1.bölüm

243 28 4
                                    

mutimedia: hayal,aras,can ve elif.

O da ne bi neden gelmişti ki:

'Yavaş ye boğulcaksın.'dedi karşıma geçip oturarak.

'sonono bo hom son noyo bordoson'

'aykut için geldik canım senin için değil okul çıkışı bi yerlere gitcekmişiz onu kararlaştırcakmışız' dedi.
Ben tam ağzımı açacakken azra lafa atladı.
'Ayy nereye gitsekki sinemaya gitsek yoksa başka bi yere mi?'
'Siz godon bon golmiycom'
'Nedenmiş o?' dedi aykut.
'Canım istemiyo'
'Olmaz öyle şey anca beraber kanca beraber.'
'tamam ya başımın belaları of hadi hızlı yiyin okula geç kalmak istemiyorum.'
Hızlıca yemeklerimizi yiyip sofrayı topladık sonra 4ümüz yola çiktik.Biraz ilerledikten sonra aykut ve azranın okulları başka olduğu için onlar ayrıldılar.
'Ne o kuzenlerine sahip mi çıkıyosun'
'Evet olamaz onlar bana emanet.'
'ilimiz mi inlir bini iminit' diye takldimi yaptı.Sonra can sıkıntisina birbirimize numaralarımızı verdik.Ben onu 'öküz aras' diye o beni' bücür hayal' diye kaydetti.Sonra kahkaha atarken okula vardığımızı farkettik.Hemen elif,arda,talha üclüsü yanıma geldiler.Arasta canla iyi anlaşmıs onunla gezmeye başlamış hemen onun yanına gitmişti.
'Ee dün nasıldı bugün bizimle geliyorsun değilmi?' dedi elif.
''Yok canım ya halam bir haftalığına yurtdışına gitti bende kuzenlere gözkulak olucam ama akşam pijama partisi yalıcaz arkadaşlarımızı çagırıp sizde gelsenize kalirsiniz nolcak.'
(Kuzenlerim elif arda ve talhayı çok iyi tanıyıp arda ve talhayla aykut,eliflede azra çok iyi anlaşırlardı.Akşam ki pijama partisinede herkes arkadaşını çağıracaktı.Akşamda kalacaklardı herkes.)
'Olurrr bana uyar' dedi talha
'Bana da uyar' dedi arda
'Ben zaten tamamım' elif
elifi koluna girdim. sınıfa doğru yürümeye başladık.Sınıfa girdiğimizde her zamanki yerimize geçtik.Ders edebiyattı.Edebiyat dersı boyunca uyuduktan sonra ders bedendı aşagı inip eşofmanlarımızı giydik.(okulun eşofmanları vardı tüm kızların ve erkeklerinki aynıydı.)
Eşofmanlarımı giydikten sonra kantine indim.Her tenefüs birseyler yerdim.İce tea ve topkek alıp herha gi bir masaya oturdum.Ardada arkadan topkek ve biskrem alıp karşıma oturdu.
'Kanka sevgili rolu yapmamız lazım şu kız bana aşık peşimi bırakmıyo,bende sevgikim var dedim o da kanıtla bırakıyım peşini dedi hadi ya please?'

Sınıftaki meteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin