Multimedia:Hayalin barışma hediyesi
Eve gittiğimizde ben siyah pantolon ve bordo renk üzerinde New york yazan bir sweetshirt giymiştim.Beyaz kısa bir çorap giyip beyaz adidas süperstar larımı giydim.Saçımı doğal dalgalı 'lığına bırakmıştım. Elife ise mavi dar pantolon üzerine salaş gri bir sweatshirt seçmiştik.Mavi bir spor ayakkabı giymiş ve saçını düzleştirmişti.Üzerimize uygun çantaları alıp içine telefon parfüm vb. malzemelerimizi koyduk.Tam o sırada kapı çaldı.Koşarak kapıyı açtım.
Kuzenler(aykut ve azra)gelmişlerdi.'Hoşgeldinizzzz.'
'Hoşbulduk kuzen.Nereye?'dedi Aykut.
'Ya ben halamı arayıp izin aldım.Biz hani şarkı yarışmasında birinci olduk ya hocamız bizi eğlenceye götürüyor.'
'Kiminle gidiyorsun?'Aykut, abim sayılırdı.Korumacı bir yapısı vardı.Beni de Azra gibi kardeşi niyetinde görmüştür hep.
'Elif'le'
'Ben bırakıyım mı?'
'Yo gerek yok yol yorgunusun.Biz gideriz.Zaten yakın gideceğimiz yer.'
'Kaç gibi gelirsiniz?'
'Ya Aykut kızları soru yağmuruna tuttun.Gezip eğlensinler işte.Rahtınıza bakın yavrum siz.'
Dedi Azra.'O zaman çıkışta arayında almaya geliyim.Eğer isterseniz tabi?'
'Olur.Ararız.'deyip gülümsedim.Azrayı'da alıp odaya geri çıktık.Azra makyajlarımızda bize yardım etti.Ben bordo bi ruj Elif ise pembemsi bir ruj sürdü.Eyeliner(nasıl yazıldığını pek bilmesemde jsjsjs) çektik.Azra çok güzel olduğumuzu söyleyerek bizi biraz utandırsada rahtça evden çıkabildik.
Yolda yürürken Elif ,Canla telefonla konuşuyor,ben ise ellerimi deri ceketin cebine sokmuş düşünüyordum.Aras'ı gerçekten özlemiştim.Yıllar sonra ilk defa benim için içki içmişti.Belki de sigara bile içmişti.Bi yanım onunla çok barışmak istesede diğer yanım ondan hep uzakta olmam getektiğini söylüyordu.O denizken ben güneştim.O yılken ben aydım. O suyken ben çicektim.Acaba şimdi güneş gidip yerine kış mı gelecekti?Yoksa aylar birikip kendini yıllara mı teslim edecekti?Şimdi kış olursa çiçekler solup susuz kalmaya yüz mü tutacaktı?Ben bunları düşünürken çoktan varmıştık.İçeri girdiğimizde Kafedeki bütün gözler bizlere çevrildi.Elif elleriyle işaret edip'işte oradalar' deyince masaya doğru yöneldik.Aras siyah bir sweatshirt giymiş yine çok tatlı olmuştu.Gözgöze geldiğimizde tabiki gözlerimi kaçırdım.Canda elif gibi kapalı mavi bir üst giymişti.şirin olmuşlardı.Elif gidip Canın yanına oturdu.Bende gidip Hocaların yanına en köşeye geçtim.Şu an yanımda edebiyatçı ve bedenci karşımda ise Aras ve onun yanındada Elifle Can vardı.
'Eveet.Kızlarda geldiğine göre siparişleri verebiliriz.'
Dedi beden hocamız.Bu adam çok tatlıydı ya.Menüye umursamazca baktığımda yarışmayı kutlamak için yemeye gittiğimiz hamburger menülerinden olduğunu gördüm.Ve Aras'ın yakışıklı çocuklara baktım diye kızması geldi aklıma.Gülümsedim nedense.Herkes gülümsememi görmüş olacak ki bana döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıftaki meteor
RandomHayal babası ve annesi tarafından terkedilip arkada bırakılırken biri çıkar karşısına.Acaba Aras onun yaralarını dindirebilir mi??? ...........