9. - WHO IS HE !?

207 19 2
                                    

Upozorenje ! Ovaj deo sadrzi perverzne scene i ako ne zelite to da citate (a sumnjam u to ) preskocite ovaj deo !
Justin je seo do moje mame i upalio cigaretu . Mislim da cu se onesvestiti , Justin je to primetio i zlobno se nasmesio . ,, hej..sexy "
Justin se tako pozdravlja?
Ako mama shvati da se mi poznajemo i da je to rekao meni , Justin ce deliti pozivnice za zabavu povodom moje smrti .
- mladicu ? Ko si ti ?
Pitala ga je moja majka , dok ga je zbunjeno gledala .
On je mene i Harrya razocarano pogledao .
,, e stvarno ste idioti , kako joj niste rekli za mene , a ko je ustvari ova babetina !?'
Justin je nepristojno pidao . U tom trenutku je svima bilo veoma neprijato . Mama se samo zakasljala .
- a ko si ti ?
Harry ga je pitao , i odmah sam shvatila kakvu igru igra .
,, ma daj Harry ,ne seri jebote !"
Uzviknuo je na sta se moja mama uplasila i zbunjeno nas gledala .
Justin je uvukao jod jedan dim cigare , malo ga zadrzao pa izdahnuo u moju majku . Ona je pocela veoma jako da kaslje . ,, ko si ti dovraga!? "
Viknula sam na Justina , da bi ispalo da ga mi uopste ne poznajemo .
- odlazi decace ! Dok se vratim iz wc da te nije bilo !
Viknula je mama i otisla u wc . ,, sra vam je ?"
Zbunjeno je pitao Justin.
Harry je otvorio usta da nesto kaze , sutnula sam ga ,da bi se jos uvek pravili i onda ih je zatvorio .
,,povalio bih te sad , na ovom stolu baby . "
Rekao je tiho ali smo ga oboje culi i ignorisali .
Zbog sramote , odjurila sam u wc . Nisam nista cula , i izgleda da je moja majka otisla .
Prisla sam lavabou i pogledala ruznog monstruma u ogledalu . Pocela sam da se umiva , ali moja ruznoca se nije skidala .
Osetila sam snazan stisak oko kukova . Nisam se pomerala ili pozidala .
,, Ha ..Harry? " tiho sam rekla . Pogledala sam u ogledalo i videla Justina kako me drzi . Jako sam zelala ovo ali ipak ...mama , ..i ...Harry .
Okrenula sam se prema njemu i pokusala da ga odgurnem , ali me je samo jos vise stegnuo i priblizavao .
Odjednom njegove mekane i vlazne usne su se nasle na mojim . Sacekala sam nekoliko sekundi ,a potom sam mu uzvratila poljubac . Recenica "jednom se zivi "
mi je prosla kroz glavu .
Lizbuo mi je donju usnu , pustila sam njegov jezik u moja usta . Ruka mu se spustala do moje zadnjice , stisao je i napravio zli smesak kroz osmeh .
Poceo je da mi skida majcu i ja njegovu . Oboje smo ostali samo u donjem vesu i nismo prestajali da se ljubimo .
,, devica ? "
Pitao me u kratkoj pauzi nasih usana . Pocrvenela sam i klimnila glavom kao potvrdan odgovor .
Polako mi je pomerao brushalter i stavio ruke ne moje grudi , dok ih je stoskao . Ispustila sam blagi jecaj , koji ga je dodatno ograbrio da nastavi . ,, bicu nezan " sapnuo mi je na uvo i zavukao svoj prst u moju pi*ku na sta sam ispustila izdah . ,,.. ili mozda necu " poceo je da ubrzava tempo , vrisnula sam , zaista me je bolelo . Pocela sam da mu grebem ledja . Skinuo mije gacice , a zatim i svoje . Imao je zaista veliki . Primetio je da gledam u njega na sto se nasmejao . Lagano je poceo da ga stavlja u mene a zatim ga jako gurnuo i poceo da zavlaci i izvlaci . Vristala sam i grebala mu ledja , ali njega nije bilo briga .pocela sam da vristim koliko me je bolelo , Justin je stavio ruki na moja usta , dok je drugom drzao moju zadnjicu . Poceo je jos brze , pitam se otkud mu toliko smage!? Stisao mi je zadnjicu na i spustio jednu ruku sa mojih usta , tako da sam ponovo pocela da vristim . Bilo je neizdrzivo, posebno za prvi put . Osecala sam se nekako iznevereno jer je rekao da ce biti nezan .
Vrata wc su se otvorila , neko je sigurno cuo moje vristanje .
- Angela jeli sve okej vidi ko je dosa....
Moja mama i Niall , moj najbolji drug od detnjstva su stojali na vratima sa vilscama spustenih do poda . Omg sta cu sada , videti mrne i Justina kako se jebemo nije bas dobro, ubicu se .Niall je poceo da se zlobno smesi , a mama se idalje nije mrdala izgledala je kao da svakog casa ceka srcani udar . Dok smo Justin i js idalje u istom polozaju zateceni...
Izvinite ako ima pravopisnih gresaka , trudim se postavljati delove svaki dan je ce uskoro skola , i to necu moci . Komentarisite i kliknite vote . ❤ .

GOOD and BAD  (JB)Onde histórias criam vida. Descubra agora