Sorgulamak

22 2 0
                                    

insanlar hayatı yaşıyor ama nasıl ne için yaşıyor anlamadım bu hayata insan varmı onuda bilmiyorum aslında herşeyi anlamak isteyim anlayamıyordum bir türlü acaba neden diye defalarca sordum kendime bi türlü cevap bulamıyordum insanız ama insan oldugumuza dair hiçbir özellik yok herşeyin tam tersini yaşıyoruz hayata geliş amacamız unutulmuş kendi bilmigimiz kendi inandıgımız dogruları yaşıyorduk ama bunların hepside yanlıştı bunların farkında olup neden peki hayata yanlış yaapıyorduk neden bir türlü gerçek dogruların peşinde degildik insanların amacı neydi herkes zengin olmak istiyor herkes benim daha fazla param olsun evim olsun arabam olsun istiyor o kadar insan tanıdım zengin ama hiçbirde huzur sevgi yoktu paraya tapıyordu insanlar öyle bi zamandaydık ne sevgi var ne aşk var artık kimseye güvenmiyordum kendime bile neden yaşadıgımı bile bilmiyorum insanların menfat için yaşadıgı dünyada benim ne işim olabilir sevgiyi mutlulugu bizde hak etiyorduk ama sevginin ne oldugunu mutlulugun ne oldugu bilmiyorduk sevmek o kadar güzeldi insanları hep sevdik ne olursa olsun sevdik defalarca yanlış yapsarda sustum sadece ben biliyodum ama benim sesizliğimi salaklık zannediyorlardı halbuki o kadar şey vardı sesizliğin altında konuşulacak bişey yoktu ben insanları insan olsun istedim herkes gülsün herkes mutlu olsun dedim sagıma baktım soluma baktım ama hiçbir tarafımda insan göremiyordum biz neydik nasıl bi varlıktı insanlık böyle olmaması lazım benim hayalimdeki insan böyle değildi yaşanılan herşey ya sahte yada ya yalan yada çıkar içindi ben böyle hayat istemedim biraz gülelim hep farklıu olmak istedim hayatı anlamak istedim ama hep bir bilinmezin içindeydim sevdik sevilmedik evet dogru mükemel biri degilim ama beni mükkemel yapacak bir insan bulurum dedim olmadı bana biri mantıklı açılma yapsın dedim hayata karşı herkes sustu neden hep ezildik neden hep dışlanan biz olduk neden hayat bize bilinmez geliyor dışardaki insanlar ne için yaşıyor para için ev için mi araba için mi bana saçma geliyordu tüm bunlar neden savaşıyım ki hayatla evimde olmasın arabda paramda bunların olunca paran olunca saygı duysunlar diye parayla saygı duyuluyor evet ama bana para için saygı duymasın imse eger birgün adam olursam adam oldugum için tüm dünyayı degiştirecegim gün gelir hepsinin tüm yapılanların mazlumların yetimlerin akan gözyaşlarının hesapını sordugda saygı duysunlar parayla saygı istemem parayla adamlık sevmem çıkarı sevmem ben hayatı sevmiyorum ki kendimi nasıl seviyim be hep kendimi sevcem diye söz veriyorum sevemiyorum bu hayata bu düzen içinde nasıl kendimi sevcem ki benim felsem bu degil insanların ölüden farkı yok ha mezarda ha sokakta yaşayan ölüler ve yaşamı sona ermiş ölüler ya biz hayatı anlayamaktık yada toplum insanlık yok oldu artık insan yok bundan eminim insan böyle olmaz nesilimiz tükendi bir hiç umruna yaşıyoruz bu hayatın bir amacı var neden dünyaya geldik onu bulmak çok zor degil hayat mücadelisi bu olmalı neden yaşıyoruz neden benim dünyadaki amacım ne iyini en iyisi olmak herkes mutlu olsun ben mutsuz olurum yeterki insanlar olsun etrafımda ben işte o zaman severim kendimi hayatımın amacını bulurum ama bu düzen içinde böyle yaaşamakla yaptıgımız hatalarların hepsinin bir bedeli oldugunu ve bunları ödememiz gerektiğini unutmayarak yaşamamız gerekiyor....

Benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin