BÖLÜM :8 = TAKİP

91 4 1
                                    


 Abim hepimizi  apar topar  arabaya sürüklemişti. Ne olduğunu bile anlamadan kendimizi arabada bulmuştuk. Cenk kendini takip ettirmişti. Ama bu nasıl olurdu. Cenk nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirdi anlamıyorum.


Ben ve Çağla arkada oturmuş , abim ise direksiyonda Cenkde yanındaki koltuktaydı . Büyük gerginlik üzerime dakikalar içinde kara bir bulut parçası gibi sinmişti. Şuan hiç birimiz konuşmuyor öylece nereye gideceğimizi bekliyorduk . Abim normalden hızlı kullanıyordu arabayı ve bu beni korkutuyordu. 

Birden telefon sesi arabanın içinde yankılanınca hepimiz sesin geldiği yöne yöneldik . Çalan telefon Cenke aitti. Arayan kişiye baktıgında abime doğru dönüp " Abi adamlar bizi takip ediyolar. Yani bizim adamlarımız " dediğinde rahatlamam mı gerekiyordu .

" O Tunç denen manyakda peşimize takılmasın  daha fazla adamla dua et Cenk yoksa başına geleceklerden ben sorumlu deilim ." dedi abim tartışcaklar gibi duruyolardı. 


" Abi tamam kapatalım konuyu atlatıcaz arkamızdaki adamları . " dedi . Cenk hangi adamlardan bahsediyordu. Ben sadece arkamızda bizim adamlarımız var sanıyordum . Off olamaz ne oluyor ya . 


" Ne atlatması neyden bahsediyorsun sen Cenk ben kardeşimin hayatını sana emanet ederim diye düşünüyorum sen gelmişsin bana abi konuyu kapatalım diyosun " dedi abim .

 Emanet edicem derken ne demek istiyordu. Hiç birşey anlamıyordum . Sadece şuan için susuyordum. Çünkü arkamdan ne dolaplar çevriliyor hiç bir haberim yok .


"Abi bak nerden bilebilirdim görünürde kimse yoktu hem Hakan bey evi geldi kendi aradı ne biliyim takip ettirmeye kalkışcağını oda zaten -" dediiğinde abim sözünü kesip konuştu . 


"Lanet olsun biliyorum oda kızını korumaya çalışıyor. Ama aklı nerdeydi. Bu kız kaçmasa evlencektı o ruh hastasıyla şimdi  , korurum ben kendi kardeşimi sus ulan sus bana maval okuma " dedi abim ne oluyo cidden birşey anlamış değildim .


"Ama abi " dedi Cenk .


" Ne abisi lan sorumlulugunu yerine getir bir kerede ben sana güvenemeyecekmiyim ya Tunç hakkında bilgi öğren diyorum kimin nesi diye getiriyosun evrakları yanıma doğru düzgün biri diye sonra ne oluyor Derin benim yanıma geldikten 2 gün sonra zarfla ofisime Tunçun ruh sağlığının bozuk oldugu  ve şaçma sapan bir bok çukuruna girdiği Derinlede sırf para için evlenmek istediği çıkıyo lan ben sana böle mi güveneceğim ." dedi abim .


 Şimdi anlamıştım abimin telaşını ve babamın niye bu kadar uğraş verdiğini . Ben nerdeyse bir akıl hastasıyla evlenecektim . Kaçmasaydım o gün kim bilir başıma daha neler gelecekti . İnanamıyorum şuan .

" Abi bak valla elimden geldiğince araştırdım. Bulamadım hiç birşey . Sana verdiğim dosyada ne yazıyorsa o fazlası deil." derken bir tuhafdı. Cenki ilk defa bu halde görüyordum. Galiba iki kızın önunde bu kadar bagırıp  çağırılmayı kendine yediremedi .

"Tamam yeter hiç biriniz konuşmayın yeter ." diye bagırdım. Artık susmaları gerekiyordu.  Birbirlerine bağırıp  çağırmaları hiç birşeye yaramıyordu. Arkamızda babamın adamları yada tam anlamamış olsamda Tunçda benim peşimdeydi. Ya o adamlar babamın adamları deilde o ruh hastası Tunçun adamalarıysa ve sadece sakin olmamız adına bize babamın adamları diyorsa abim .


" Abi senden bir doğruyu demeni istiyorum -" dedim ve dediğim anda bir patlama sesi duyuldu. Ve ardından ikincisi . 


