2 óra utazás után megérkezdtünk. Lolával, a legjobb baratnőmmel teljesen be voltunk sózva. Régóta keszültünk erre az útra.
Loláról még nem is meséltem. Kék szemű, szőke hajú, a kis mázlista. Mindig is úgy akartam kinézni, mint ő. Hosszú lábak, telt idomok, karcsú csipő és emellett még gyönyörű arca is volt. Az idilli kinézetét csak az lombozza le, hogy be nem áll a szája.
- Lőjünk egy szelfit! - szólt hozzánk Adam. Ő is a legjobb barátaim körébe tartozik. Imádom a hülye fejét. Adam gesztenye barna szemével és fekete hajával álompasinak számított az iskolában. Ezt ő is tudta magáról, ki is használta minden alkalommal. 1 fejjel magasabb volt nálam. Eddig is megvan a 10/7 de még a legjobb külső tulajdonságáról nem is beszéltem. Olyan hasizmai vannak atyaég. Volt szerencsém látni nem is egyszer, és lesz is mivel egy családhoz 3-man/4-en költözhetünk és én Lolával, Adammal és Scottal leszek. Az utóbbi fiú a legjobb fiú barátom. Mindent megbeszélünk, a legmegértőbb srác, akit ismerek. Zöldes szemű, szőkés hajú fiú, magas, izmos testalkatú csak úgy, mint Adam. Ezalatt azt értem, hogy mindkét fiú megvan 185cm, én meg mögöttük kullogok a 165cm-mel. Ők az osztály rossz és szépfiúi. Velünk lóg még, kicsi Jhonny(ezt a becenevet még Scott találta ki annó). Ő elég picinek számít a 175cm-vel. Ettől függetlenül helyes, bár messze nem annyira, mint Scott és Adam. Világos barna haja és feketés színű szeme van. Nem olyan kidolgozott felsőtesttel rendelkezik, de azért megteszi. A klikk leghiúbb, legszépfiúbb sráca Szöszke, akinek eredeti neve Robert, de tejföl szőke haja miatt csak így hívjuk. Ezekkel a fürtökkel a világos kék szem párosul, ami mit ne mondjak nem néz ki rosszul. Nita...hát nem az eszéért szeretjük az biztos. Fekete haja van, ami nagyon jól áll neki. Kék szemű, magas(175cm) és vékony. Közülünk szerintem, ő a legszebb és Scott a leghelyesebb.
Mi 7-en alkotunk egy csoportot. Persze több ilyen klikk is van az osztályban.
A ribancok csapatában 4 lány található. Elég ha együtt jellemzem őket, mivel ugyanúgy néznek ki. Festett szőke haj, műköröm, 10 centis magassarkú és az "egyedi" stílusokról még nem is mondtam semmit.
Vannak az osztály nyomiai, akikről igazából senki sem tud semmit. 5-en, 6-an vannak és egész nap a gép előtt ülnek, vagy a telefonjaikon kockulnak.
Van egy nagyobb csapat, akikkel igazából jóban vagyunk, de nem hozzánk tatoznak. Ők kb. 10 en lehetnek. Valójában én és Lola vagyunk velük beszélő viszonyba, mert az egyik tag, Pete keresztbe tett valamikor régen Adamnak, ezért ők utálják egymást.