-HAFTALIK BURÇ YORUMLARI -
(13.06.2016 - 19.06.2016)
KOÇ :
Hafta ortası itibariyle; kendinizi anlam veremediğiniz bir biçimde gergin ve agresif hissedebilirsiniz. Söylediklerinize, yorumlarınıza hatta tavsiyelerinize dahi dikkat etmelisiniz. Zira yanlış anlaşılabilir ve bunun sonucunda bedel ödeyen taraf siz olabilirsiniz. Yabancılarla veya aileyle ilişkiler, yurt dışı bağlantılı işler, seyahatler ya da ticaretle ilgili konular beklenen etkiyi yaratmayabilir ve sizi strese sokabilir. Aile bireyleriyle evinizde daha çok zaman geçirmelisiniz.
BOĞA :
Bugünlerde, gerek mesleğinizi gerekse birikiminizi ilgilendiren konularda farklı kanallar ve imkânlar gündeme gelebilir. 17 Haziran civarında, mevcut ilişkileriniz önem kazanıyor. Özellikle ilgilenmeniz ve ilişkinizi taze tutacak adımlar atmanız gereken kişiler olabilir. Sabırlı ve anlayışlı olan taraf siz olmalısınız. Maddi konularda ise dikkatli hareket edilmesi gerekiyor.
İKİZLER :
Bugünlerde, bir takım konularda derinlemesine araştırma yapmak ve detaylara takılmak daha yararlı olabilir. Zira üstünkörü hareket etmek özellikle iş hayatınıza olumsuz etki edebilir, problemlere davetiye çıkarabilir. İmajınız ve kariyeriniz zorlayıcı etkiler altında.
YENGEÇ :
Bu hafta, bazı şeyler son anda gelişse de siz hızlı adapte olacaksınız. Farklı alanlara yönelmek keyifli olabilir. Şu sıralar, bazı konuları objektif bir şekilde ele almak ve detaycı olmak daha yararlı olabilir. Her iki tarafın söylemleri aklınızı karıştırabilir. Anlam veremediğiniz durumlarda nasıl hareket edeceğinizi kestiremeyebilirsiniz.
ASLAN :
Sosyal anlamda hareketli ve iletişim trafiği yüksek bir hafta sizi bekliyor. Hafta sonuna doğru ise sosyal çevreniz parasal konular ekseninde tıkanabilir. Üzerinize binen yük ya da birden artan sorumluluklar aşk hayatınızı zorlayabilir.
BAŞAK :
Bugünlerde, emeklerinizin karşılığını görmek ya da çalışmalarınızın fark edilmesini sağlamak isteyebilirsiniz. Tatmin edici olmasa da ufak tefek övgüler alacağınız kesin. Maddi durumunuzda iyileşme söz konusu olabilir. 17 Haziran sonrası ise yeni insanlarla tanışabilir, yeni ortamlara girebilir ve ilişkilerinizi güçlendirebilirsiniz. 18 Haziran civarında ise ilişkilerde uzun süredir devam eden problemler can sıkıcı bir hal alabilir. Sevdiklerinizin sağlık durumuyla daha yakından ilgilenmelisiniz.
TERAZİ :
Bugünlerde, medya, yabancılarla bağlantılı işler ya da yayıncılıkla ilgili başlıklarda ilişkiler ve işbirlikleri artıyor. Öte yandan kısa seyahatler ya da ziyaretler söz konusu olabilir. Ay ortasında ise flörtler ya da randevular heyecan uyandırabilir. Bir taraftan espriler yaparken, diğer taraftan sadece eğlendiren kişilerle olmak isteyebilirsiniz. 18 Haziran'da sabrınız test edilebilir. Hazırlıklı olmanızda yarar var.
AKREP :
Hafta ortasından itibariyle, cazip teklifler ya da önemli pozisyonlar gibi imkânlar söz konusu olabilir. . Etrafınızı kolayca etkiniz altına alabiliyorsunuz. Ancak bu defa biraz zorlanabilirsiniz. Bu noktada daha çok çaba sarf etmeniz gerekebilir.
YAY :
Hafta ortasından itibaren kendinizi baskı altında hissedebilirsiniz. Konforlu alanınızdan çıkmamak için risk almamaya özen gösteriyorsunuz. Harekete geçmek için beklemeyin. Haftanın son günleri ve diğer hafta, toleranslı, samimi ve bonkör tavırlarınızla herkesi etkileyebilirsiniz.
OĞLAK :
Hafta ortasından itibaren, bir takım konularda ilerlemeniz yavaşlayabilir ya da beklentileriniz boşa çıkabilir. Sebepleri üzerinde çok fazla kafa yormayıp, size verim sağlayacak işlere yoğunlaşmanızda fayda var.
KOVA :
Hafta ortası itibariyle iç huzuru arıyor olacaksınız. Bu esnada sezgilerinize kulak verin ve duygularınıza ket vurmayın. Hassas bir dönemden geçiyorsunuz.
BALIK :
Hafta ortasından itibaren, değişime ve yeniliğe açık olmalısınız. Bunun için de eski olan ne varsa kurtulmalı ve geride bırakmalısınız. Endişe etmenize gerek yok Sevgili Balıklar. Bu esnada size destek vermek isteyen kişiler olacaktır.