in başı Mark.Peki Alev sen ilk aşkının yanında mı olacaksın,yoksa benim yanımda mı?,diye ışıldayan yeşil gözleriyle baktı.Alev başını eğdi.Korkuyordu sanki cevap vermekten.

  -...

ÇOK KISA BİR BÖLÜM AMA FARKLI İŞLERİM VAR HEPİNİZİ ÖPÜYORUM...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kara Para AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin