Biliyorum. Berk'in kim olduğunu merak ediyorsunuz ve bu bölümde öğreneceksiniz. Belki Venüs'ün onu affetmesine söveceksiniz ama Venüs'ün karakteri bu. Hem dengesiz hem de bağışlayıcı. Ona da hak verin.
.....
Genç kız ağlamaya devam ediyordu. Hiç susmadan. Dur durak bilmeden. Musluktan akan su da ona eşlik ediyor gibiydi. Genç kız neden yaşamıştı ki bunları? Herşeyim dediği kişi onu hiç mi sevmemişti? Neden aldatmıştı ki? Tam da genç kızın doğum gününde hemde. Genç kız bunu hak edecek bir şey yaptığını da sanmıyordu.
Kız banyodan çıkıp odasına geçti. Üstünü giyinme gereği bile duymamıştı. Havlusuna sarılı bir şekilde oturup düşündü." Neden? Ne yaptım ki? Çirkin miyim? Çok mu kötü birisiyim? Onu hak etmiyor muyum? Onu üzdüm mü yoksa? "
Kapının sesiyle düşüncelerini bir süreliğine rafa kaldırdı. Paytak adımlarla alt kata inip demir kapıyı açtı. O gelmişti.mavi gözlü devi gelmişti. Kapının önünde sallanıp durmasından bilincinin yerinde olmadığı belliydi.
"Git burdan!"
Genç adam ona aldırmadan onu sert bir şekilde iterek içeri geçti.
"Sadece konuşacağım."
Onu bu kadar üzmesine ve aldatmasına rağmen bu davranışını anlayamıyordu genç kız.
"Sana git burdan dedim!"
Genç kızın sesi yorgun çıkıyordu. Yorulmuştu son günlerde yaşadıkları yüzünden. Kırgındı ona. Affeder miydi bilmiyordu ama bildiği tek şey şu an da onun gitmesi gerektiğiydi.
"Gitmek istemiyorum. Ben sadece seni istiyorum."
Kız kapıya doğru gidip kapıyı açtı. Çocuğun anlayıp çıkmasını bekledi ama hiç beklemediği bir şey oldu.
"Yeter be seninle mi uğraşacağım.! Dinle diyorum sana değil mi? "
Kız şu anda çocuğun bütün gücünü kullanmasından dolayı koltukla çocuğun arasında uzanıyordu. Nefesleri birbirine karışıyordu ve kızın üstündeki bornozun bir kenarı açılmıştı. Tenleri birbirine değiyordu.
"Yapmamam gerekiyordu biliyorum ama engel olamadım. Özür dilerim. Nefesim, her şeyim affet beni.! Ben sensiz yaşayamam ki biliyorsun. Bir insan nefes almadan yaşayamaz. Nefessiz bırakma beni ne olursun.!"
Genç kızın istediği ondan bir süreliğine kurtulmakken adam onun üstünde ve sonu hiçte iyiye gitmeyecek bir şekilde uzanıyordu.
"Lütfen git burdan."
Genç erkeğin sabrı taşmıştı artık. O özür dilerken sevdiği kız onu dinlemiyordu. Dinlese bile hep aynı şekilde reddediyordu. Zaten içtiği için kafası yerinde değildi ve şu anda her şeyi yapabilecek bir düşünceye sahipti.
Bir anda içindeki şeytanın ona bağırmasıyla genç kızın dudaklarına yapıştı. Koparırcasına öpüyordu. Kız karşılık vermek yerine ondan kurtulmaya çalışınca genç adam daha çok sinirlendi ve kızın iki elini başının üstünde tek eliyle sabitledi. Kızın üstündeki bornozu yırtarcasına üzerinden atıp genç kızın geri kalan hayatını mahvedecek o iğrenç şeyleri yapmaya başladı, genç kızın bağırmasına ve tepkilerine aldırmadan.
.....
Gitmişti. Annem gibi , Ceren gibi o da beni bırakıp gitmişti. O annem ve Ceren gibi gitmemişti belki ama. İsteyerek gitmişti. Pes ederek. Arkasında bıraktıklarını düşünmeyerek. Ailesini, arkadaşlarını ve sevenlerini düşünmeden gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hepiniz Aynısınız
General FictionBir sigara alıp usulca dudaklarımın arasına yerleştirdim. Kendi elleriyle yaptığı zipposunu alarak sigaramı yaktım. Sigara hiçbir zaman dindirmiyordu acılarımı ama bir avuntuydu işte. Sigara içince geçecek diye avutuyordum kendimi. Annemin beni bır...