Moja majka ( Debby ) je stavila ruku na srce ,i pocela lagano da se spusta na pod . Dok je Niall drzao . Stvarno je izgledalo kao da joj nije dobro . Ja i Justin smo na brzinu obukli donji ves i otrcali do njih . ,, ako , ako prezivim ovo ,a ti idalje budes sa njim vise mi nisi cerka "
Naglasila je poslednju recenicu . Pocela sam da jecam i da placem . Bolelo me je oko grudi ...bolelo me je srce .Justin je prisao i zagrlio me . Niall je uzeo telefon i pozvao hitnu pomoc . Verujem da ce onoj drolji od medicinske sestre goditi da ponovo vidi Justina . Ne treba sada da ljubomorisem , samo sam protresla glavu i oslobodila se tih debilnih misli .,, ako se matora kokoska folira , zaklacu je ." Rekao je tiho ali dovoljno glasno da ja i Niall cujemo .
,, decko ....ne seri ! "
Niall je prosiktao .
,, decko ? Kome ti decko majmune jedan !? "
Viknuo je Justin , skupio pesnice i posao prema Niallu . Gde je ta hitna pomoc kada ti je potrebna !? Stala sam sa rasirenim rukama izmadju njih dvoje da bi prestali .
,, pusti da pokazem nesto ovom smradu sa kojim si se jebala " Niall je dobacio i skupio pesnise .
,, samnom se bar jebala , a verujem da sa tobom ne bi nikada "
Svadjali su se , to nije bio dobar znak .
Hitna pomoc je stigla , a to sam zakljucila po istoj sireni koja je trubela napolju , kap i prosli put .
Doneli se nosila za mamu i svi smo ponovo usli u ta kola . ,,sta se desilo ovoga puta ? " pitala je medicinska sestra a zatim otpuhnula .
Niall je poceo da se smeje a ona ga je zbunjeno pogledala . ,, Nista " rekla sam a zatim pocrvenela .
Stigli smo , na kraju je ispalo da se folirala , verovatno da bih ostavila Justina ali nema veze . Svi smo otisli u nasu kucu osim Justina koji je rekao da ima da zavrsi neki posao .
Sela sam na kauc i pila sok , niko nista nije progovarao .
,, slusaj ! "
Viknula je mama .
,,mozes imati decka , ali ne onakvog , zasto ti Harry nije decko ? "
Tek sad sam se setila jadnog Harrya koji je otisao kuci slomljenog srca .
- jer ga ne volim !
Viknula sam na nju . Ciuknula je i otisla po kofere . Bacila mi ga je pored nogu i ljuto me pogledala .
,, ili ces ostaviti to tvog , ili ces se iseliti ! " viknula je . Jedva sam suzdrzavala suze .,, ja nemam gde da idem."
Odgovorlia sam , a ona je samo cutala .
,, dobro , ostavicu ga ""She sexy lolly lolly she wanna make the pop , she sexy lala lolly she wanna kiss the top ..."
Zazvonio mi je telefon , pogledala sam u njega i videla Justinov broj na ekranu . ,, ko je ? " Niall je pitao . ,, J..Justin " rekla sam tiho ,drhtavim glasom . Javila sam se .
* RAZGOVOR *
- hey ,baby !
- Justine , moram nesto da ti kazem , veoma je hitno !
Mama se nasmejala na te reci .- odlicno baby , proviri kroz prozor .
Zavrsila sam razgovor , priblizila se prozoru i videla da je Justin ispred kuce . Naslonjen je na auto i uvlaci dim cigarete.
,,sta je " pitao je Niall .
,, Justin je ispred " odgovorila sam mu odlucno . Sisla sam do njega i nekako ga uvela unutra . ,, hey " viknuo je Justin da bi ih pozdravio .
Seli smo na kauc a moja majka se zadovoljno smeskala , znala je sta sledi . ,, Justin, moramo da se odvojimo , prekinemo ...raskinemo "
Tuzno sam rekla
,, sta !? Zasto !? "
Viknuo je . ,, ili to , ili da se odselim " pustila sam suze da tecu niz moje bledo lice . Justin je poceo da se smeje .
,, hahaha bas si blesava , ako je to jedini problem , ti nemas problema ." Kada je to rekao zaustavila sam suze i zbunjeno ga pogledala .
,, uvek mozes doci kod mene ! "
To bi mozda i mogla uciniti , zamislila sam se . Ponela sam kofer u svoju sobu , pracena ljutim i zbunjenim pogledima . Nakon 5min sam izasla iz sobe sa punim koferom .
,,idemo ?"
Justim mi je stavio ruku na zadnjicu i priblizio me sebi .Izasli smo iz kuce , zgrabila sam kvaku od kola , ali sam cula majcin glas . ,, Kuda to mislis da si posla mlada damo ? "
Viknula je s prozora , ljutito nas gledajuci , Niall je bio pored nje sa osmehom na licu .
Justin mi je prisao , ugurao me na suvozacko mesto . Okrenuo se prema njima i pokazao im srednji prst pa rekao
,, sto dalje od tebe babetino matora !" Zelela sam da izadjem iz auta ali sam osetila da je krenuo . Justin je upalio cigaru i stavio je izmedju usana . ,, cigara ? "
,,ne hvala " ja ne pusim , a ni necu . ,, nisi morao onako da joj se obratis "
Zavezao mi je pojas jer sam ja zaboravila .