" Kızlar eğin kafanızı hemen.  "  diye bağırdı abim . Anında Çağlayla beraber elimizi kafamıza siper edip olabildiğince çömeldik. Silah sesleri yükselmeye başlayınca  Çağlanın ağzından kaçan "Hasiktir!" kelimesi  ardı ardına isabet ettirilmeye çalışan silahdan çıkan mermiler ile birilikte tüylerimin diken diken olmasına sebep olmuştu.  


Bunun adı korkumuydu ölüm korkusu .Kim olmadığını bilmediğim ve yüzünü dahi görmediğim insanların peşime taktırılması üstünede öldürecek şekilde üstümüze kurşunlar yağdırılması gerçektende ölüm korkusuna vip biletdi. Birde üstüne üstün bunu babamın yaptırabılıyor olabileceği . Onu asla affetmeyecektim . Bu şeyler onun yüzünden başıma geliyorsa affetmeyecektim .


Silah sesleri biraz uzaklaşınca aramıza mesafe koyuldugunu anlamıştım . Tam kafamı kaldırıyordum ki , " İyimisiniz ."  diye soran abimin korkmuş ve şefktat barındıran sesiyle durdum . 


Çağla bana bakıp güvendeyiz dermişçesine elini koluma uzatıp sıktı. Ama  hiç güvende hissetmiyordum . Çağlaya minnettar bir şekilde bakıp gözlerimi yumup açtım. Ve sıcak gülümsemelerimden birini ona yolladım . Konuşamıyordum çünkü .


"Beyler biz iyiyizde asıl siz iyimisiniz ? " diye bir soru yöneltti Çağla abim ve Cenke  . Cenk başını iyiyim anlamında aşağı yukarı sallarken abim " İyiyim güzelim iyiyim " dedi.  İyiyim kelimesini vurgulayarak sölemişti . Sanki Cenkin iyi olmasını istemiyormuşçasına . 


Yine arabanın içinde bir telefon sesi yankılandı. Melodisinden anladığım kadarıyla abimin telefonuydu.  Abim ekranda arayan kişiye bakıp telefonu açtı .

" Alo " dedi. 

" Adamlarlamı çatıştınız " sanırım bizi takip etmeye devam etmemelerinin sebebi abimin adamlarının adamlarla çatışmasıydı .

" O Tunç denen iti bulun bana " dedi abim .

" Ne demek yurt dışına kaçmıış gidin bulun o adamlarıda bizi takip eden halledin ." 

" Hayır tabikide Hakan Barutçuya haber vermıyosunuz " 

" Ne demek haber verdik lan "

" İyi tamam güzel haberler bekliiyorum " 

" Biz iyiyiz Hakan Barutçu meselesinide sonra görüşcez " diiip telefonu kapattı .


Yani şimdi başından beri peşimizde olan adamlar Tunçun adamlarımıydı . 


" Piç kurusu " diye mırıldandım. Kimse duymamışdı.  Zaten duysalarda birşey demiceklerdi.


Abim arabayı yavaş ve sakin kullanmaya başladığında tehlikenin geçtiğini anlamıştık. O konuşmasından sonrada zaten koltuklara geri normalce oturmuştuk . Kimseden sesde çıkmıyordu .


 Arkadaşlar bölümü burda kesiyorum Ankarada yaşanan olaylar şuan ciddi anlamda hepimizi üzüdü . Televizyonda kimse telaş yapmasın diye 30 ölü var diolar yalan arkadaşlar aldığımız duyumlara göre  140 kişi tamı tamına hayatını kaybetmiş .    Cidden artık diyecek birşey kalmadı bu ülkede artık birilerinin bir şeyler yapması gerekiyor . Yeni anayasa derdindeler be önce millleti toplayın sonra anayasamıdır nedır onu toplarsınız neyse ben artık susuyorum . Ölenlerin yakınlarına ALLAH dan başsalığı diliyorum .                      

  Terörün dini ,dili,mezhebi olmaz.
Terör dinsiz,milliyetsiz,dilsiz,mezhepsizdir.  

TERÖRÜ LANETLİYORUZ  ...  

 SEVİLİYORSUNUZ BİRDEHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZ BÜYÜK ÖNEM TAŞIYOR BENİM İÇİN BİLİN .... ŞARKIYIDA DİNLİYEBİLİRSİNİZ BENİM SEÇİMİMLE 




bambAŞKa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin