Bölüm 2=ANLATMA ZAMANI

199 12 1
                                    

Cenk içeri girmişti. Abimin Cenkden haberi vardı çünkü onu babamın yanına o sokmuştu ve babamda Cenke fazlaca güvendiği için onu benim için çalıştırmaya başlamıştı.

Cenk ve abim tam karşımda oturuyor ve susuyorlardı. Ben ise gelinlikle şaçı başı dağılmış bir şekilde oturuyodum. Evet açıklama zamanı.

"Abi evlenmek istemediğimi biliyodun ama o aptal herif yani Tunç babama ne söledi bilmiyorum ama basın herkes bizim bir ilişkimiz oldugunu söledi. Ama bunların hepsi bir yalan. Tunçla her nereye gitsem karsılaşmaya başladık. Arada oturdugum masaya geliodu arada laflayıp bardan veya kafeden birlikte çıkıoduk. Sonra Melis onu biliyosun zaten bu dediki kızım bu kadar tesadüf olamaz her akşam veya her hafta karşına çıkması normal deil dedi sonra bir gün bi davet vardı Tunçun da oraya geleceğini biliyodum. Sonra bunu içirip baya şarhoş edip agzından laf almaya çalışçaktım ama istediğim gibi şeyler olmadı. "

" Höst o it naptı lan sana dokundumu söle geberticem o iti " dedi abim.

" Dur abi ya anlatıyorum. İşte ben hazırlanıp Melisle davete gittim. Sonra yine Tunç masaya geldi. İkimizede içki söylemiştim. O içti bir iki üç bardak dedikten sonra bende iki bardak içmiştim. Abiiğğ bakma bana öle dur anlatıyom. Sonra işte ben ne dediğimi bilmez hale geldim oda biraz sersemlemişti. Sonra bara gidelim dedi bende kabul ettim ne biliyim benim o sırada elimi tutmuş kapıdan ölece çıkarkende gazeteciler fotograflarımızı çekmiş. "

" Olay bumu bu yüzden mi evlendiriyo Hakan Bey seni " babama baba demediği için Hakan bey diyordu.

" Hayır dur bi dinle. Bara gittik bu daha fazla içmeye başladı. Sonra kolumdan tuttu beni kendine çekti. Tabi bu sırada bizi çeken başkaları varmış ben onu ne yapıyorsun diip ittirdim o sırada bana sarıldı. Onuda çekmişler. Ama bu haberlerde nasıl yansıdı. Tunçun yeni kızı die haberlere konu olduk. Babamda adımımı çıkarmaya çalıyosun die bana bağırırken yanımda Tunç vardı o sırada biz evlencez birbirimizi seviyoruz dedi sonrası malum "diip konuşmayı kestım abim zaten sonrasını biliyodu.

Abim yanıma geldi ve sarıldı." Tamam git şu üstündeki gelinlikten kurtul önce benim dolabımdan pjimalarımdan al sonra yatagını hazırlarım. Cenkede bişiler getir " kafamla onaylayıp abimin odasına yöneldim.

İçeriye girdiğimde gelinlikten kurtulup abimin iki eşofmanını ve iki tane tişörtünü çıkarmıştım. Biri benim diğeride Cenk içindi.

Aşağı indiğimde abimler televizyona kitlenmişti. Cenk için getirdiklerimi Cenke verip abimin yanına oturdum.

"Teşekkür ederim Derin hanım " dediğinde hanım lafından nefret ediyordum ne kadar bunu sölesemde bana arada hanım diyordu.

" Ne anlaşmıştık Cenk biz " diye kaşlarımı çattığımda

" Peki Derin " diip nefesini dışarıya verdi.

" Kaçak gelin ha " dediğinde abime yavaşça vurdum.

"Abiii ya gelin felan deme sinirim bozuluyo" dedim ve gülümsedim şuan oturmuş abi kardeş şakalaşıyoduk. Ama şakalaşmamızı bölen abimin çalan telefonun sesiydi. Numaraya baktıgımda babam arıyordu. Korkuyla abime baktım oda endişelenmiş görünüyordu. "Aç telefonu aç abi" dedim bendekide ne cesaret sen düğünden kaç abinin yanına gel vay vay. Abim yavaşça telefonu kulağına götürdü.

" Siz kimsiniz " dediğinde numarayı tanıyordu ama bilerek siz kimsiniz demişti sesi hopörlere verdiğinde

" Ben Hakan Barutçu hatırladınmı "

" Evet iş adamı Hakan Barutçu hayırdır ne oldu beni mi özlediniz " diip güldü ama bu gülme alayla bir gülmeydi.

" Kızım kayıp nerde olabileceğini biliyormusun "

" Bakın ben kızınızın bekçisi değilim bu bir ben napıyım çıkıp arıyım mı bu iki ve kızınıza sahip çıkamıyosanız ben napıyım " abimin bu ses tonu fazla sinirli çıkmıştı ve telefondan gelen başka bir ses 'Tunç git kızımı bul bana getir yavrumu bul bana getir nolur' arkada olan bu ses anneme aitti. Tunça bağırıyor ve bişiler sölüyordu. Babamdan yeniden ses gelmeye başlayınca onun sesine odaklandım.

"Bak Kıvanç sana Derin kaçtı diorum ve bütün parasını almış yok bulamıyorum hiçmi sevmedin kardeşini " dediğinde babama acımıştım. Beni bulmak için abimden yardım istiyodu ha.

" Ne demek hiçmi sevmedin kardeşini benim ne bir kardeşim var nede bir ailem şimdi Hakan Barutçu kızını kendin kaybettin kendin bul " diip abim alayla güldü.

" Peki Kıvanç öle olsun nankör " diip babam abimin suratına kapatmıştı.

Abim ise normale geri dönmüştü. Bana doğru dönüp" Her yerde deli gibi seni arıyacak ama haberlere çıkmıcaksın yaklaşık bir hafta yalnız bak dıorum bır hafta sonra peşini bırakacak ve seni tarihe gömecek üzgünüm kardeşim ama bunlar doğrular ama annem için aynı şeyi söyleyemem sen onun benden sonraki sıgınagısın bişi diyemem onun için " diip alnımdan öptü. Abim haklıydı babam önemsemicekdi beni ama ya annem onun için bu süreç zor olabilirdi ama sabırla olacakları beklemek en iyisiydi.

Abime dönüp hangi odada kalacağımı sordum sonrada odama çıktım. Odam geniş rahat ve benim zevkime göre döşenmişti. Sanki abim benim buraya geleceğimi tahmin edermiş gibi bu odayı hazırlamış görünüyordu.

Odamda bulunan camdan dışarı bakıyordum her yer karanlık ama ışıklar denizi gören caddeyi aydınlatıyordu. Caddeye bakıp düşünüyordum babam başka bi hesaba yaptıgım para aktarımını hiçbir şekilde dert etmeyecekdi. Bunu çok iyi biliyordum onun için şu anda önemli olan tek şey itibarı onuru gururu rezil oluşuydu. Onuda o duruma ben düşürmüştüm. Belki benden soyadını alıcaktı önce ama umrumda değildi istemediğim bir evlilik yapmayacaktım.

Sadece yatağıma uzanıp hiç bir şey düşünmeyip uykuya dalmak istiyordum. Ve ölede yapmıştım.

Evet bölüm sonu naber canişler herneyse vote ve yorumlar ve görüşler istediğinizi yapın şuan sizden vote vote yorum yorum die istemicem sonuçda durun daha yeni başlıyoruz

bambAŞKa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin