Odavno sam pocela da se spremam za zurku . Obukla sam crne uske farmerke , pocepane na kolenima i lepu majcicu koja je iznad stomaka , sa nekim natpisom .
Otisla sam u kuhinju da se pogledam u ogledalo .- aa sta si to obukla mlada damo !?
Prodrala se moja majka , kako ona ne zna da je to sada moderno .
- mamice idem na zurku .
Odgovorila sam joj , najumiljatijim tonom koji sam mogla da izvucem iz svog glasa .
- dobro , dobro, ali obuci nesto preko .
Prevrnula sam ocima , zgrabila jaknicu koju cu verovatno samo ostaviti na zadnjem sedistu i istrcala napolje .
Ispred kuce u slatkim crnim kolim cekala me je Aly .Usla sam u kola , za 5 minuta vec smo bile tamo.
Tu ispred nas je bila ogromna vila sa bazenom.
- uh nisam ponela kupaci.
rekla sam tuzno ,a i jesam tuzna , svi ce se kupati , a ja cu sedeti pored i piti negazirana pica . Ako ovde uopste ima neceg negaziranog .- HAHA, bas si smesna .
Pogledala sam Aly zbunjeno .
- ma budalo , ponela sam jedan kupaci i za tebe .
Odmah se ocrtavao osmeh na mom licu , skocila sam Aly u zagrljaj.
Primetila sam da je gusim pa sam je pustila .
Sjurnule smo se dole , i sele za jedan sto .
Nemo nidta negazirano , pa sam uzela vodu a Aly je uzela sampanjac .Primetila sam Justin ljubi sa nekom devojkom .
Ne znam zasto , ali bilo mi je veoma krivo .
Izgleda da me je primetio i prostrljrlio me pogledom . Odmah sam prisla prvom decku i pocela da pricam sa njim.
U toku razgovora sam shvatila da je taj , kako se bese zove a da Mark ustvari pravi streber .
Izvukla sam se nekako , sa pricom da moram do bazena , pa da bi bilo realno obukla sam kupaci i samo sela na ivicu bazena .PLJUS
to je sve sto sam cula pre nego sto sam bila 5 ili 6 metra ispod vode .
Ovo je prvi deo PARTY ON bice jos jedan deo , ali trenutno nemam vremena , ostavljajte komentare ili kliknite vote ! ❤😉
YOU ARE READING
GOOD and BAD (JB)
Fanfiction" Ne mogu da verujem , ali sada kada ga slusam , mislim da je skroz u pravu . Ostavila sam porodicu , prijatelje , sve ... Zbog jednog kretena ,koji me samo zeli odvuci u krevet . Ali ako ce on biti sa njegovim kurvama pored mene zive , o ja cu bit...