Sen beni aldattın!!

128 11 26
                                    

Multi =Aras

Aras öğleden sonra yoktu.Bizde Elifle oturmuş,derste konuştuğumuz için bi ton azar işitmiştik.Şimdi ise ayaklarımı sürüye sürüye eve gidiyordum.Ağzımdaki lolipopu ısırmaya çalışırken dişimi kırmıştım resmen.Halam dün dönmüştü ve bugün söz verdiği gibi bizi yemeğe götürecekti. Eve gittiğim gibi odama koşturdum.Hemen hazırlanmam lazımdı.Öncelikle bi duşa girdim.Çıktıktan sonra saçlarımı doğal dalgasına bırakıp beyaz sweetimi giydim.Altına siyahımsı kot pantolonumu giyip paçalarını kıvırdım.

Altına siyahımsı kot pantolonumu giyip paçalarını kıvırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Koşarak aşağıya indim.Deri ceketimi giyerken 'Ben hazırııımm!'diye bağırdım.Herkes aşağıya inerken Aykut keyifli bi şekilde 'evin süslüsü bile hazırlandıysa çok geç kalmışız anne' diyerek bana gönderme yaptığında dil çıkarıp'Sen benden süslüsün Aykut'dedim spor ayakkabılarımı giyerken.O da konverslerini giyereken bana bakıp göz kırptı.

Halam ve Azra,Azranın üniversite başvurularını konuşurken biz Aykutla arkadan gidiyorduk.Telefonuma gelen mesajla Aykutla kısa bir bakışma yaşadık.Telefonumu cebimden çıkardığımda Arastan mesaj geldiğini gördüm.
'Babamla kavga ettik.Nerdesin?Ne yapıyorsun?'
Babası gerçekten onu her türlü işe sokmaya çalışıyordu.
'Halam aykut ve azrayla yemeğe gidiyoruz.Yanında kim var?merak ettim şimdi?'
Gerçekten merak etmiştim.Çünkü babasını o kadar çok seviyordu ki babasıyla bir sorun olduğunda hemen kafası dağılıyordu.
'Merak etme yanımda Can ve birkaç yakın arkadaşım var(merak etme hepsi erkek ;) )
Gülümseyip telefonu cebime attım.Güzel bir restauranta geldiğimizde cam kenarına geçip oturduk.Siparişleri verdikten sonra hepimiz sessizliğe büründük.Halamın sessizliği bozmasına kadar.'Yaz tatili yaklaşıyor.Tatile nereye gitmek istersiniz?'hepimiz aynı anda birbirimize bakıp 'Antalya' dedik.Antalyada 2katlı villa türünden yazlığımız vardı.Yazın genellikle halamlar ve bizim aile(?) oraya gider eğlenirdik.Ama artık ailem bi nevi olmadığı için halamlarla gitmeyi çok isterdim.Hem Aykut ve Azra'nın kafası dağılırdı.Halam kafasıyla bizi onayladı.Bu sırada yemeklerimiz gelince hepimiz yemeklerimize gömüldük.Halam yemekten sonra 'Siz üçünüz takılın çocuklar bende yol yorgunluğu var eve gidip biraz dinleneyim.Çok geç kalmayın ama birbirinize mukayet olun.'derken ben Azranın koluna girmiş,Aykutta yanımızda elini cebine koymuştu.'tamam'dedikten sonra halamın gitmesini bekledik.Aykut bize dönüp'ııı kızlar ben..'
Azrayla birbirimize bakı güldük ve Aykutun taklidini yaptık.Ben elimi enseme koyup kaşımı kaldırdım ve'ıı kızlar  ben..'dedim Azra ise devamında ne söyliyeceğini bildiğinden 'Hazal'la buluşsam siz ikiniz takılsanız olmaz mı?' dedi sonra el çakıştırıp güldük.

Sınıftaki meteorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin