Artık saatin geç olduğunu ve eve gitmem gerektiğini söyleyince Aras beni eve bıraktı. Arabadan inerken Arasa 'Yarin görüşürüz 'demeyi ihmal etmedim.Elimi sallayıp eve girdiğimde kuzenler marketten aldıkları dolu poşetleri buzdolabına yerleştiriyorlardı.
'Bu kadar malzemeyi napmayı düşünüyosunuz benim tatlı kuzenlerim.'
'Annemin işleri erken bitmiş.İşler erken bitince uçağıda erkene alınmış yani akşam 10 da burda olur. evleri falan eski haline getirmeliyiz.'dedi aykut
'iyi de saat 7. Koca evi 3saatte nasıl toplıycaz.'
'Merak etme Aras seve seve yardım edeceğini söyledi.' dedi azra göz kırparak.
'Tamam o zmaan ben hemen üstümü değiştiriyim.'
'Tamam bizde.şunları yerleştirelim.Sonra Arasta gelince başlarız.'dedi aykut
bende odama çıkıp Beyaz salaş tişortüm üstümede şort tulumumu giydim.Saçımı dağınık bir topuz yaparak aşağı indim.Aşağı indiğimde zil çaldı azra ve aykut giyiniyorlardı. bende kapıyı açtım.Tabiki de Arastı.'Hoşgeldiiinnn.'
'Hoşbulduuk.'
Bu arada azra ve aykut aşağıya indi.Aykutla Aras çok iyi anlaşıyorlardı.Okuldada Aras Aykut ve Can dolaşıyorlardı genelde bir tayfa gibilerdi.Her türlü kavgaya beraber giderlerdi.'Ee napcaz şimdi?'dedi azra
'Bence şöyle yapalım.Erkekler etrafı toplarken kızlar toz alsın.'dedim.
'Bana uyar.'dedi Aras
'Banada' dedi kuzenler aynı anda.
Sonra erkekler etrafı toparlamaya bizde toz almaya başladık.İşler 2.30 saate bitti. derin bir oh çekip koltuklara uzandık.Aras izin isteyip gitti.10dk kadar sonra halam geldi bizde kapıda karşıladık.Ellerinde bir sürü poşet vardı hepsini masaya bırakıp koltuğa oturdu. bizde karşısındaki koltuğa dizildik.
'Hoşgeldin hala.'
'Hoşbulduk canım.Evet anlatın bakalım okullar nasıldı neler yaptınız ben yokken.Aykut seninle başlayalım yavrucum.'
'Sen yokken arkadaşlarımızı çagirip eğlendik.okula gelince nakilimizin kabul olduğunu söylemiştik.okulun ilk günü birçok kişiyle tanıştım fakat Aras ve Canla takılıyorum.Aras şu yan komşumuz.'
dedi aykut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıftaki meteor
RandomHayal babası ve annesi tarafından terkedilip arkada bırakılırken biri çıkar karşısına.Acaba Aras onun yaralarını dindirebilir mi??? ...........