B*Bölüm 14

568 38 5
                                    

YÜKSELEN BURÇLAR : KOÇ,BOĞA,İKİZLER,YENGEÇ,ASLAN,BAŞAK 


Yükselen burcu KOÇ olanlar : 

 Koç burcu ufukta yükselirken, genellikle taktik ve stratejik davranış biçimleri kişilikte görülmez. Ancak, diplomatik ve düşünceli davranışların haritadaki diğer ögelerin desteği ile öğrenilmesi mümkün olabilir. Yükselen Burcu Koç olan kişi, yönetici gezegeni Mars'ın etkisiyle, karar verir vermez, fazla düşünmeden ve tereddüte yer vermeden hemen harekete geçmeyi tercih eden bir yapıya sahiptir. Düşünceleri fazla irdelenmeden, direkt eyleme geçmek en belirgin karakteristikler arasındadır.Boşu boşuna zaman ve enerji harcamak istemezler. İstedikleri sonuçlara, hedeflere ulaşmaları uzun zaman alırsa, sabırsızlanır ve kolayca sıkılırlar. Bu özellik neticesinde, hemen yeni bir projeye başlamak, eldekini bir kenara bırakıvermek, tipik Yükselen Koç özelliklerindendir. 


Yükselen burcu BOĞA olanlar :

Yükselen Boğa burcu stabil, cana yakın ve uyumlu bir kişiliğin ortaya çıkmasında önemli rol oynar. Yükselen Boğa sadık, sevgi dolu ve kalıcılığı seven bir karakterdir. İyi yiyecekler ve konforlu bir yaşam en temel ihtiyaçları arasındadır.Doğaya düşkündür. Pastoral hayatın içinde olmak huzurlu bir yaşama sahip olmaları açısından oldukça önemlidir.Dışarıdan herhangi bir tepki almadıkları sürece oldukça pasif yapıdadırlar. Alışkanlıkları oldukça kuvvetlidir ve sabit fikirliliğe de yatkın bir yapısı vardır. Kalıcılık özelliği ve denenmiş yolları tercih etmesi, başladığı her işin sonunu muhakkak getirmesine yardımcıdır.Kendi yarattıkları düzenin dışına çıkmak, dayatmalara boyun eğmek ve irade dışı değişiklikleri gerçekleştirmek konusunda oldukça tutucudurlar.Duyuları ve algıları oldukça kuvvetlidir.Boğa burcu, ufukta yükselirken, bireye, çekicilik, estetik duyarlılık, konfor ve lüks tutkusu, bedensel hazlara duyulan ihtiras gibi özellikler katar.  Diğer yandan, tembellik, kendini sahip olduklarıyla özdeşleştirme ve dünyevi ve insani zevklerden vazgeçememe de en tipik negatif özellikler arasında görülür.


Yükselen burcu İKİZLER olanlar :

Ufukta yükselen İkizler burcu akıllı, meraklı ve hareketli bir kişiliğin görülmesinde önemli etkiye sahiptir. Ancak, karakter oldukça çabuk sinirlenen, kolayca sıkılan ve değişiklik ihtiyacı hisseden bir yapıdadır. Aynı durumda kalmak, sürekli aynı şeyleri yapmak ve düşünmek, Yükselen İkizler için kabus gibidir. İnsanların arasında olmayı, birlikte bir şeyler yapmayı ve heyecan yaşamayı sever. Birbirinden farklı olaylarla aynı anda ilgilenebildiği zamanlarda Yükselen İkizler oldukça mutludur. Dışarıdan kendine çok güvenli gözükmesine karşın, aslında tereddütlü bir yapısı da vardır. Özellikle sinir sisteminin hassas olduğu dönemlerde bu öz güven eksikliğinin tezahürleri daha net bir şekilde görülür.Daldan dala atlamak, konudan konuya geçmek en belirgin özellikleri arasındadır. Değişime merakları ve kolayca adaptasyon sağlayabilmeleri, her zaman genç görünmelerinde ve çağa ayak uydurabilmelerinde etkilidir.


