B*Bölüm 22

400 21 0
                                    

TERAZİ,AKREP,YAY,OĞLAK,KOVA,BALIK



TERAZİ BURCU ERKEĞİNİ  ETKİLEMEK : 

Son derece kibar,zarif,şık ve büyülü bir havası  olan Terazi erkeği övünmekten ve mağrur gözükmekten zevk duyar.Görgü kullarını iyi biliyor ve uyguluyorsanız , fizik güzelliğiniz onun için önemini yitirir. Sadakatinizden, aşkınızdan emin olduğu sürece sizinle olmak isteyecektir.Onu elde edebilmek için zarif , sessiz ve güzel olmalısınız.

AKREP BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK : 

Oldukça enerjik olan Akrep erkeği her yönüyle oldukça güçlüdür.Saldırgan, sadist, umursamaz ve düşüncesiz olabilir.Bazen hiç konuşmaz ama bazen de tam tersi sevecen bir aşık olur.Son derece kıskanç olduğu için onunla birlikte olmak zordur.Yaratıcılığınızı,anlayışlı yapınızı ön plana çıkartarak onun ilgisini çekebilirsiniz. 

YAY BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK : 

İleri görüşlü , açık fikirli , esprili ve candan bir yapısı olan Yay erkeği , size çok fazla ilgi gösterdiği bir anda ortadan yok olabilir.Çünkü özgürlüğüne son derece düşkündür.Eğer onu elde etmek istiyorsanız sakın ciddi bir amaçla yaklaştığınız hissini uyandırmayın ve sorgular hesap sorar tarzda konuşmayın.Onu kızdırırsınız.Göz alıcı,görkemli , canlı ve hareketli olmanız gerektiğini unutmayın.

OĞLAK BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK : 

Uzun uzun konuşmaktan , nutuk çekmekten hoşlanırlar.Eğer bir Oğlak erkeğini elde etmek istiyorsanız öncelikle onu hayranlıkla dinlemeye ve sabah gözünü açar açmaz para konuşmaya alışmanız gerekiyor.Bir Oğlak erkeği için kadındaki en önemli özellik,tutumlu ve ekonomik olmasıdır.

KOVA BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK : 

Aklın ve ukalalığın bütünleştiği bir erkek ve etkileyici bir aşıktır. Aklını kullanarak elde edeceği her şeyden haz duyar. Bu yüzden onu elde edebilmek için öncelikle duygulannızı gizlemeyi öğrenmelisiniz. Onun sizi araştırmasını, merak etmesini sağlamanız gerekiyor. Ancak sizi çözemezse uzaklaşmaya başlar, buna dikkat edin. Yalandan nefret eden Kova erkeğinin bir diğer özelliği de abartılı bir şekilde kendini beğenmesidir.Bir kişiye bağımlı olması zordur.  

BALIK BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK : 

Comert bir aşık,her an romantizmin doruklarında yaşayan bir hayalperest..Son derece duyarlı bir erkek olan Balık,bütün bu güzel özelliklerinin yanı sıra tutkuları ve ihtirasları nedeniyle çekilmez bir insan olabilir.Onu elde etmek istiyorsanız durmadan ilgi ve sevgi göstermelisiniz.


1K OLMUŞUZ.OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜRLER.BU ARADA YAZACAK KONU BULAMIYORUM.İSTEDİĞİNİZ BİR KISIM VARSA YORUMA YAZMANIZ YETERLİ...






BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin