-2-

24 2 0
                                    

Sabah alarmını sesini duyar duymaz uyandım. Lavobaya gidip elimi yüzümü yıkayıp ve dişlerimi fırçalayıp odama gittim. Üstüme o iğrenç formaları giydim , çok olmasada makyajımı yaptım(siyah göz kalemi , rimel ve parlatici) telefonumu da alıp çıktım . Aşağıya indiğimde babam bu sefer kahvaltıyı hazırlamıştı ama kendisi yoktu bende hemen sandalyeye oturup kahvaltımı yaptım ve telefonumdan bonibonumu aradim.
- Tatlım nasılsın ?
- İyiyim şımarık sen nasılsın ? 
- İyiyim ben de bonibon ben çıkıyorum seni de alıyım mı ?
- Olur ben seni bekliyorum o zaman
- Tamamdır canım görüşürüz
- Görüşürüz
Telefonumu kapatıp çantamı aldım ve evden çıktım. Bakalım kimler var okulda bizi ne maceralar bekliyor. Arabamı çalıştırıp yola çıktım. Meryemlerin evinin önüne geldiğimde Meryem arabaya bindi yanaklarını öptükten sonra ilk konuşan o oldu. 
-Ee nasılsın bakalım
-İyiyim kankacım sen nasılsın bakalim
-iyiyim şımarık bakalım okul nasıl gecicek ?
-Aynen bende merak ediyorum
Okula vardigimizda bahçede Savaşı görür görmez yanina gittik.
-naber Savaşçık
-iyidir senden naber
-iyi sen ne ara geldin
-bende yeni geldim
Yine o meşhur zilimiz caldi. Herkes dısarda sıra olmaya basladi.İsmini bilmedigim bi hoca konusmaya basladi.
-oncelikle herkese merhaba adim Rüya yeni rehberlik öğretmeninizin bu yıl ve daha sonraki yıllarda sizinle olacağım. Ee okula geldiginiz icin mutlu olmalisiniz
Diyince herkes gulmeye basladi.
-tamam sakaydi sizide anlayabiliyorum cok uzatmadan yeni yiliniz insallah guzel geçer.
Herkes alkışlamaya basladi.Sıra sıra herkes sınıflarina gecti.Sinifa gectigimizde Savasla Meryem oturuyordu. Bende onlarin arkasina oturmayı tercih ettim.Hoca sinifa geldiğinde herkes sustu.
 Yanimda birisi vardi bi erkek, yuzune baktigimda dünkü çocuk olduğunu fark ettim.O sirada hoca konusmaya basladi sanirim bizim sinif hocamız.
-herkese merhaba çocuklar yeni yilinizda ben sizlerin yaninizda olacağım bu yil inşallah güzel geçer.
Diyerek konuşmasini bitirdi.Ben hala saskinlik icersindeydim.Onunla bir süre konusmadim ama ilk konusan o oldu.
-şimdi nasılsın
-sorduğun icin saol ama burda ne isin var ve yanimda
-burada okuduğum için olabilir mi? Bak bakalım başka boş yer var mı?
Ve de hala soruma cevap vermedin
Aslında söylediği doğru boş yer yok gerçekten.
-peki dünden daha iyiyim
-adımı hatırlıyorsundur umarım
-ee sanirim kerim miydi?o an o kadar sinirliydim ki tam olarak hatirlamiyorum
-peki...tamam affettim seni ama birdaha unutmayı deneme bence KERİM
-peki
Ukalaa şey seni bidaha unutma bence sanane ya kendini birşey saniyo sanırım. Zil çalinca yanımdan gitti.Ben de bizimkilerin yanına gittim hep birlikte kantine indik. Ben çikolata ve nescafe aldiktan sonra bi masada oturduk.
-Meryem bugün yanImda oturan çocuğu gördün mü?
-Evet melek gördüm bende şaşırdım napalim artık senenin sonuna kadar onunla oturursun 
Ona sinirli sinirli baktıktan sonra
-tamam tamam kankacım sakin
Zil çalınca masadan kalktık ve sınıfa gittik.O orda değildi içimde oh be dedikten sonra sıraya yayıldım.
-noldu Meryem çocuğu delirttin de mi gelmedi?
-Savaş!
Dedikten sonra Savaş sustu.Acaba öyle mi?fazla tersledim çocuğu of banane dünkü olayı hala unutmadım.Hoca derse girer girmez kapı açıldı baktığımda Keremdi.Hemen kendime çekidüzen verdikten sonra yine yanıma oturdu.
-neden geç geldin?
-çok mu merak ettin beni?
-eed o kadar merak ettim ki off ne sacmaliyosun sen
-tamam seninle ugraşamam şimdi adın neydi bu arada sıra arkadaşımın adını bilmiyorum resmen tanit bakalım kendini
-seninle ugrasamam simdi
-bak sen
Hoca bana
-sessiz olur musun biraz melek
-tabi hocam özür dilerim
Hoca derse devam etmeye başladı.
-demek melek
-efendim bi şey mi dedin?
-yoo dersi dinliyordum sadece
Zil çalınca herkes evine doğru gitmeye başlamıştı bile bakıyorum ki Kerem arkadaşım kendine arkadaş bile edinmiş fazlasıyla hemde.Yanında yılışık bir kız tanımıyorum ama dünkü café deki kız olduğuna emindim.Yanında 4 tane erkek vardı. Her erkeğin başında da bir kız vardı.Kerem bana seslenerek yanıma geldi.Şaşırmıştım adımı nerden biliyodu.
-ne var ve sen benim adımı nerden biliyosun sana soylememistim.
-düşün bakalım yarın görüşürüz atarlı
-sen kime atarlı diyosun ya
Diyip gitti atarlıymış kendine baksın ilk o gıcık.İsmi nerde oğrendiğine gelirsek.... Tabi ya hoca demişti vay gıcığa bak.Ordan ayrılıp bizimkilerin yanına gittim bana gülerek bakıyorlardı onlara
-ne gülüyosunuz ya
-kankacım kızma ama çocuk doğru söylüyo gerçekten atarlısın
Gercekten oyle miydim? Banane öyleysem öğleyim kimse bana karışmasın.Arabama binip herkesi eve bıraktıktan sonra bende sonunda evdeydim baya yorulmuştum.Koltuğa uzandım.

Karanlık KabuslarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin