Sabah olmuş güneş yerini almıştı. Kalmış oldugum odanın camının içerisinden giren güneş ışıkları odamı aydınlatırken bende yeni bir sabaha uyanmıştım.Yatağımda kollarımı iki seksen açıp esnedim.
Odamda bulunan banyoya gidip ılık bir duş aldıktan sonra dişlerimi fırçaladım. Dolabımı açıp içinden bir siyah dar paça pantolon ve v yaka beyaz tişört bulup kafamdan aşağıya geçirdim.
Aynanın karşısına geçip şaçlarımı bir güzel tarayıp topladım. Bügün biraz daha fazla enerjik hissediyordum. Dün Cenke babamla ne konuştuklarını sormamıştım. Daha dogrusu soramamıştım.
Dolabıma yönelip bir tanede kareli gömlek çıkardım malum evdede olsak modaya uymalıyız. Ya da ne demeliyim dışarıya mı kaçsak bugün Derin.
Dolabımın en ücra köşesinde gördüğüm telefonuma yüzümü ekşiterek bakmıştım. Bu eve geldiğim gün direk telefonumu sim kartından ayırmış oraya fırlatmıştım.
Herneyse odamdan çıkmadan önce bir eksik varmı diye son kontrolleride yaptıgıma göre odamdan çıkabılırdım.
Salona dogru geçtiğimde etraf sessizdi. Aşırı derecede hemde. Abim neredeydi. Peki ya Çağla o da yok. Odalarına mı gitsem. Ayıptır ama ya yada gitmiyim. Dün sabah bu saatlerde gülüşüp eğleniyolardı.
Merdivenlere doğru çıkmaya başlamıştım. Evet odalarına gidicektim. Korkuyorum birşeyler oldu diye.
Merdivenlerin sonuna geldiğimde odaları tam karşımda duruyodu. Kapıyı yavaşça iteleyip açtığımda yatakta tek kişinin yattığını gördüm.
Kapıyı tamamen açtığımda yatağa doğru ilerledim. Yatağın baş ucuna geldiğimde yavaşça üstündeki pikeyi kaldırdım.
İyide burda Çağla yatıyordu. Abim neredeydi. Çağla bişiler mırıldanmaya başladığında biraz durup onu dinlemekten zarar çıkmayacagını düşünüp onu dinlemeye başladım. Sonuçta uyuyordu dimi bir sorun olmazdı. Tabiki ses çıkarıp onu uyandırmadığım sürece.
"Ben bir kere kilo almadım " dedi ilk önce Çağla bir süre susup sonra devam etti.
" Sen de o zaman çok tipsizsin Kıvanç " dediği zaman rüyasında abimi gördüğünü anladım. Aptal aşık ya bunlar. Pardon aşık. Abimin aşık olma ihtimali dur bir düşünüyüm. Düşünmem hata abim aşık olamaz.
Çağlanın yüzüne baktığımda yüzünü ekşitip yine bişiler mırıldandı." Ve siz Kıvanç hödük bey kanepede uyuyorsunuz bu gece ve cezanız bitene kadar " diip ellerini ve kollarını oynatmaya başladı. Uyandı uyanacak yakındır.
Onu daha fazla dinlemeyi bırakıp kanepeye dogru gözlerimi çevirdim. Abim orda iki büklüm olup uyumuş zavallım ya. Uyandırsam mı yok kalsın burda iki büklüm çeksin cezasını. Hem bana peruk giydirmekde neydi öyle. Yatsın ayı orda uyandırmıyorum lan. Hihihi piçlik değilmi.
Odadan girdiğim gibi de şimdide çıkıyordum.
Aşağı indiğimde karnımın acıktığımı hissettim. Mutfağa girip bişiler hazırlamak en iyisiydi. Hem uyandıkları zaman şu çifte kumruların karnıda bayram etsin bakalım.
Buzdolabını açıp içinden domates yumurta vb ve kahvaltılıklarıda çıkarmıştım.
Yumurtaları suya koyup kaynamaya bıraktım . Birde krep yapsam fena olmazdı. Aslında bu tür şeylerde baya iyiydim. Evdeki hizmetçimiz Hasret hanım yapıyordu herşeyi bende onu her yemek yapışında izler ve birşeyler öğrenmeye çalışırdım ve zaten başarılıda olmuştum. Annemde gerçek annem olmadığı için beni mutfaga sokup bir şeyler öğretme ihtiyacına girişmemişti. Hasret hanımda benim için piyango olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bambAŞKa
Chick-LitZorla evlendirilmeye çalışan Derin nikah masasında " hayır" deyip kaçar. Zorla onu kimse evlendiremeyeceğini ailesine gösterir. Ve bu sırada yeni aşkıyla tanışır.