Yükselen burcu YENGEÇ olanlar : 

Yükselen burcu Yengeç olan kişi, hisleriyle hareket etmeyi tercih eder. Duyguların, hislerin ve hassasiyetlerin sembolü olan Ay, Yükselen Yengeç karakterinde kendini gösterir.Kendilerine yakın olan diğer kişileri de en az kendileri kadar koruma altına almak ihtiyacını hissederler. Ailenin dışında, yakın arkadaşlarına karşı bile bu tür bir tavır içerisindedirler. Günlük yaşamda ruh hallerinde ani değişimler ve dalgalanmalar çok sık görülür. Sezgi ve duyguların yoğunluğu, karar aşamasında belirleyiciliğe sahiptir.Yükselen Burcu Yengeç olan kişi, sevgiye önem verir ve etrafındaki insanlarla duygusal bağlar geliştirmek ister.Genellikle negatif yanı görmeye eğilimli oluşu, ruhsal olduğu kadar, psikolojil rahatsızlıklara da eğilimli olmasındaki ana nedendir.Gerek kolayca endişelenmeye yatkın yapısı, gerekse, nostaljik doğası nedeniyle, olmadık şeyleri biriktirmek, toplamak ve saklamak da belirgin özellikleri arasındadır. İnsanlara karşı da çok hassas olan Yükselen Yengeç, zaman zaman etrafındakilerin negatif enerjisinden etkilenebilir.


Yükselen burcu ASLAN olanlar :

Ufukta yükselen Aslan burcu, bonkörlük, sıcakkanlılık ve güç gibi özelliklerin kişiliğe ve davranış biçimine hakim olmasına neden olur. Yükselen burcu Aslan olanlar, her şey yolunda giderken, açık olmayı seven, aktif ve etrafına ışık saçan bir kişilik sergilerler. Dışa dönüklük, kendinden emin davranışlar, koruyuculuk, Yükselen Aslan'ın aranılan, sevilen ve saygı duyulan bir insan olmasında rol oynayan en önde gelen özellikleridir.Güç ve idare etme tutkusu, hiç gerek yokken bile, dominant bir kişilik sergilemesinde etkendir. Kendini aşmak isteği, saygı ve itibar görmek arzusu ve kendi yapabilirliklerinden tekrar tekrar emin olmak tutkusu, bu tür davranışların ortaya çıkmasında önemli bir role sahiptir.Yükselen Aslan yoğun bir öz güvene sahip olmasına rağmen, kolayca negatif bir ruh hali içine de girebilir. Kendisinin her zaman en iyiye ve güzele layık olduğunu düşünen Yükselen Aslan insanları, umutsuz ve çaresiz kalmaktan nefret ederek, kendi içlerine kapanmayı tercih ederler. Zaman zaman abartmaya, aşırı uçlarda dolaşmaya ve blöf de yapmaya eğilimli olması söz konusudur.Kendisi için yapılan hiç bir şeyi gözardı etmeyen Yükselen Aslan insanı, gururunu korumak adına, zayıflıklarını saklamayı tercih eder. Yapılan iyiliklerin karşılığını fazlasıyla vermeyi, kendisi için temel bir gereksinim olarak kabul eder. 


Yükselen burcu BAŞAK olanlar :

 Yükselen Başak'ın davranışlarında çabukluk ve pratiklik hakimdir.Yükselen Başak burcu, pratiklik, objektivite, detaylara karşı hassasiyet ve analiz yeteneği gibi özellikleriyle tanınır. Ufukta yükselen Başak olduğu zaman, kişilik genellikle sakin, geri planda kalmayı seven, çalışkan bir yapı sergiler. Detaylar konusunda oldukça hassas ve başarılıdır. Aklını ve zekasını yaşadığı ortamda ve yaptığı işte, düzen yaratmak, sistem oluşturmak için kullanır. En sıkıcı konularda bile, uzun süre vazgeçmeden, dayanıklı bir şekilde çalışabilir. Çalışmak ve üretmek hayatının bel kemiği haline gelerek, diğer yaşamasal unsurların ihmaline de neden olabilir. Tedarikli olmak, en ufak bir detaydan bile vazgeçmeden, düzen içinde bir yaşam devam ettirmek arzusu, Yükselen Başak'ın en belirgin karakteristikleri arasındadır.Detaylara ve mükemmeliyete çok önem vermesi zaman zaman sonuca ulaşmasında gecikmesinin en önemli nedenidir. Tek bir ağaca konsantre olurken, ormanı gözden kaçırmak da, tipik Yükselen Başak özelliklerindendir. Genellikle sinir sistemi hassas olan Yükselen Başak insanları, rahatlamayı pek beceremezler. Bu huzursuzluk, eleştiriye yatkın yapıyla birleşerek, rahatsız edici boyutlara da ulaşabilir. Yükselen Başak insanları incitmek istemese de eleştirel yaklaşımları ve mükemmeliyet düşkünlüğü, insan ilişkilerinde problemler yaşamasına neden olabilir.



BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin