B*Bölüm 13

650 41 10
                                    

2016 YILLIK BURÇ YORUMLARI :


KOÇ BURCU : 

Eğer geçmiş yıllarda ikili ilişkiler yaşadıysanız dert etmeyin.2016 yılı ile birlikte karşınıza büyük bir aşk çıkabilir.Bununla birlikte ayrılmış olduğunuz eşiniz ya da eski sevgiliniz sizi tekrardan arayabilir.Huzur ve sağlık dolu bir yıl sizi bekliyor ! 


BOĞA BURCU : 

İkili ilişkilerde senenin sonuna kadar kafanı toplaman lazım.Yıl sonuna kadar huzurlu bir ilişkiye imza atabilirsin.Bu yıl stresli bir yaşam geçirebileceğinden dolayı aşırı yorulabilirsin. Sağlığını önemsemelisin.


İKİZLER BURCU : 

Geçtiğimiz dönemlerde aşk konusunda çok yoruldun ve çok kalbin kırıldı.Fakat bu yılın  şubat ve mart ayı itibariyle büyük bir aşka yelken açabilirsin.İkili ilişkilerde mutlu olacağın bir yıl ! Ufak tefek sağlık problemleri geçirebilirsin.


YENGEÇ BURCU :

Bu yılın sonuna doğru sizi hayata tekrardan bağlayacak büyük bir aşk olabilir.Hayata pozitif bakmanıza neden olacak bu ikili ilişkinizde çok mutlu olabilirsiniz.Bu yıl asabiyet bozukluğu yaşayabilirsiniz.Kış hastalıkları dışında herhangi bir sağlık sorunu görünmüyor.


ASLAN BURCU :

Yeni bir aşk ve yeni bir romantizm rüzgarına  merhaba demeye hazır mısınız ? İkili ilişkilerde doğru insanı bulacağınız bir yıl sizi bekliyor ! Sağlık problemlerinin temelinde psikolojik sorunların yatabilir.Dikkatli olmalısın. 


BAŞAK BURCU :

Eğer halihazırda bir ilişkiniz varsa herhangi bir problem yaşayacağa  benzemiyorsunuz.Ön plana çıkardığınız sağlam kararlar ile sağlıklı bir yıl geçirebilirsiniz.


TERAZİ BURCU : 

Mutluluğa yelken açmaya hazır mısınız ? Ömür boyu sürmesi beklenen bir aşk ile tanışabilirsiniz.Bu yıl yorulmamaya dikkat edin.Yorgunluk sebebi ile bir takım rahatsızlıklar geçirebilirsiniz.


YAY BURCU : 

Aşk hayatınız diğer yıllara göre daha sönük geçebilir.Evli olan yay burçları ikili ilişkilerinde bir takım sorunlarla karşılaşabilir.2016 nın ilk 3 ayı kendinizi kötü hissedebilir ve kendinizi depresif bir ruh hali içinde bulabilirsiniz.Fakat daha sonra eski sağlığınıza kavuşacaksınız.


OĞLAK BURCU :

İkili ilişkilerde çok yakında büyük bir aşk kapınızı çalacak.Kış ayı hastalıkları ile karşılaşabilirsiniz.Bunun dışında ciddi sağlık problemleri gözükmüyor.


KOVA BURCU :

Bu yıl size yeni bir aşk  gözükmüyor.Uzun süredir üzerinde durduğunuz sağlık problemi çözüme kavuşacak.


BALIK BURCU :

Büyük bir aşk çok yakında kapınızı çalabilir.Fakat ikili ilişkilerde yoğunluğu yakalayabilmeniz için eski defterleri kapatmanız lazım.Bu konuda daha dikkatli olmada fayda var.Sağlığınıza dikkat etmelisiniz.


AKREP BURCU :

Eski aşklarınız ve anılarınız tekrardan ön plana çıkıyor.Bunun dışında büyük bir aşka yelken açacaksınız.Sinir bozuklulukları sağlığınız etkileyebilir.Bu konuda önlem almanız yararınıza olacaktır.

BurçlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin