B*Bölüm 21

440 26 1
                                    

KOÇ BOĞA İKİZLER YENGEÇ ASLAN BAŞAK

KOÇ BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK :

Son derece hırslı,dinamik ve cazibeli olan Koç erkeğini elde etmek de onun ilgisini sürekli tutmak da çok zordur.Duygularından çok mantığıyla hareket eden Koç'tan romantik sevgi gösterileri beklememeli ve ona da böyle davranmamalısınız.Onu elde etmek istiyorsanız her zaman merakını uyanık tutun.Tamamı okunmamış bir kitap gibi olun.

BOĞA BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK : 

Boğa erkeğinin bir kadında aradığı en önemli koşul güzellik,zevk sahibi olmak ve bakımdır.Tatlı sözler duydugunda bir kedi gibi sokulmaktan hoşlanan Boğa,çok iyi ve sadık bir aşıktır.Silik kadınlar hiç ona göre değildir.Onun sizi elde etmek için çabalamasını beklemeyin.Çünkü o başkasının peşinde koşmaktansa kendi peşinde koşanları gayet misafirperver bir şekilde evinde ağırlamayı tercih eder.

İKİZLER BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK : 

Değişken,havai ve istikrarsız bir erkek olan İkizleri elde etmek çoğu zaman kolay gibi gözükebilir.Ancak saygısını ve ilgisini kazanmak çok zordur. Çünkü o entelektüel,aklını ve mantığını iyi kullanabilen kadınlardan hoşlanır.Bir kadına sahip olduğunu bilmek istemesine karşın onun üzerinde mutlak hakimiyet kurduğunu hissettiği anda ilgisini kaybeder.Ona kendinizden bahsederken hep sınırlı olun.

YENGEÇ BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK : 

Pasif bir erkek olan Yengeç'e ürkütmeden yaklaşıp sevgi göstermelisiniz.Onu kıskanmanıza hiç gerek yoktur.Ancak son derece kırılgan olan  Yengeç erkeğinin size güvenmesi için onu dürüstlüğünüze inandırmanız gerekiyor.Şehvetli,bebeksi ve ufak tefek kadınlardan hoslandığını hatırlatalım.

ASLAN BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK : 

Övgüden sonsuz zevk alan Aslan erkeği cömertliği ile tanınır.İkna kabiliyeti oldukça güçlüdür. Karşısındakini etkilemek için bütün hünerlerini sergileyecektir.Ona istediklerini veriyormuş gibi yapın.Ama asla ona aşık olduğunuzu kabul etmeyin.Böylece o sürekli sizi elde etme çabası içinde olacaktır ki,bu da size değer vermesini sağlar.Daima gösterişli ve baş döndürücü olun.

BAŞAK BURCU ERKEĞİNİ ETKİLEMEK :

Duygusallıktan uzak,aşktan korkan bir erkek.Başak'lar oldukça pasif,başka insanlarla kendisini                paylaşmaktan korkan, gösterişsiz ve naif erkeklerdir.Bir Başak'ın sizden hoşlanıp hoşlanmadığını  hakaretlerinden ve yersiz eleştirilerinden anlayabilirsiniz.Aşkı,okyanusun ortasında fırtınaya yakalanmak kadar ürkütücü bulan bur burcun erkekleri,romantizmden de son derece uzaktırlar.  İlginçtir ama onu pahalı hediyelerle etkileyebilirsiniz.




BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin