Uzivajte u citanju !
Nadam se da ce ovaj deo biti dugacak koliko se i nadam. Oprostite ako ima pravopisnih gresaka ,ima ih jer zelim postavljati na vreme pa zurim sa pisanjem..........
Justin i ostali su me ozbiljno pogledali. Jedini koji se smesio je Cameron a uskoro je i njegovo osmeh izbledeo . Sedeli smo u tisini minut ili dva. ,,i..i jel ti re...rekao nesto o nama ,...poslu ..bilo..bilo cemu ? " Justin pitao sa zamuckivanjem i povremenim pauzama u govoru. Mogu ga razumeti da nije zeleo da mi Jason ista kaze ,ali ovog puta sudbina je na mojom strani . Cutala sam malo . Dok konacno nisam resila sa ga slazem. ,,Nije "
Odgovorila sam nadam se da mi je poverovao i da nije primetio nervozu u mom glasu. Uputio mi je jos jedan sumnjivi pogled a onda je nastavio da prica sa momcima. Ah da moracu i ovog puta sve da upropastim.Ustala sam od Justina na sta me je zbunjeno pogledao . ,,wc ?" Pitala sam ga ,a on je pokazao prema jednim vratima koja su bila jako blizu .
Otisla sam do njih i usla. Wc nije izgledao lose lepo je uredjen . Obavila sam malu nuzdu a zatim se i umila . Krenula sam ds izadjem i taman sam uhvatila kvaku . Ali cula sam da konacno vode neki zanimljiv razgovor.
Naculila sam usi i veoma se priblizila vratima da bi cula sta givore .,,ljudi ovo ne sluti na dobro. " rekao je Cameron .
,,sluti na to da cu ga jebeno ubiti !" Justin je odgovorio malo glasnijim tonom . ,,whoa whoa Bieberu ,cekaj da prvo saznamo sta zeli ." Rekao je Nash pa nastavio da prica .,,Jebo te , sta ako ...ma ne"
ali se zbog necega zaustavio. ,, kazi !" Naredio je Justin.
,,sta ako povredi tvoju devojku da bi i tebe povredio?" U sobi se cula samo tisina , na Justinovom licu je pocela da se pokazuje zabrinutost . Resila sam da izadjem iz wc . Otisla sam do njih. ,, hej ! Da li ti se spava, mogli bi da legnemo. " rekla sam.
Justin me pogledao i svi su poceli da se smeju. Jedino sam ja ostala zbunjena. ,,sta je toliko smesno?"Pitala sam ih jer je stvarno bilo nejasno da se ovoliko smeju. Spavalo mi se. ,,nista nista , samo sumnjam da bi Justin ovako rano otisao u krevet zbog spavanja hahaha " Nash je rekao a Justin i Cameron su me pogledali a zatim i oni poceli da se smeju.
.....
Nekako sam odvukla Justina jer mi je bilo glupo da spavam sama u ogromnom krevetu. Ustvari ja nisam navikla na luksuz , a ovde je sve skupo,veliko i prelepo...Obukla sam svoju omiljenu pidzamu i legla na krevet ispod toplog crnog prekrivaca. Tek sad primecujem da je Justinova soba veoma tamna i da ima puno crnih stvari.
Taman sam utonula u san ali sam cula skripu vrata ,nije mi se dalo proveravati ko je pa nisam ni obracala paznju. Uh.. soba je osvetljena ,neko je upalio svetlo .Otvorila sam oci i videla Justina samo sa peskirom oko struka. Stoji pored prekidaca za svetlo i smeska se. ,,hej "rekla sam i ponovo se vratila spavanju ,mekanom krevetu, oh ti slatka zemljo snova...
Svetlo je opet bilo tamno.
Odjednom sam osetila da je neudobno i da je krevet splasnuo .Justin je seo preko mog stomaka. Otvorila sam oci i videla sam ga mutno, jer je bio mrak. ,,bezi,mmm"
Promrmljala sam ,a zatim sam osetila hladne ruke ispod svoje majce kako se osljanjaju na moj stomak.
,,a hladno !" Viknula sam.
,,uskoro ti nece biti" sapnuo je a zatim poceo da mi ljubi vrat. ,,Justine ne mogu " rekla sam dok su mi se oci lagano zaklapale............