,,prvo se brini o sebi haha , a i zasluzila je ."
Prekrstila sam ruke , ostalo vreme smo cutali .
Stao je ispred ogromne vile .Izasli smo , uzeo je kofere a zatim smo usli unutra .
Justin je isao ispred mene dugim hodnikom . Provirio je na jedna vrata.
,, shit , ne ovde "
Zalupio je vrata i uzeo me za ruku . ,, aaa .. sta je tamo ? " pitala sam ga zaigrano . ,, nista " rekao je , nekako ljuto mislim .
Poceli smo da se penjemo uz stepenice , Justin me je brzo vukao , kao da negde zuri . ,, YO Bieber "
U pozadini se cuo necji muski glas .
Justin je promrmljao sebi nesto u bradu , a zatim smo se okrenuli .To je bio jedan preee sexy decko mojih godina , crne kose podignute . Stojao je pored neke devojke i zakopcavao slic na farmerkama . Ona je brisala ista , mislim da je kurva a steta prelepa je . Plaba razbarusena kosa , tamniji ten i vrlo sitne gradje . Eh verovatno i nju Justin jebe svakog dana , zamalo da zaplacem pred njima .
,, yo Nash " a znaci zove se Nash , predivan je .
,, ko je ovo ?"
,, hmm moja ... hmmm "
Justin je nesto razmisljao
,, prijateljica " . Osecam da mi se srce slama , pih prijateljica . Tuzno sam ga pogledala a zatim mi je uzeo ruku i odveo me u neku veliku sobu .Krasili su je krvavo crveni zidivi i veliki bracni krevet u sredini .
,, lepa soba za "prijatelje "
Naglasila sam zadnju rec i ljuto ga pogledala .
,, ti stvarno neshvatas "
Pravio se kao da tu ima nesto da se shvati . ,,a sta to !?" Nasmejao se , prisao mi a zatim i obmotao svoje snazne ruke oko mene i povukao me u zagrljaj .
,,slusaj babyy .. "
Napravio je malu pauzu , pa je nastavio sa objasnjenjem .
,, rekao sam to za tvoje dobro , jer da nisam Nash bi te vec sutra na silu pojebo . Njemu nista nije vazno , samo da se takmici sa nama i krade a zatim jebe nase devojke . "
Ok ...
Ovo nisam ocekivala , ali sada mi je draze sto je to rekao . Ali neke stvari me idalje pomalo zbunjuju .
,, Justine imam 3 pitanja .
1 : cija je ovo kuca ?
2 : ko su to vase devojke i kako mislis vase ?
.... i pod 3 , ..jesam li ti ja prijateljica ili nesto
vise ?"
Napucio se kao da razmislja .
,, moja , momci moji prijatelji su takodje ovde i da ti si moja , moja devojka ."
Srecno sam se nasmesila a on mi je poljubio kut usana .Spavala sam u Justinovoj sobi sa njim . Kasno smo legli iako idemo u skolu .
(...)
Bib.. bib..
Budilnik zvoni , ne ustaje mi se . Posle nekoliko minuta zvonjave nevoljna sam ustala i iskljucila ga . Obukla sam bledo plave , pocepane farmerke , crnu majcu na kratke rukave na kojoj pise " kiss me " i tenisice. Dodala sam maskaru , ajlajner, puder i labelo .
Dosla sam do kreveta , ali Justin nije bio u njemu .
,, pozuri !"
Justin je viknuo , ne mogu verovati koliko je samo brz kada se potrudi. Otrcali smo u auto i on nas je odvezao do skole .
Usli smo na prvi cas istorije i zajedno seli u klupu , odmah za nama je usao i profesor . To je profesor Wayne, ostareo i osedeo niske gradje .
,, deco , danas imam da vam saopstim da se vasem odeljenju prikljucuju novi ucenici .
Lexi i Jason McCann ."
Sta , novi ucenici . Bolje da su zanimljivi . U prostoriju su usli oni .
Lexi je plavusa sa predivnim loknama za koju mogu reci da ju je majka priroda naoruzala svim mogucim sredstvima za privljacenje muskaraca .
A Jason, ah prelep je , ima svetlo braon kosu i kestenjaste oci . Ima malo manje tetovaza od Justina. Okrenula sam se prema Justinu koji je besno gledao Jasona sa nekakvom vatrom u ocima . Jason je neprimetno pokazao srednjaka Justinu ali sam ga videla , dok se meni zavodnicki i zlobno smesio hmm .Sigurno niste ocekivali da cu ove nove likove ubaciti , haha.
Ovaj deo je extra dugacak bar za moje kriterijume i zelim puno pregleda , komentara i votea .
..❤..
YOU ARE READING
GOOD and BAD (JB)
Fanfiction" Ne mogu da verujem , ali sada kada ga slusam , mislim da je skroz u pravu . Ostavila sam porodicu , prijatelje , sve ... Zbog jednog kretena ,koji me samo zeli odvuci u krevet . Ali ako ce on biti sa njegovim kurvama pored mene zive , o ja cu bit...