Znam da je proslo puno vremena , otkako sam poslednji put pisala . Izvinjavam se , zato ce ovaj deo biti veoma dugacak !
Brzo sam prekinula Harryev poljubac , i pogledala u Justina kog vise nije bilo na tom mestu . Osetila sam olaksanje, ali i sramotu . Nisam trebala da uzvratim Harryu
- u cemu je problem ?
Pita u cemu je problem , dacu mu ja problem . Okrenula sam se prema Harryu , otvorila sam usta da nesto kazem , ali kada sam videla da gleda u nesto drugo zatvorila sam ih. Skrenula sam svoje ljute oci ka tome sto je gledao . O moj boze to je bio Justin, stojao je odmah pored naseg stola.
- ne mozes se ljubiti sa mojom devojkom !
Justin je uzviknuo , dok su kroz moje telo prolazila trnci . Ne mogu da verujem da me Justin , Justin Bieber nazvao svojom devojkom .
- ona nije rekla da je tvoja devojka .
Tiho mu je odgovorio Harry .
- ni nisam .
I ja moram nesto da dobacim , a ovog puta sam to rekla zbunjeno .
Justin me prostreljio pogledom , koji je znacu da treba da umuknem . Sto sam i uradima .
Prisao je Harryu , stisnuo pesnice u udario ga . Harry mu je vratio , Justin ga je sutnuo u stomak i udario ga laktom po ledjima.... Pocela sam da vicem da prestanu , ali bilo je samo jos gore . Neke budale su se okupile oko njih .
Konacno je stigla i hitna pomoc ,koja im je bila preko potrebna , naravno kuju sam ja pozvala .
Nekako su ih razdvojili , Harry je pao u nesvest a Justin he bio skroz izguljen i prebijen . Oboje su ih na keevetima uneli u kola hitne pomoci , a ja sam usla sa njima . Upalili su sirenu da bi im se automobili makli sa puta .
Dok smo vec u amnulantnim kolima setila sam se da sam kao mala zelela da postanem hirurg , ah moje detinjstvo...
- samo li je pipnes , ubicu te , zaklacu te !
Justin je poceo da vice , sestra mu se priblizila i dala mu pilile za smirenje . Kako je grozna , izgleda ko neka droca , i ta suknja je prekratka . Pomalo ljubomorno sam gledala medicinsku sestru . Pomisljam da ludim kad je zapretio Harryu zbog mene , bila sam , nekoko ... ne znam srecna !?
Ovo je sto posto ludilo , ne bih trbala da mislim o tome . Kola su se zaustavila . Neko spreda je viknuo da smo stigli u bolnicu .
(...)
Justin - P.O.Vaa sta je ovo , neko svetlo mi ide u oci . Skrenuo sam pogled levo , i video Harrya kako lezi u nekom krevetu. A pa da bele plocice , beli zidovi prebijen Harry . Definitivno smo u bolnici.
Ne decam se bas svega .
,samo da smo se ja i Harry potukli ali ne znam zbog cega .-Hej , probudio si se ?
Neciji smiren glas me je pitao , pogledao sam po prostoriji , naspram mog kreveta je stojala Angela.-Sta se desilo ?
Pitao sam je .
-Pa .... ja..
Zamuckivala je , sto verovatno ne znaci nista dobro.
- kazi vise !
Prodrao sam se na nju na sta se trznula .
- ah sto mi je onaj poljubac godio .
Angela je povrvenela , i mislim da sam shvatio .
Sta !? Oni su se ..
Ubicu tog skota , nije da mi se ona svidja ali ono sto ja zelim niko ne dira !
Oprostite ako ima pravopisnih gresaka posto pisem na fonu .
Ostavite komentar i kliknite vote ❤
YOU ARE READING
GOOD and BAD (JB)
Fanfiction" Ne mogu da verujem , ali sada kada ga slusam , mislim da je skroz u pravu . Ostavila sam porodicu , prijatelje , sve ... Zbog jednog kretena ,koji me samo zeli odvuci u krevet . Ali ako ce on biti sa njegovim kurvama pored mene zive , o ja cu bit...