6.-SMS

227 24 4
                                    

"Baby"
"Baby"
Ok dosta je mislim , budim se i trljam svoje jadne oci .
Neko mi je poslao poruku. Namestam se u sedeci polozaj i uzimam telefon koji stoji na stocicu pored kreveta .
Poruka je od ....
Nepoznat broj , zanimljivo , otvaram poruku i pocinjem da citam : Mala nadjemo se u kaficu ,,ATASHE " oko 2 , ne prihvatam NE kao odgovor .
Sta ???
Ko mi je uopste poslao ovu poruku . Sada sam veoma zbunjena .
Otsisla sam fa pogledam koliko je sati , znaci 12 imam sat i po da se spremim , krenucu pola sata ranije da ne bih kasnila . Samo ne znam da li je pametno da odem , ipak mogao bi da bude neki manijak . Mozda je Justin. Ne njega sam zabelezila . Mada ko ne riskira taj ne dobija . Posto je leto obukla sam mali teksas sorc i jednu majcu na bratele koja je toliko dugacka da prekriva pola sorca , a da ne pominjem koljiko ima sljokica ....
Stavila sam vrlo malo sminke i vezala kosu u visoku pundju , koja lici na sve drugo samo ne na pundju .
Pozvala sam taxi koji je bio tu za 5 minuta .
Dobro da mama danas ceo dan nece biti tu , ona bi zamo dodatno propitivala .
Usla sam u taxi i sela ,ne znam zbog cega , na zadnje sediste .
-
-
-
Veoma brzo smo stigli do centra grada , posto direktno do kafica nije mogao da vozi zbog pesacke zone .
Izasla dam i platila sam mu .
Svi decki koji su se tada tu nalazili poceli su da se okrecu i zvizde .
Bilo me je sramota , pa sam potrcala do kafica .
Bas zgodno , primetila sam harija koji je sam sedeo za jednim stolom .
Sela sam do njega dok se taj koji me je trazio ne pojavi .
-Hej , da li me je neko trazio !?
-Ne ...
Rekao je i zbunjeno me pogledao .
-Neko mi je poslao poruku da dodjem i ....
Stavio mi je prst na usta .
-ja sam te pozvao .
Tiho je rekao i dklonio prst sa mojih usana .
-A pa sta si hteo ?
Srecnija sam sto me nije pozvao neki manijak , nego Harry .
Maleni osmeh se pojavio na mom licu .
- vidi , ne znam kako ovo da ti kazem .
Ove Harryeve reci su zvucale jako cudno , pogledala sam sa ocima zeljnim odgovora .
- nije ti bas pametno da se druzis sa Justinom .
Pocela sam da kazem nesto , verovatno u svoju odbranu .
Ali njegove vrele usne su se nasle na mojim .
Nesvesno dam mu uzvracala poljubac pre nego sto sam primetila Justina malo dalje kako nas gleda sa velikim besom ...
Nisam opsednuta , ali bi mi bilo veoma drago da napisete neke komentare , makar izvredjali pricu zelim da znam vase misljenje o njoj .

GOOD and BAD  (JB)Where stories live. Discover now