Aaah jutro je , dobro sam se naspavala. Lagano ustajem. Ulazim u kupatilo i obavljam jutarnju higijenu (pranje zuba ,umivanje...) Izasla sam i uzel blede farmerke pocepane na kolenima, dugu fluroscentno roze majcu ,na kojoj nakrivljenim crnim slovima pise "bitches". Sisla sam do kuhinje i primetila da nema nikoga. Setam hodnikom okrecen je u crno sto ga cini jos uskijim . Provirela sam na jedna vrata i primetila da je to kuhinja . Veliki beli sto i stolice , sank i jos mnogo stvari ,koje stoje na crnim plocicama ,cine je nekako elegantnije. Dosla sam do frizidera i i otvorila ga. Umalo mi oci nisu ispale kada sam videla da nema nista da se jede.
U blizini je bila je bila jedna prodavnica. Isla sam putem do nje koji sam zapamtila otkako su me Justin i Jason dovozili.
Otvorila sam vrata i ugledala nekih 20-ak ljudi unutra. Pozurila sam u deo sa salamama ne uzevsi jednu od onih crvenih korpi. ,,dobar dan" rekla je radnica dok sam prolazila pored nje i kase. Stavila sam ruke u dzepove i primetila da nemam para. Zacrvenela sam se i lagano izasla.Sta su sada !? Da umrem od gladi dok Justin ne dodje. Pihh mrzim sve koji me odvajaju od para i hrane pogotovo hrane.
Stigla sam u vilu i kohim slucajem spazila kutiju keksa koja me izdrzavala ceo dan. Justin je dosao u 9 pijan i naduvan sto se po njemu moglo primetiti.
,,hey baby ,sranje mogla si sa nama..." zastso je kao da se priseca nekog dogadjaja od danas ,,ili bolje ne " nasmejao se.
,,Justin ovako vise ne moze !" Rekla sam i stala ispred njega . ,,sta baby"
Svideo mi se nadimak ali ipak...
,,Justin znam da imas para i to ali meni ,meni ipak treba neki posao ".
Rekla sam mu konacno.
,,imam jednu ideju " rekao je sa zlobnim smeskom koji je tako sexy ali nesto tu nije bilo u redu......
Evo nas ,mene i Justina u njegovom autu i uskoro stizemo na kako on kaze "moje novo radno mesto".
Zaustavio se ispred jednog kluba ,uzas ne zelim ovde da radim ,spolja je lep i videcemo.
Sve sija a Justin me je privukao sebi i stavio mi ruku oko struka. Usli smo unutra i odmah sam zelela izaci. Pogledala sam u Justina a on je idalje imao zlobni smesak ,pogledao me a zatim i poljubio kratko. Mislim da bi mozda mogla raditi ovde kao konobarica.
Prisli smo podiumu za ove glupace sto nije bilo toliko neophodno. Bljak napravila sam zgrozenu facu kada me je jedna pogledala , mozda je lezba . Ma pusti to sad Angela, pomislila sam.
,,poznajem sefa ovde "
Dobacio je Justin dok je pogledom trazio nekog kroz mazu pijanih propalih tinejdjera ,koji su igrali. ,,i mislila sam "
Sarkasticno sam rekla.,,ha-ha "rekao je isto sarkasticno . ,,mogu te odmah ubaciti da radis ovde " nastavio je . ,,ok ,posao konobarica i nije tako los " dodala sam a zatim se i nasmesila .
Poceo je da se gusi i da se savija od smeha, nije mi bilo bas najasnije. Uputila sam mu jedan zbunjeni pogled . ,,Hahahahaha ,bas si zabavna ,hahaha ti ces ovde biti haha ..striptizeta " .Kao da me neko polio kofom hladne vode , STA!?
Ne necu ne ,ali novac !? Ahh
Iz razmisljalanja me trgao lakat nekog ko mi je udario o ledja ,verovatno slucajno u zaletu.
,,molim te reci mi da se salis." Rekla sam sa tugom u glasu a zatim ga i pogledala. Imao je nevaljao osmeh a oci su mu postale tamnije...........
Ah jedva zavrsih ,konacno ;3 XD uskoro novi. Izvinite sto kasnim sa ovim nastavkom. U ovom delu ima tacno 1205 reci stvarno nadmasavam sebe juxy!
Komentarisite i Kliknite vote .❤.
ESTÁS LEYENDO
GOOD and BAD (JB)
Fanfic" Ne mogu da verujem , ali sada kada ga slusam , mislim da je skroz u pravu . Ostavila sam porodicu , prijatelje , sve ... Zbog jednog kretena ,koji me samo zeli odvuci u krevet . Ali ako ce on biti sa njegovim kurvama pored mene zive , o ja cu bit...