5.-PARTY ON !!!(PART 2.)

218 23 0
                                    

Ljudi drugarica se zove Aly ali meni ponekad ispada Amy , ne zamerajte , ja pokusabam da popravim ali nece , vazno je da ne zaboravite da to ne radim namerno !
Cula sam samo PLJUS ,
pre nego sto sam se nasla 5 , 6 metra ispod vode .

Plivala sam , pravila okrete , koprcala sam se ali nikako ne izlazim na povrsinu . Pomislila sam da cu se ugusiti , i pocela sam da tonem jos dublje .
Odjednom sam osetila da me je necija ruka zgrabila i povukla na gore . Uspela sam da izadjem na povrsinu , ispred sebe sam ugledala sletkog decka zelenih ociju , sa crnom kovrdzavom kosom koji me jos uvek drzi .

Prineo me ivici bazena i seli smo na nju . ,, jesi li dobro " zabrinuto me je gledam .
- jesam , hvala ti .
Rekla sam dok sam duboko udhnula veliku kolicinu vazduha .
- inace ja sam Harry, ti ?
Veoma se smekerski smesio , dok me je to pitao , nisam ni primetila a gledali smo se nekoliko minuta .
-Ange...
Justin je seo izmedju nas i poljubio me u obraz .
- ona je samnom !
Justin je rekao i stavio mi je ruku na rame .
- pa ?
Upitao ga je Harry.
- to znaci da treba da se klonis nje .
Justin nas je oboje zlokobno pogledao i onda je poceo da se smeje .
- ah da zaboravio sam da ne trebam da kradem devojke cuvenom Justinu Bieberu . Drogirasu i alkoholicaru .
Rekao je to ,i ustao . Poceo je da hoda , pre nego sto mi je namignuo i uputio smekerski pogled.

Justin je krenuo na njega sli sam ga zadrzala .
- kako ti je bilo sa streberkom ?
Pitao je smejuci se .
- odlicno , a tebi sa kurvom !?
Poceo je nesto da kaze ali sam otisla od njega .
Jedva sam odvukla Aly sa zurke , ali sam uspela i ona me je odvezla kuci .
Idalje sam bila sva mokra , a na mom rucnom satu sam primetila da je veoma kssno .
Ostavila me je ispred kuce i ja sam utrcala u nju . Na brzinu sam obukla omiljenu pidzamu i obavila higijenu .
Pre spavanja sam otisla u kuhinju i popila casu vode . Tada se moja majka pojavila u svojoj pink spavacici , sa viklerima na glavi .
- ako me volis neces nista reci .

Rekla sam otisla u sobu smejuci se .
Legla sam u krevet i zaspala razmisljajuci o Harriju .
Verujem da niste ocekivali Harryja , ali vi se tek upoznajete sa likovima price . Ostavljajte komentare i kliknite vote .❤😉.

GOOD and BAD  (JB)Where stories live. Discover now